Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2044
Har noe ur144 fra en kjent vendor. kjøpt av dem før og lagd mix med aceton etc. denne gangen gjorde jeg det samme, men det gir lite effekt, og må ta maaasse for å kjenne det. fyrstikkhode x 3 på pipe er minimum i en runde, men gjør lite. testet med bare litt ublandet rent pulver, la oppå litt knaster. smaken er heeelt forferdelig kjemisk, lukten er vond og kvalmende, og det kjennes tidvis litt som en stimulant-kvalme. meget skuffet da jeg forrige gang hadde bra erfaring selv blandet ut i mix... lurer på om batchen var dårlig, eller jeg har fått noe annet... effekten er ganske lik, bare veldig mye mildere. er variasjonen på batch virkelig så stor? ble positivt overasket av rc, men denne gjorde noe med inntrykket:/

nettop tatt godt over et fyristikkhode, kjenner så vidt effekt. føler meg mer stimulert enn fjern/sløv. ca 2-3 fyrstikkhoder oppå/mellom knaster. ikke gnudd inn, men fyret i pipe med lighter. ser ikke grunn til så dårlig funk egentlig. lav tolleranse og så...
Jeg gjetter at du har røyket i ganske mange dager i strekk.. Da er det jo ikke rart at effekten blir lavere og lavere..
Men etter det jeg ser på internett så finnes det dårlige "batches" med de fleste RC`er, så om det smaker annerledes fra den smaken du er vandt til så gjetter jeg at du hadde uflaks og fikk noe dårlige greier...

Om du slenger addressen til siden du har bestilt fra inn på safeorscam.com så kan man se hva andre kunder har sagt om forhandleren... står ofte at kvaliteten var dårlig en gang, men at den pleier å være bra...
Leser jeg feil, eller røyker du aceton?
Det samme skjedde med meg, min første batch var nydelig.
Men den andre måtte jeg røyke masse for effekt, denne ble jeg også bakfjern på.
Røyket den 3 ganger, resten står å støver.
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Leser jeg feil, eller røyker du aceton?
Vis hele sitatet...
aceton fordamper veldig raskt, så når man putter tobakk og et stoff som løses opp i aceton i aceton så vil stoffet trekke inn i tobakken.. Når acetonet fordamper så sitter stoffet fast i tobakken... Enkelt forklart fordi jeg ikke forstår det godt nok...

Men nei, h*n røyker ikke aceton... Og ja, du leste feil
Var trøblette å sove i natt. Veldig stimulerende. Stiv i kroppen og litt stram kjeve. Ikke bra den batchen, men jeg får "oppreisning" av vendor, så its all good!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Slenger meg på denne...
Testet ur-144 for 3 gang på noen dager og får fremdeles ikke noen effekt bortsett fra litt tung i hodet.
Tar 5 mg i lyspære vaporizer, har noia for å overdosere.
Ser ikke at det kommer noe røyk, ei heller noen smak, pulveret blir til gjennomsiktig væske(som vann) rett etter jeg flammer under. Skal det være slik?
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Slenger meg på denne...
Testet ur-144 for 3 gang på noen dager og får fremdeles ikke noen effekt bortsett fra litt tung i hodet.
Tar 5 mg i lyspære vaporizer, har noia for å overdosere.
Ser ikke at det kommer noe røyk, ei heller noen smak, pulveret blir til gjennomsiktig væske(som vann) rett etter jeg flammer under. Skal det være slik?
Vis hele sitatet...
Den første gangen jeg prøvde funka det fint. Da mixa jeg det i knaster med aceton, så litt usikker på hvor mye jeg brukte. Andre gangen gjorde jeg det samme, men brukte bare halve i acetonen. Tok pulver oppå noe knaster i en pipe, brant det, det boblet litt, røk litt, ble en brun rennende guffe. Smakte kjemisk og bittert. Litt speeda effekt, men ikke veldig. Ikke spesielt stein/fjern. Skal ikke være sånn tror jeg, men det spiller ingen rolle. Ulovlig nå anyways.
Har UR-144 blitt ulovelig? Står ikke på narko listen? Er det noe flere RC som har blitt ulovelig?