Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 6331
Noen som vet hvordan miksen av disse er =?

Går på alt fra 2-4 10 mg oxycodone fra før per dag, dagsform som bestemmer, så har høy toleranse på disse og får ikke noe kikk akkurat, untatt jeg eventuellt går så langt å knuser å drar det nasalt.
Men så fant jeg flunipam som jeg regner er benzo i skuffen.
så lenge siden jeg var borti disse, så husker strengt talt ikke effekten.

noen som har erfaring ?
Skall drikke ikveld, så er rimelig usikker på om det er en god ide med benzo, alko og opiater

takk for svar
Noen lur blanding er det ikke, men om du er forsiktig, og i tillegg har tolleranse på oxy, så tror jeg det skal gå bra om du ikke overdriver inntaket av alkohol og fluer.
Har gjort dette mange ganger, med mye høyere dose, gikk helt fint. Men nå har jeg desverre litt høy tolleranse når det kommer til sånt.
Alkohol og benzo er JÆVLIG farlig. Bare så det er sagt. Gir en hemningsløs og skummel rus. Er ofte her folk blacker ut og blir aggressive. Finnes nok av rus rapporter som forklarer. Drikk deg heller drita og ta benzo mot fyllesjuka imorra.
Sist endret av UncleAndy; 24. januar 2014 kl. 18:34.
Sitat av baggen Vis innlegg
noen som har erfaring ?
Skall drikke ikveld, så er rimelig usikker på om det er en god ide med benzo, alko og opiater
Vis hele sitatet...
Prøvde å røyke opiater etter alkohol og Diazepam. Deiligste og mest avslappende rusen jeg noen gang har opplevd, men sovnet med en gang.
baggen's Avatar
Trådstarter
22 4
ja, bestemmte meg for at chille med benzo etter litt lesing .. dem løper jo ikke agårde
takk for svar
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Alkohol og benzo er JÆVLIG farlig. Bare så det er sagt. Gir en hemningsløs og skummel rus. Er ofte her folk blacker ut og blir aggressive.
Vis hele sitatet...
Det er farlig når folk faen ikke greier å styre inntaket sitt.
Jeg brukte en del Rivotril + Oxy før. Jeg liker mixen ganske godt, men du har jo toleranse for oxy, så du får nok ikke en rus det er noe å juble for... Men det kan gi deg litt mer ``Digg`` enn du vanligvis har. Kose seg
Sitat av baggen Vis innlegg
ja, bestemmte meg for at chille med benzo etter litt lesing .. dem løper jo ikke agårde
takk for svar
Vis hele sitatet...
Kunne vært det lureste du har gjort..
Sitat av Handy andy Vis innlegg
Jeg brukte en del Rivotril + Oxy før. Jeg liker mixen ganske godt, men du har jo toleranse for oxy, så du får nok ikke en rus det er noe å juble for... Men det kan gi deg litt mer ``Digg`` enn du vanligvis har. Kose seg
Vis hele sitatet...
rivo er 10 ganger bedre enn flunniser...oppskrytt faenskap

fikk ikke sove på dem engang husker jeg..selv når jeg sku legge meg...RÆVA,takket nei til fler av dem
[quote=alanapoli;3075506]rivo er 10 ganger bedre enn flunniser...oppskrytt faenskap


Det er flere år siden jeg brukte flunniser så jeg husker ikke mye av det. er de virkelig så dårlig? hvis noen hadde gitt meg tilbud så hadde jeg nok slått til med en gang, de er bedre enn ingenting eller?
Sitat av alanapoli Vis innlegg
rivo er 10 ganger bedre enn flunniser...oppskrytt faenskap

fikk ikke sove på dem engang husker jeg..selv når jeg sku legge meg...RÆVA,takket nei til fler av dem
Vis hele sitatet...
Hva? Flunitrazepam er jo desidert noe som gir deiligere rus enn det elendige stoffet clonazepam.

Rivoer er for desperate narkiser.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Hva? Flunitrazepam er jo desidert noe som gir deiligere rus enn det elendige stoffet clonazepam.

Rivoer er for desperate narkiser.
Vis hele sitatet...
Det er sikkert ikke likt for alle, men jeg er ihvertfall enig i at flunitrazepam gir en bedre rus enn clonazepam, men jeg syntes også clonazepamen kan være bra(ikke i rus sammenheng) men det er vell som du sier, for desperate narkiser.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Hva? Flunitrazepam er jo desidert noe som gir deiligere rus enn det elendige stoffet clonazepam.

Rivoer er for desperate narkiser.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er rivo for desperate narkomane? Det er ``ekte`` narkisser som vil ha den beste og sterkeste rusen? Er det tilgjengelighet eller prisforskjell du sikter til???
Sitat av Handy andy Vis innlegg
Hvorfor er rivo for desperate narkomane? Det er ``ekte`` narkisser som vil ha den beste og sterkeste rusen? Er det tilgjengelighet eller prisforskjell du sikter til???
Vis hele sitatet...
Hvorfor tar de "ekte" narkomanene heroin? De vil jo ha den beste og sterkeste rusen.

Er vel mere formen / rusen /oppføerselen / + 3-400 ting til jeg har glemt. Rivotril er skittent , om du ikke respektere r rivotril vil den en dag ta fra deg alt. Clonzepam er ikke et stoff som vil hjelpe deg videre i livet. Med mindre du har epilepsi.
Har fått rivotril utskrevet mot angsten min et par ganger, så hjelper ikke bare mot epelepsi.
Men helt enig, er et skittent drittpreparat som i grunn ikke gjør annet at du mister alt som heter nerver og gir totalt faen.
Men heroinen du får på gata er sjelden veldig reint, men folk kjører jo i seg det for harde livet uansett.
Blir man først hekta så driter man i hvor reint det er så lenge man får "friskmeldinga" si...

Om man først skal dytte i seg sånn dritt (som jeg gjør selv), så burde man fikse seg nogenlunde seriøse kontakter, da blir det ofte billigere også.
Kan skaffe 5 med dop for 2000, eller et glass med rivo for 3-400 spenn.

Ganske skummelt å få seg bra kontakter i grunn...
Sitat av PandaFlush Vis innlegg
Hvorfor tar de "ekte" narkomanene heroin? De vil jo ha den beste og sterkeste rusen.

Er vel mere formen / rusen /oppføerselen / + 3-400 ting til jeg har glemt. Rivotril er skittent , om du ikke respektere r rivotril vil den en dag ta fra deg alt. Clonzepam er ikke et stoff som vil hjelpe deg videre i livet. Med mindre du har epilepsi.
Vis hele sitatet...
Rivotril blir også brukt som epilepsi medisin http://www.felleskatalogen.no/medisi...l-roche-563567 Jeg ser vel egentlig på både rivo og flunn som potensielt kan komme å ta fra deg alt.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Har fått rivotril utskrevet mot angsten min et par ganger, så hjelper ikke bare mot epelepsi.
Men helt enig, er et skittent drittpreparat som i grunn ikke gjør annet at du mister alt som heter nerver og gir totalt faen.
Men heroinen du får på gata er sjelden veldig reint, men folk kjører jo i seg det for harde livet uansett.
Blir man først hekta så driter man i hvor reint det er så lenge man får "friskmeldinga" si...

Om man først skal dytte i seg sånn dritt (som jeg gjør selv), så burde man fikse seg nogenlunde seriøse kontakter, da blir det ofte billigere også.
Kan skaffe 5 med dop for 2000, eller et glass med rivo for 3-400 spenn.

Ganske skummelt å få seg bra kontakter i grunn...
Vis hele sitatet...
Grunnen til at rivotrilen fungerer mot angst er vel fordi du gir faen og tenker ikke. Da forstår jeg godt angsten forsvinner. Selvom det "hjelper" så ødelegger det faktisk i lengden. Har vært borti alt fra A-Å i legemiddel listene. Å det eneste jeg vet jeg aldri kan røre eller smake på igjen er rivotril. Det er som fitta til satan, du vil ha den der å der. Men før du vet ordet av det sitter den plassert så langt over huet ditt at det skal en del jobb for og komme deg ut av hølet.

Sitat av Handy andy Vis innlegg
Rivotril blir også brukt som epilepsi medisin http://www.felleskatalogen.no/medisi...l-roche-563567 Jeg ser vel egentlig på både rivo og flunn som potensielt kan komme å ta fra deg alt.
Vis hele sitatet...
Leser du hele posten min ser du jeg allerede har skrevet det :-) som angår epilepsi helt på slutten av første innlegg.
Clonzepam er i en helt annen liga en flun. Men det min mening. Helt sikkert forskjellig fra menneske til menneske
Sist endret av PandaFlush; 31. januar 2014 kl. 02:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja helt enig, var ikke meninga å glorifisere Rivotril om det var det du tenkte
Av ren nysgjerrighet, siden det snakkes Flunipam. Eksistere det mye av dette på gaten, eller er det i form av grønne Rohypnol? Altså siden Flunipam (Actavis) sluttet å lage den for noen år siden. (For så vidt beste medisin mot store søvnvansker som fikk meg til å våkne med overskudd og klar for ny dag.)
Sist endret av OutOfOrder; 31. januar 2014 kl. 02:38. Grunn: Trykkleif
Kan jo få tak i kryssere(flunitrazepam) da, men de er skummelt like Rivotril da, så er ikke alle med et utrent øye som ser forskjell å fort blir lurt.
Sitat av OutOfOrder Vis innlegg
Av ren nysgjerrighet, siden det snakkes Flunipam. Eksistere det mye av dette på gaten, eller er det i form av grønne Rohypnol? Altså siden Flunipam (Actavis) sluttet å lage den for noen år siden. (For så vidt beste medisin mot store søvnvansker som fikk meg til å våkne med overskudd og klar for ny dag.)
Vis hele sitatet...
er det noen her som husker de grønne pillene med tallene 542 på? jeg mener det var det? Tror at disse var lov i norge før, er det de du sikter til OutOfOrder? noen som vet hva de faktisk heter?
Googlet og fant ut det stemmer som du sier, Rohypnol 542. De ble skrevet ut for en del år siden, og har forstått det sånn at de ble trukket av markedet grunnet sitt dårlige rykte. Erstatningen med samme virkestoff (flunitrazepam) var runde og hvite laget av Actavis, før de også forsvant for noen få år siden. For de som er heldige og får gjennom registrerings fritak av legen, antar jeg det er Roche sine Rohypnol en får, eller hvite "kryssere" som ble nevnt. Grønne 542 Rohypnol vet jeg ble og blir skrevet ut i div. andre land.
Sitat av OutOfOrder Vis innlegg
Googlet og fant ut det stemmer som du sier, Rohypnol 542. De ble skrevet ut for en del år siden, og har forstått det sånn at de ble trukket av markedet grunnet sitt dårlige rykte. Erstatningen med samme virkestoff (flunitrazepam) var runde og hvite laget av Actavis, før de også forsvant for noen få år siden. For de som er heldige og får gjennom registrerings fritak av legen, antar jeg det er Roche sine Rohypnol en får, eller hvite "kryssere" som ble nevnt. Grønne 542 Rohypnol vet jeg ble og blir skrevet ut i div. andre land.
Vis hele sitatet...
Takk for svar, de husker jeg skikkelig gode, dårlig rykte? ble for fjerne på dem tror du`? kan nå hende de er farga grønne pga noen som prøvde å blande det i drinken til damene, at de farger av drinken eller hva en man legger dem i....
Sitat av OutOfOrder Vis innlegg
Av ren nysgjerrighet, siden det snakkes Flunipam. Eksistere det mye av dette på gaten, eller er det i form av grønne Rohypnol? Altså siden Flunipam (Actavis) sluttet å lage den for noen år siden. (For så vidt beste medisin mot store søvnvansker som fikk meg til å våkne med overskudd og klar for ny dag.)
Vis hele sitatet...
Nei. Det er ikke "vanlig" med flunipam / andre legemidler på gata. Det dom er normalt og kjøpe på gata er Rivotril og Xanor. Du kan jo selfølgelig være heldig og komme over noen som har med seg litt gorskjellig. Men veldig sjeldent at du blir tilbud noe annet en x og rivotril på gata.
baggen's Avatar
Trådstarter
22 4
Kan bare si at min toleranse skapte nok mere problemer en ventet .. var oppe i 6 stykker, med alko inntak og oxy .. null effekt annet en vanlig hodepine fra whiskey .. men it is what it is