Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1246
Hei.

Jeg bruker Ubuntu 13.04 og har installert Compholio Netflix Desktop på min maskin. Compholio Netflix Desktop gjør at Microsoft Silverlight fungerer i Linux.

Eller, fungerte. For noen dager siden begynte jeg å få feilmeldingen N8102-106 da jeg skulle spille av innhold. Jeg har søkt på nettet etter svar, men finner kun anbefalinger om å installere en Windows-fiks tilknyttet denne feilmeldingen. Jeg har også prøvd å finne flere som har samme problem, men har ikke funnet det.

Er det noen som har en idé om hvordan jeg kan fikse dette? Eventuelt andre måter å kjøre Silverlight i Linux på? Jeg antar at det som har skjedd er at det har kommet en oppdatering av Silverlight, men at denne ikke har blitt implementert i Compholio Netflix Desktop.
Shooting expert
BrageP's Avatar
Eg hadde prøvd dette:

1. Silverlight for Windows i Wine
eller
2. Silverlight i virtuell maskin
eller
3. Usenet
Sitat av BrageP Vis innlegg
3. Usenet
Vis hele sitatet...
Kan bekrefte at dette er veien å gå her.