Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1188
Hei!
Lurer på om det er mulig å røyke grønt med hookah (vannpipe).
I så fall, hvordan vil dette gjøres?
Takk på forhånd!
nesten som en bong, vil jeg anta
Trådstarter
35 5
Sitat av sigh94 Vis innlegg
nesten som en bong, vil jeg anta
Vis hele sitatet...
...Care to elaborate?
Sist endret av Hyped; 20. oktober 2010 kl. 16:54.
veldig enkelt du setter en liten rist i brønnen om det er veldig store hull, med weed vil det sikkert funke greit nok uansett pga det er såpass stort i volum.. så driter du i kull og fyrer rett på mekket som en bong så trkker du voila!
Sist endret av DC89; 20. oktober 2010 kl. 16:56.
Trådstarter
35 5
Sitat av DC89 Vis innlegg
veldig enkelt du setter en liten rist i brønnen om det er veldig store hull, med weed vil det sikkert funke greit nok uansett pga det er såpass stort i volum.. så driter du i kull og fyrer rett på mekket som en bong så trkker du voila!
Vis hele sitatet...
Takk!

enmilliardtegn
Har hørt at mange bare blander det litt inni tobakken som brukes i vannpipa.
Jeg trenger ikke skrive ferdig spørsmålet i google en gang før autofullfør kicker inn: How to smoke weed with a hooka?

Ikke verdt en ny tråd akkurat. Uansett - det du må passe på er at kullet ikke er så varmt direkte på weeden så den brenner opp i en fart. Da blir det svært liten effekt for pengene.
hmm , kan nevne at det ikke er så lurt å røyke mye på hookah. Da weed/bønne har en tendens til å generere olje. Dvs slangen blir veldig for helt tett.. Og er styr å rense denne..

En flaske gurgle er enklere alternativ.. Bare mine tanker

( good old times, good old times )