Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 13300
Jeg kjøpte 3.stk piller\kapsler en dag for en billig penge, vet ikke om det er bare søppel eller om det er noe som kan brukes til og få sove?

Det jeg fikk fortalt var at han hadde fått dem av faren, og fikk beskjed om at hvis han ikke sovnet av disse ville han aldri få sove :P

Eneste infirmasjon jeg har klart og skaffet meg et at det er (kan være) et c-preparat.
Høyde: 13mm

Bredde\ Tykkelse: 8mm

Det er kapsler med granuler inni.
De er Rød\Gul
Står INGENTING på de.
Skal være fra norsk lege\apotek.

Legger ved bilder Håper på hjelp.

Bilde 1
Bilde 2
Bilde 3
Sist endret av Dodecha; 10. februar 2013 kl. 11:08. Grunn: Store bilder
Tok et kjapt søk i Felleskatalogens identifikasjonssøk og det som lignet mest på den pillen du har, er "Sarotex (Retard)". Dette ser dog ut til å være antidepressiva/smertestillende, så vet ikke om det stemmer. Størrelsen på disse er også 16,2×5,8 mm, så det hjelper ikke akkurat på.

(Ellers er det mange forskjellige medikamenter brukt i behandling av hjertesykdommer som kom opp, just so you know...)
Ta et søk selv og se om du blir klokere, eller enda bedre, få kompisen din til å spørre far sin veldig forsiktig om hva det er for noe/få han til å ta en kikk i medisinskapet.

Anbefaler deg ihvertfall ikke å poppe ting du ikke aner hva er for noe, i verste fall er det billetten din til Darwin Awards
Kappselen ligner på Asasantin. Brukes ofte av mennesker som har hatt hjerneslag. (blodfortynnende og kolesterolsenkende)

http://www.felleskatalogen.no/medisi...gelheim-546493
Den hvite pilla ligner vertfall på Rivotril.
Den kapselen er jeg 99% sikker på at er "Lyrica" ( Lyriva er i utgangspunktet et c preparat men det ble diskutert en lang stund om de skulle klassifisere det som b preparat fordi det var for "sterkt" til å være c preparat og for "mildt" til å være c preparat. Men nå i skrivende stund så er det klassifisert som et c prepparat. Når jeg bodde i Trondheim så var det mange narkomane som fikk lyrica fra legen fordi det var så "sterkt" c preparat som det var og derfor kunne legen også skrive det ut uten å få problemer.De ble faktisk solgt for 70kr pr pille der, de prisene ville du jo aldri fått i Oslo for de pillene der....tvilerpå at man i det hele tatt ville fått solgt dem på gata hr...me uanset... Du kan jo lese om Lyica i felleskatalogen men det er jo en medisin som tar nervene dine og roer deg ned hvis du har angst osv. Den andre pillen, den hvite hvor det står "Roche" er rivotril, den kan du jo også lese om i felleskatalogen men kort fortalt så er det en medisin som er mot epilepsi anfall osv....det er roer deg kjapt og effektivt ned.
I tilegg har rivotril den flotte effekten at man blir en kynisk krim-maskin om man har anlegg for sånt i det man blir påvirket av det.
Antibiotikaen jeg fikk på resept ser identisk ut.
Sitter med Lyrica her foran meg,det er ikke Lyrica.De er hvite og røde kapsler med endel skrift på.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det er Sarotex Retard.
Antidepressiva.

Inegen rus.


Noen som vet hva dette er? Mistenker det for å være BlåValium, men en vet aldri.
Vallergan 10mg. Allergimedisin som ofte brukes som sovemedisin.
Blåvalium er ikke så skarp i blåfargen.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av ViciousDelicios Vis innlegg
Jeg kjøpte 3.stk piller\kapsler en dag for en billig penge, vet ikke om det er bare søppel eller om det er noe som kan brukes til og få sove?

Det jeg fikk fortalt var at han hadde fått dem av faren, og fikk beskjed om at hvis han ikke sovnet av disse ville han aldri få sove :P

Eneste infirmasjon jeg har klart og skaffet meg et at det er (kan være) et c-preparat.
Høyde: 13mm

Bredde\ Tykkelse: 8mm

Det er kapsler med granuler inni.
De er Rød\Gul
Står INGENTING på de.
Skal være fra norsk lege\apotek.

Legger ved bilder Håper på hjelp.

Bilde 1
Bilde 2
Bilde 3
Vis hele sitatet...

Tramadol 50-150mg ??
Sitat av rabaramtimtim Vis innlegg
Vallergan 10mg. Allergimedisin som ofte brukes som sovemedisin.
Vis hele sitatet...
Enig i at det er Vallergan. Så det med en gang

Og til deg som skal innta det: Vent deg en SYK hangover dagen etter, tett nese, vondt i hodet og er generelt redusert..
Ikke tramadol den er orange-gul/grønn. Den hvite er rivotril 2 mg.
Vallergan er juæk, fæl hangover dagen etter, våkner ikke før langt på dagen, ush!
Sist endret av Huttetutta; 13. juni 2013 kl. 21:47.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Fikk disse som skulle være diazepam, men logoen ser litt ukjent ut men ser det er en morter. Ganske liten pille med delestrek under.

http://bildr.no/thumb/WUdDZ0c0.jpeg
Absolutt ikke en diazepam. Håper ikke du har rekt å ta den enda, aldri lurt å ta piller før man har sjekket ut hva det er først.
Her er en link du kan prøve deg på: http://www.felleskatalogen.no/t/medi...tifikasjonssok

Tok et søk for deg i felleskatalogen og kom frem til:
Ligner på Polaramin, et kløestillende preparat som du blir sikkert veldig trøtt av og som oftest med en hangover i morgen/dagen etter.
Beklager, ikke noe morsomt med den.

Altså et c preparat