Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 794
hei, jeg testet en blotter med ehrlich test kit med en pinsett og 1 time etter testing så klarte jeg og få tuppen av pinset borti tunga.. er det farlig?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Ehrlich’s Reagent is a solution of hydrochloric acid, ethanol and p–dimethylaminobenzaldehyde
Vis hele sitatet...
Det er ikkje helsekost akkurat, men samtidig har ikkje tuppen på pinsetten overført spesielt mykje av nokon av stoffa, så eg hadde ikkje vore veldig bekymra. Det er relativt få ting som er så akutt giftige at eg ville vore ekstremt redd for å komme tilfeldig borti dei...
Trådstarter
99 9
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det er ikkje helsekost akkurat, men samtidig har ikkje tuppen på pinsetten overført spesielt mykje av nokon av stoffa, så eg hadde ikkje vore veldig bekymra. Det er relativt få ting som er så akutt giftige at eg ville vore ekstremt redd for å komme tilfeldig borti dei...
Vis hele sitatet...
oki supert
Drikk noe melk eller spis litt yogurt hvis det var nylig, men er sikkert så lite at det ikke er noe stress slik som Vidarlo skriver.