Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 643
Gir meg ikke! Ny dag, ny låt! Denne gangen ble den sånn! Dropper på spotify om noen dager! Krænk på beat.

https://soundcloud.com/baggyman/stakkars-lille-menneske


BTW! Fiksa liten video til den forrige låta mi, Sigg blod og slitte sko, den er her!

https://www.youtube.com/watch?v=X6dyA7WcyXU
Du er en freak rapper med ok tekst anbefaler og bare stå på å kanskje finne på noe som er relevant for mange norske. Vi er et lite land, og med mye særpreg kommer man langt mener jeg. (Freak rapper er positivt ment altså)
Ja, husk å inkludere binders, ostehøvel, brunost, kvikklunsj, påskesol, stavkirker i teksten så blir sikkert streetsa helt GTA.
Ta en pust i bakken
Anderssonfugl93's Avatar
Jeg liker lyrikken din, du er i hvert fall original i forhold til mange rappere som blower opp i Norge Mye old school preg som jeg personlig også digger. Har du testet å rappe på noe new school beats som er litt mer trap stil? Jeg føler at trap er det som de fleste hører på om dagen, så tror du hadde likt det om det ga det en sjanse. Jeg vet ikke om du syntes noe om det da, men bare det jeg hører mest på og føler at det er kommet får å bli. Mye trap i Norge som har begynt å ta litt av nå. La merke til at du følger bruttern min på IG også forøvrig, lættiis

Du har kanskje hørt noe av det, men gjerne sjekk ut hvis ikke :
-Lil.lørda
-Zemmi
-XL1
-Mogger
-nvm.kenny
-Jonas V
-Mats Dawg
-Linni
-Angelo Reira
-Knekten Original
-Unge Obi
-Kingskurkone
-Tøyen Holding (old school, men også ny typ)
-Vågard (RIP)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Sitat av Anderssonfugl93 Vis innlegg
Jeg liker lyrikken din, du er i hvert fall original i forhold til mange rappere som blower opp i Norge Mye old school preg som jeg personlig også digger. Har du testet å rappe på noe new school beats som er litt mer trap stil? Jeg føler at trap er det som de fleste hører på om dagen, så tror du hadde likt det om det ga det en sjanse. Jeg vet ikke om du syntes noe om det da, men bare det jeg hører mest på og føler at det er kommet får å bli. Mye trap i Norge som har begynt å ta litt av nå. La merke til at du følger bruttern min på IG også forøvrig, lættiis

Du har kanskje hørt noe av det, men gjerne sjekk ut hvis ikke :
-Lil.lørda
-Zemmi
-XL1
-Mogger
-nvm.kenny
-Jonas V
-Mats Dawg
-Linni
-Angelo Reira
-Knekten Original
-Unge Obi
-Kingskurkone
-Tøyen Holding (old school, men også ny typ)
-Vågard (RIP)
Vis hele sitatet...

Yoo! Takk for fine ord! Veldig hyggelig💯 Lil.Lørda er broren din? Fucker med mesteparten av lista over her as! Spesielt Lørda, Zemmy, Mogger, Skurken og Tøyen Holding! Har noen homies som jobber litt med Lørda, skal ikke se bort ifra at det plutselig dukker opp et Kreger vers på én av hans beats🔥💯

Har lekt litt med tanken på å gjøre no trap greier en stund nå, faktisk! Er nok ikke lenge før jeg gjør alvor av tankene

Stakkars lille menneske er ute på Spotify nå! I tillegg har jeg en mixtape som er rundt 80% ferdig, som dropper en gang i Mai!

Fakker heavy med Linni også btw!

Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Du er en freak rapper med ok tekst anbefaler og bare stå på å kanskje finne på noe som er relevant for mange norske. Vi er et lite land, og med mye særpreg kommer man langt mener jeg. (Freak rapper er positivt ment altså)
Vis hele sitatet...
Hehe, freak-rapper er en tittel jeg ikke har noen innvendinger mot i det hele tatt. Passer meg usedvanlig godt. Men kommer nok ikke til å legge om skrivestilen min for å tekkes provinsielle nordmenn💯

Sitat av knert1 Vis innlegg
Ja, husk å inkludere binders, ostehøvel, brunost, kvikklunsj, påskesol, stavkirker i teksten så blir sikkert streetsa helt GTA.
Vis hele sitatet...
Gatebangern «Seidel, flatbrød og blodpudding» kommer til din nærmeste brune pub med jukebox før du aner det🔥
Sist endret av Kreger; 3 uker siden kl. 14:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.