Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2122
Hei. Hvor farlig er mixen opiater, alkohol og benzo?
kjempefarlig.
Dødelig
Sist endret av halfagram; 4. november 2017 kl. 08:57.
Ville utelatt alkohol fra den miksen der, det kommer bare til å ødelegge
Sliter veldig med å se hva du skulle oppnå med den kombinasjonen. Det tror jeg du får veldig lite ut av.
Er nok ikke noe god idé dette nei, men om du skulle finne på å kjøre på likevel håper jeg du oppdaterer oss med hvordan turen rundt i Norge/utlandet var, om du husker den
Trådstarter
15 1
Om jeg overlever skal jeg gjøre det ��
Sitat av Joi Vis innlegg
Om jeg overlever skal jeg gjøre det ��
Vis hele sitatet...
Jeg vil sterk anbefale å droppe alkoholen slik som de andre har nevnt. Dette er virkelig dødelig. Chil ann heller med kun benzo og oxy, mye bedre rus og betydelig mindre farlig.
Sant som de andre sier; men den comboen der tok jeg med mitt andre møte med heroin.

Deiligste rusen noensinne. Men en ting jeg kan si deg, jeg tok kun ett trekk med heroin og det tok ikke lang tid før jeg kubbet. Så ser at det kan være en dødelig kombo..!
Anonym bruker
"Lysten Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan gikk så dette?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer i grunn også på hvordan dette gikk. Om det gikk som meg - rava rundt alene i Spanias bakgater og våkna oppå steikeovnen.
Det kommer jo helt an på doseringen, hvis man er forsiktig så kan man nyte masse digge synergiske virkninger og tilogmed ende opp med å bruke mindre av rusmidlene totalt.