Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3092
Heisann, har klart p få et brudd ytterst i fingern på en ganske merkelig måte(ikke spør hvordan). Akkurat når jeg var på A-hus var de tomme for skinner. Noen som vet om en måte å få tak i dette på? Enten nett, vandalisme, apotek etc. Kan komme med mer info om det trengs. Litt sparsom fordi det EE vanskelig og skrive med en ubrukelig finger. God kveld da folkens og takk på forhånd
Kanskje ikke svaret du etterspør, men du kan bruke en eldgammel patent. Du surrer rundt et passe lag med bandasje (ikke for stramt), så kan du legge 1-3 trepinner på langs av fingeren, og surre på noe bandasje utenpå der igjen. Da får du iallfall stivet av bruddet, så ikke bruddflatene beveger seg mot hverandre.
Shooting expert
BrageP's Avatar
Ein ispinne på kvar side. Ein bonus er at du kan ete isen først.
kjapt google søk på: Skinne til finger, så ser du det er vanlig Apotek vare

https://www.apotek1.no/produkter/spj...g-fatler-12542
Jeg vil anbefale deg å kjøpe noe som er laget fra det, fremfor å drive med hjemmesnekra skinner eller kjerringråd. Jeg vil også anbefale deg å dra til legen for å avklare eventuelle problemer, seneskader kan fort bli ett problem. Der vil du også få påsatt god støtte.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg vil anbefale deg å kjøpe noe som er laget fra det, fremfor å drive med hjemmesnekra skinner eller kjerringråd. Jeg vil også anbefale deg å dra til legen for å avklare eventuelle problemer, seneskader kan fort bli ett problem. Der vil du også få påsatt god støtte.
Vis hele sitatet...
Har vært på legevakta/akutten på a-hus og de var tomme for det. Har bestilt en på apotek. Takk for all hjelp