Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2851
Jeg og ei venninne var nylig i Amsterdam og med oss hjem i kofferten hadde vi en god del med Salvia x30 og x40. Vi skulle overnatte på ett hotell i Oslo og venninnen min bestemte seg for å teste ut Salvia der. Egentlig hadde jeg bestemt meg for å ikke prøve Salvia etter anbefalinger og erfaringer delt av flere her inne på forumet, men når jeg så hvor gøy det så ut som venninnen min hadde det ble lysten stor.

Jeg tok ett godt trekk, holdt det inne i 30-40 sekunder før jeg pustet ut. Merket ingenting så jeg sa at jeg kunne ta ett til trekk. Sekundet jeg strakk meg etter bongen for å trekke på nytt kjente jeg kribling i magen, jeg rakk akkurat å si "wow hva er det her?" før jeg braste ut i en kraftig latterkrampe og siklet ukontrollert over hele meg og senga. Jeg prøvde hele tiden å forklare venninnen min hva jeg følte men hver gang jeg prøvde og få fram noen ord ble det til ett nytt latteranfall eller bare mumling. Følelsen jeg hadde i kroppen var utrolig merkelig, følte at det var en slags kraft som dro meg i den ene siden av kroppen og at bena mine var fotballer, hadde ingen balanse og jeg følte at jordkloden snurret 10 ganger fortere enn normalt. Jeg ble liggende i senga i 5-10 minutter og bare le før det begynte og avta, følelsen var behagelig. Jeg trakk en gang til og opplevelsen ble den samme.

Den tredje gangen jeg hadde trekt begynte jeg å "noje" litt. Venninnen min sto bak en vegg og jeg ble livredd av en eller annen grunn, jeg prøvde å rope til henne at hun ikke måtte stå bak veggen fordi jeg var redd, det som kom ut av min munn var bare sikkel og babbel så hun forsto ikke ett ord av hva jeg sa til henne. Jeg skjønte ikke at hun ikke forsto så jeg ble skikkelig sint på henne og trodde at hun gjorde det med vilje for å skremme meg, så jeg hoppet mot henne og slo henne i brystet. Inni hodet mitt viste jeg at jeg egentlig ikke var sint men kunne ikke kontrollere hva som kom ut, det var ikke jeg som styrte salvia'en, den styrte meg. Venninnen min lo av dette, men stemningen var ikke like bra for min del. Dette gikk over og jeg ble glad igjen når rusen forsvant, nå skulle vi trekke enda mere en siste gang.

Jeg tror at jeg enda var litt redd for at hun skulle skremme meg, men jeg hadde enda masse sikkel og latterkrampe. Samme følelse som jeg beskrev først. Men denne gangen fikk jeg for meg at jeg skulle pakke tingene mine å dra avgårde, men jeg var for ustødige på bena til å gjøre noe pluss jeg skjønte ingenting av det som foregikk rundt meg, så jeg satt i senga. Men nå ble jeg redd på virkelig. Jeg sitter i midten av en stor dobbelseng, og tror jeg holder på å dette utenfor kanten. Når jeg snur meg ser jeg at jeg sitter i midten av senga, men under meg var det begynt og danne seg ett hull, og jeg føler at jeg blir sakte men sikkert sugd ned i madrassen. Plutselig ser jeg at det blir mørkt bak meg og mine tanker slo seg om og jeg begynte å tro at jeg ble dradd ned i underverdenen av demoner. Jeg så meg selv bli dratt lengre og lengre ned i hullet. Venninnen min forsto fortsatt ikke hva jeg sa, men jeg strakk armene mine mot henne og til slutt klarte jeg å få ut "JEG TRENGER HJELP, DREG MEG OPP NÅ" hun braste ut i latter og skjønte ikke hva som foregikk, heldigvis tok hun fortsatt tak i armene mine og fikk spytt dekte meg dratt opp fra tunnelen til helvetet. Jeg ble stående i noen minutt/sekund å se på at hullet lukket seg igjen, så var alt bra igjen.

Dette var utrolig gøy å oppleve, skal definitivt røyke salvia igjen, men kanskje ikke så mange ganger på en kveld. Denne opplevelsen gikk ganske hardt innpå meg der og da, men etterpå ga det meg bare en god latter og ett minne for livet. Nå syntes jeg også bare at det var spennende og morsomt at jeg trodde jeg ble sugd ned i underverdenen.
Oi, haha, wow! Jeg tror faktisk jeg aldri har lest en Salviarapport som ender med
Dette var utrolig gøy å oppleve, skal definitivt røyke salvia igjen
Vis hele sitatet...
Hørtes utrolig merkelig og skremmende ut, gøy å lese at du bare syns det var morro, haha Du får oppdatere oss hvis du røyker igjen da
Edit: Forresten, Salviarapporter er gøy. Kan jeg litt snikende legge igjen denne(rapport fra Reddit)?
freakywomen
Freakywomen's Avatar
Trådstarter
Sitat av seroto9n Vis innlegg
Oi, haha, wow! Jeg tror faktisk jeg aldri har lest en Salviarapport som ender med


Hørtes utrolig merkelig og skremmende ut, gøy å lese at du bare syns det var morro, haha Du får oppdatere oss hvis du røyker igjen da
Vis hele sitatet...
Haha, ikke jeg heller faktisk! har allerede planlagt neste tur, blir i vinterferien eller påskeferien, kommer med oppdatering da!
Sist endret av Freakywomen; 15. desember 2016 kl. 23:02.
freakywomen
Freakywomen's Avatar
Trådstarter
Sitat av seroto9n Vis innlegg
Edit: Forresten, Salviarapporter er gøy. Kan jeg litt snikende legge igjen denne(rapport fra Reddit)?
Vis hele sitatet...
Så klart, alltid gøy med andre rapporter
Sitat av Freakywomen Vis innlegg
Haha, ikke jeg heller faktisk! har allerede planlagt neste tur, blir i vinterferien eller påskeferien, kommer med oppdatering da!
Vis hele sitatet...
Nice! Salviarapporter er sjeldenvare for tida, blir artig God tur
Hehh, hørtes ut som en kul opplevelse. Gjorde det samme med 40x i amsterdam, var 100% overbevist om at jeg var en elv i 5-6 minutter. Kameratene mine filmet meg, jeg lå på senga og prøvde å sette meg opp uten hell under hele turen mens jeg flirte som en mongoloid treåring. Også en veldig kul opplevelse, men kameraten min noia som faen og var overbevist om at jeg var Langbein (tegneseriefiguren) og skulle knerte han. Amsterdam er en kul by.
freakywomen
Freakywomen's Avatar
Trådstarter
Sitat av Nether Vis innlegg
Hehh, hørtes ut som en kul opplevelse. Amsterdam er en kul by.
Vis hele sitatet...
Det var det absolutt,helt fantastisk by.

Sitat av Nether Vis innlegg
Gjorde det samme med 40x i amsterdam, var 100% overbevist om at jeg var en elv i 5-6 minutter. Kameratene mine filmet meg, jeg lå på senga og prøvde å sette meg opp uten hell under hele turen mens jeg flirte som en mongoloid treåring.
Vis hele sitatet...
Hahah, for en følelse!

Sitat av Nether Vis innlegg
Også en veldig kul opplevelse, men kameraten min noia som faen og var overbevist om at jeg var Langbein (tegneseriefiguren) og skulle knerte han.
Vis hele sitatet...
Stakkars kompisen din, kan ikke ha gode minner med langbein nå i alle fall..