Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2497
Hei!

Leser på Wikipedia at Camfetamine er et sterkt opiat med smertestillende / narkotisk effekt. Har injisert camfetamine 2 ganger idag. Og lurer på om det går greit og injisere litt subutex for og sove til kvelden?

Håper på svar!

EDIT: Da Camfetamine også er et Stimulant
Subutex er for heroinmisbrukere og hvis et opium er tatt etter en har tatt Subutex vill det ikke gi effekt. Har lest at hvis man snur denne rekkefølgen kan det være veldig farlig. Er ikke helt sikker så skyt meg hvis jeg tar feil.
Så det kan være farlige om jeg injiserer litt subutex nå for og få sove i natt?
Sitat av Nexxzow Vis innlegg
Subutex er for heroinmisbrukere og hvis et opium er tatt etter en har tatt Subutex vill det ikke gi effekt. Har lest at hvis man snur denne rekkefølgen kan det være veldig farlig. Er ikke helt sikker så skyt meg hvis jeg tar feil.
Vis hele sitatet...
Subutex er for nedtrapping for heroinmisbrukere/opiatmisbrukere. Husker ikke helt hvor sterkt, men mener det var mellom 20-45 ganger så sterkt som morfin, og av denne grunnen brukes det til nedtrapping for narkomane med veldig høy toleranse for opiater.
Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke tatt Subutex for sikkerhets skyld. Ta gjerne å google det. Er på mobilen atm..
Tar og venter med Subutexen, just in case. Har ikke lyst til at det skal krasje sammen liksom.
Leger anbefaler at du venter 24 timer med Subutex etter intakt av opiater. Så det at du venter er en god ting. God natt da
▼ ... over en måned senere ... ▼
freak med fartstid
2 0
Det vil krasje og gi deg abstinenser, Tro meg,egenerfaring.
Buprenorfin, virkestoffet i Subutex, har (sannsynligvis) vesentlig høyere affinitet for opioid-reseptorene, enn Camfetamin. Med andre ord vil du (sannsynligvis) miste opiat-effekten av Camfetaminen, men få virkningen av buprenorfin i stedet. De stimulerende effektene vil fremdeles være til stede da Subutex ikke binder seg til disse reseptorene. Om Subutex vil fungere som et sterkere sedativ vet jeg ærlig talt ikke da det er vanskelig å finne noen agonist verdier for Camfetamin.
Jeg trodde Camfetamin var en stimulant (monoamin-reopptakshemmer)?
Sitat av Vargas Vis innlegg
Jeg trodde Camfetamin var en stimulant (monoamin-reopptakshemmer)?
Vis hele sitatet...
Det er både en stimulant og et sedativ (opioid)

:-)
Sitat av stranger Vis innlegg
Det er både en stimulant og et sedativ (opioid)

:-)
Vis hele sitatet...
Jassågitt, det var spesielt :P