Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1506
Jeg skrev denne rapporten først nå, to måneder etter trippen. Dette fordi jeg ville fordøye opplevelsen skikkelig, la det være min opplevelse. De andre kaller det en badtrip, for meg; En spennende, intens, latterfull og innholdsrik natt som varte alt for lenge. Denne blir litt lang, beklager for det. Men det var en stor og lang opplevelse, om man kan si det sånn. Håper dere finner rapporten interessant, og kanskje til hjelp. Det jeg vil ha ut av denne rapporten er, ikke trip med folk du ikke stoler på og kjenner godt, og ikke ta psykedeliske stoffer hvis du er en smule usikker. Vent til du er 100% sikker på at du er klar.

Hvem: Meg, kjæresten min, kompis og dama til kompis.
Hvor: Hos kompis
Hva: 7g Spiss fleinsopp
Når: Tirsdag 30.August.2016

Vi hadde alle fire vært ute å plukket sopp helgen 21-23 August, og vi planla å lage te av soppen Tirsdag 30.August. Vi ventet "så lenge" for å få tørket soppen skikkelig så vi fikk veid den og fordi kompis var alene hjemme f.o.m denne dagen. Vi hadde cirka 7 gram delt på tre, kjæresten min, kompis og meg. Dama til kompis ønsket å drikke vår Magic tea men bestemte seg for å være trip-sitter på grunn av dårlige vibber.

Settingen var bra, huset til kompis er et kjent sted med mange minner. Vi har også tatt MDMA I dette huset en gang, så det føltes riktig å drikke den der. Derimot var jeg litt usikker på om jeg ville drikke te-en men følte meg fortsatt klar, så jeg gjorde det likevel.

Ca. 20:00
Kjæresten min og kompis styrtet all teen på under 10 minutter, tre store kopper hver. Jeg var litt nervøs og tok det med ro, brukte ca. 45 minutter på mine tre kopper.

Ca. 21:30
Alt ble hysterisk morsomt, vi flirte I ett strekk fram til klokken 23 av alt og ingenting. Jeg så en blå sirkel på veggen akkurat som om det var en lyskaster som lyste der, etter hvert begynte denne sirkelen å skifte farge mellom blå, grønn og rød. Jeg så vibrasjoner komme ut igjennom sprekker på dører og vinder og "hetebølger" overalt. Alt var bare fint å se på og vi hadde det kjempehyggelig. Nærmere klokken 23 begynte alt å snurre, jeg ble små kvalm.

Ca. 23:00
Ting begynte å endre seg. Jeg følte meg plutselig ufattelig dårlig, jeg ble enda mer kvalm, så kvalm har jeg aldri vært, og jeg fikk smerter I hele kroppen. Plutselig fikk jeg en følelse av at lyset dimmet seg fort ned, det ble mørkt på rommet. Spurte de andre om de følte det samme. Det gjorde de ikke. Jeg ble livredd, la meg ned på gulvet og vred meg I smerter, til slutt tenkte jeg "nå dør jeg, kan like gjerne ligge stille på gulvet å se på hva som skjer I hodet mitt mens jeg dør". Jeg var 100% sikker på at jeg faktisk skulle dø. De andre begynte å spørre meg om det gikk bra, jeg ble aggressiv og ba de holde kjeft og la meg være I fred fordi jeg følte at de maste noe voldsomt. Så hørte jeg kjæresten min si "Vi må bare la henne trippe I fred, ikke snakk mer nå".

Fordi han sa dette snappet jeg ut av hodet mitt, jeg skjønte at det var soppen som gjorde dette med meg og kom plutselig på at jeg hadde hørt noen si "hvis du vet at du tripper kan du bestemme over din egen trip", jeg begynte å tenke at hvis jeg bare kaster opp nå blir alt bra, jeg bestemte meg for å kaste opp I søppelbøtta, og det gjorde jeg. Når jeg kastet opp så jeg alt papiret forandre seg til data-lignende pixler, alt jeg så på ble firkantet, følte jeg var med I et dårlig videospill. Sirkelen jeg tidligere hadde sett på veggen ble også til en firkant. Det var nå gått 6,5timer siden jeg drakk teen.

01.27
Dette tidspunktet blir jeg aldri å glemme. Alt var nå fint igjen. Det var lyst I rommet, vi satt alle sammen og flirte, småpratet og hørte på musikk. Men klokka var 01.27. Klokka var 01.27 hele tiden, hver eneste gang jeg så på klokka. Jeg tenkte bare herregud så sakte tiden går. Jeg begynte å telle sekunder, telte til 60, så på klokka igjen, fortsatt 01.27. Sa det til de andre. De merket det også etter at jeg fortalte dem det. Vi rullet en joint, så på klokka igjen. Enda 01.27. Jeg begynte å bli små gal, tenkte at nå må det snart bli morgen så jeg kan slutte å trippe. Når jeg så tilbake på kompis rullet han ikke jointen lengre, han var startet på nytt. Jeg spurte han "rullet ikke du den nettopp?" - han så overasket ut, vi alle viste jo at han hadde akkurat rullet den. Det skjedde igjen. Og igjen. Og igjen. 3-4 ganger. Vi konkluderte med at alle tre satt fast I samme loop. Så skjedde det igjen. Fortsatt 01.27. Hadde det ikke vært for at kjæresten min og kompis gjorde dette til noe morsomt hadde jeg nok flippet totalt ut og glemt at det var soppen som gjorde dette "mot" meg. Vi måtte ut, stirret på klokka til den skiftet seg. Den var plutselig 04.

ca. 04.00
Hodene våre var dødsslitne, vi hadde prøvd å rulle samme jointen I 2 og en halv time. Vi bestemte oss for å ikke prøve på det mer da det ville forhindre oss I å snappe ut av loopen. La oss for å sove, men ingen klarte det, vi våknet opp alle tre ved vinduet å satt å røykte jointen vi ikke hadde rullet. Hver gang. Vi var igjen fanget I en stygg loop. Dette skjedde noen gang før vi plutselig pasa ut alla sammen og våknet dagen etterpå med den rareste følelsen noen sinne.

Jeg vil ikke si at dette var en bad trip for min del, jeg var stort sett klar over at det var soppen som lurte meg trill rundt, hadde jeg ikke vært klar over det ville jeg nok vært virkelig redd og ikke klart å kose meg selv om det var en ubehagelig følelse jeg fikk rundt klokken 23 og vi loopet stort sett hele natta. Jeg tror også at om jeg hadde vært en annen plass med andre folk hadde det gått verre for seg. Alt I alt en sykt spennende opplevelse, mer spennende enn skummel. Vi koste oss masse, lo masse og koste oss stort sett. Gleder meg til neste gang, denne gangen uten en eneste nervøs tanke.
Tidsopplevelsen på sopp er veldig spesiell. Stor dose for første gang. Bra du beholdt fatningen gjennom den vanskelige prøvelsen. Det å identifisere ting som gjentar seg/stuk er bra å bryte med å finne på noe som dere gjorde med å gå ut. Fint skrevet.
freakywomen
Freakywomen's Avatar
Trådstarter
Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
Det å identifisere ting som gjentar seg/stuk er bra å bryte med å finne på noe som dere gjorde med å gå ut. Fint skrevet.
Vis hele sitatet...
Skal huske det til neste gang! Tusen takk
Sist endret av Freakywomen; 28. oktober 2016 kl. 21:29.