Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3971
Skal til roskilde i sommer å vurderer å prøve mdma. Har aldri brukt mdma før, å lurer på om det er lurt å prøve første gang i en festivalsetting. Er det fort gjort å badtrippe på mdma?
Tror ikke du skal tenke så mye på bad tripp på MDMA etter som det skal godt gjøres.
Det jeg ville tenkt mer på er hvilken dag på festivalen du skal ta det, hvor lenge dere skal være der osv..

Man pleier ofte å bli mentalt sliten og generelt slapp dagen/dagene etter en god runde med miss molly, så om du har tenkt til å drikke og holde fult kjøre i 9 dager eller hva det er på roskilde så ville jeg tatt det den siste dagen. Kanskje prøvd å være minst mulig fylle syk og være litt opplagt til den dagen du planlegger å ta det også.

Er sikkert drit kult å ta MDMA på roskilde, men personlig så får jeg mye mer ut av stoffet i en litt roligere setting, ihvertfall en setting som er lagt litt mer opp til MDMA.

Ikke vær dritings når du dropper det. Litt drikke innenbords går greit, men ikke dritings
Sist endret av Alge; 8. mai 2017 kl. 00:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Bitter Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette må være noe av det feteste du kommer til når det kommer til fest-stemning vil jeg si. Så lenge du ikke tar for mye!
Badtripen jeg hadde var at jeg begynte å svette veldig mye fra pannen og måtte ha luft, så kastet jeg opp som en kran, men etter det var jeg fin igjen. Hadde gode venner som visste hva som skjedde så de tok vare på meg. Det anbefaler jeg deg og å ha.

Kos deg og ikke overdriv
Husk å drikke vann for å ikke bli dehydrert. Viktig viktig.
Jeg synes molly sitter i ca 2-3 dager etter inntak, og er generelt veldig rolig og smilende i etterkant av dette.

Istedet for å ta det den helt siste dagen, ville jeg tatt det på en av de siste, og tatt det litt rolig frem mot hjemreise.
Jeg ville iallefall roet ned vesentlig på alkoholen, og heller røyka litt ekstra og bare slappa av med god mat og musikk.

På den hadde jeg fått mest ut av mollyen, og siden jeg ikke hadde vært fyllesyk så hadde hjemreisen vært mye finere.
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Dette må være noe av det feteste du kommer til når det kommer til fest-stemning vil jeg si. Så lenge du ikke tar for mye!
Badtripen jeg hadde var at jeg begynte å svette veldig mye fra pannen og måtte ha luft, så kastet jeg opp som en kran, men etter det var jeg fin igjen. Hadde gode venner som visste hva som skjedde så de tok vare på meg. Det anbefaler jeg deg og å ha.

Kos deg og ikke overdriv
Vis hele sitatet...
Enig med første linje. Men badtrip av å svette i pannen? Oppkast kan forekomme ved inntak av MDMA, man svetter også mer enn normalt.
Badtrip assosieres vanligvis med paranoia, panikk og skremmende hallusinasjoner.

Man er sliten når man lander etter MDMA, så planlegg mtp når du vil lande etter 3-4 timer med rulling.
Jeg føler meg som regel helt normal dagen derpå. Få deg god søvn og næringsrik mat, både før og etter turen.

- Pass på at du har folk du stoler på rundt deg.
- Vær opplagt dagen du skal rulle, ikke vær fyllesjuk eller smådårlig fra dagen før.
- Drikk litt vann av og til og ta pauser fra dansing, ikke drikk mer enn 2-3 øl.

Les mer her: http://tryggtripp.no/#/
Sist endret av Chromatics; 8. mai 2017 kl. 12:56.
MDMA på festival er det kuleste ever. Det er så og si umulig å få bad-trip, og det verste som egentlig kan skje er at du blir jævlig gira opp og føler du trenger en pause, men da er det bare å gå litt vekk fra den verste musikken og chille i 10-15min med litt vann og sitte ned litt. Det er bedre å ta for lite enn for mye, og ikke vær full når du dropper. Ikke fordi det er farlig eller noe, men fordi det vil ødelegge rusen, og dette er en rus man ikke vil ødelegge. Åh Gud som jeg savner min første gang på MDMA. Have fun mate =)

For å få en bedre dag når du våkner neste dag vil jeg anbefale å hive i deg noen bananer før du legger deg ^^
Trådstarter
2 0
Tusen takk for svar folkens!
Vil ikke s at det er så og si umulig å få en bad-trip på festival, men hvis du tar noen forhåndsregler så skal det litt til Vi var kanskje 20-25 stykk i campen i fjor som tok MDMA samme kvelden, majoriteten hadde det sykt fett, men det var tre som ikke hadde det. Hun ene tok det vel for første gang (200 mg i første droppet hvis jeg husker riktig) og kom opp på konsertområdet, noe som var alt for heftig og brutalt for henne. Hun klarte så vidt å stå på benene og noia helt resten av kvelden. Hun andre tok bare alt på øyemål og tok 300 mg'ish i første droppet, noiet ikke, men fikk ganske heftige halliser og svettet som en gris, hun hadde det ikke fælt, men koste seg ikke. Hun tredje vet jeg ikke hva skjedde med eller hvor mye hun tok, men fikk i alle fall med meg at hun begynte å hylgrine i løpet av kvelden.

Pass på at du har folk rundt deg, ikke ta for mye(ta 100 mg + 50 mg redorsering), pass på at du kommer opp i campen og gå heller til konsertområdet etter du er forbi den heftigste peaken. For noen(inkludert meg) så kan oppturen på MDMA være ganske brutal, Roskilde om kvelden kan også oppleves som litt brutalt hvis en ikke er i et positivt mindset. Kos deg masse og ta med deg et test-kit ned! Test-kit kan kjøpes på Shangrila i Oslo, bestilles billig fra Storbritania eller bestilles dyrt i Norge fra Emma Sofia sine sider.
Tok øyemål (anbefales IKKE), gudene vet hvor mye, på roskilde den aller siste kvelden i fjor. Det var helt utrolig! Den mest rene, tanngnissende og øyerullende mdma'en jeg har vært borti. Var våken i 24 timer og fikk ingen hangover. Jo kansje litt når jeg våknet til EM kamp der island spilte husker jeg godt, da hadde jeg litt klump i halsen og litt nerver, men det var over neste dag. En av de beste trippene mine, selv om jeg ikke husker alt.

Men siden d er nybegynner anbefales ikke noe mer enn 100mg i en dropp, kan bli veldig intenst med mer enn det aller første gang. Prøv deg frem heller, og helst ikke redoser... værtfall ike mer enn en gang.
Jeg tokk det også for første gang på en festival(var dog mye mye mindre, men fortsatt veldig folksomt), jeg hadde en veldig positiv erfaring med det. Tokk ca 2/3deler av en Pille med 120mg(lab testet) for så å droppe resten en og en halv time senere, hadde ingen andre ubehageligheter en at jeg ble litt småkvalm på veg opp-men dette kunne lett glemmes ved å bare leve seg helt inn i musikken og på den måten glemme det. Nå vet jeg ikke hvordan det er på Roskilde, men der jeg var passet vertfall alle på å si i fra om noen så bleike(dehydrerte) ut og passet på så ingen gikk på en smell med det, husker bare hvor fantastisk dette felleskapet føltes ut og hvor nære jeg følte meg alle vennene mine! For meg var det egentlig aldri et problem at det var så mange menesker, untatt når jeg ville kunne slå meg litt mere ut med dansingen-men da var det bare å gå litt lengre unna så folk ikke sto så tett.