Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 5242
Hei!

Har setti 3 Ritaliner (10mg) og 4 Medikinet (30mg) intravenøst for litt siden, Som er 150mg tilsammen. (i løpet av 4-5 timer)

Merker jeg er ganske så "speeda" men lurer på om jeg kan evnt injisere enda en 30mg. Har lest litt rundt om hva en høy dose på ritalin / medikinet er men har ikke klart og funnet det, Er ganske vandt med Stimulanter kan også nevnes.

Så spørsmålet er: Har jeg injisert for mye eller går det greit om jeg tar 1 til 30mg?

EDIT: Kan legge til at jeg ikke føler noe annet en litt små angst og hjertebank.

EDIT2: Og trenger ingen moralpreken, da jeg veit dette ikke er så bra og injisere.
Sist endret av random55022; 26. april 2013 kl. 03:35.
ikke for å komme med moralpreken, men.. Hvis det eneste du kjenner er angst og hjertebank... Hvorfor vil du da ta mer? I mine subjektive mening så er dette effekter jeg ikke vil ha mer av...
Hjertebank og litt små angst er vanlig med slike stimulanter,angsten vil forsvinne når jeg tar en kapsel.

Men lurer på om dette er for høy dose IV

Prøvde nå og sette en 30mg til men så klarte jeg selfølgelig og bomme litt, armen virker nesten litt nummen nå, kan det være farlig og bomme (LITT) med medikinet 30mg ?
Sist endret av random55022; 26. april 2013 kl. 04:37.
Har sett bomskudd på ritalin før. Vedkommende fikk en stor hevelse, men som gikk etter 5-10 minutter ned igjen. Om han fikk varige men vet jeg ikke, men han er i live den dag idag.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Av personlig erfaring er det trygt for meg å skyte opp til 140mg ritalin i en smell. Kommer ann på hvordan du tilbereder det.

Jeg har bommet noen ganger på ritalin og som han over sa, bli hoven og rød. Tar du på den et den varm. Men har ingen varige skader.

Jeg skyter 80-150mg ca 3-4 ganger om dagen.

Grunnen til at det er farlig med så store doser er at man har rus i 3-4 timer, men man føler at man må ha mere.

Den høyeste dosen som er reg.er 1000mg. Og det var ren overdose.

Snakket med overlege på medesin og han tippet at max iv ritalin burde ikke over stige 140mg.

For å ha det sagt er dette folk med ad/hd. Folk som ikke har er OD mye mindre. Ca 80. Topp 120.
Men dette er bare min erfaring.
Remember cotton fever is a bitch.

Nb ritalin skal ikke kokes.
Sitat av trysexual Vis innlegg
Av personlig erfaring er det trygt for meg å skyte opp til 140mg ritalin i en smell. Kommer ann på hvordan du tilbereder det.

Jeg har bommet noen ganger på ritalin og som han over sa, bli hoven og rød. Tar du på den et den varm. Men har ingen varige skader.

Jeg skyter 80-150mg ca 3-4 ganger om dagen.

Grunnen til at det er farlig med så store doser er at man har rus i 3-4 timer, men man føler at man må ha mere.

Den høyeste dosen som er reg.er 1000mg. Og det var ren overdose.

Snakket med overlege på medesin og han tippet at max iv ritalin burde ikke over stige 140mg.

For å ha det sagt er dette folk med ad/hd. Folk som ikke har er OD mye mindre. Ca 80. Topp 120.
Men dette er bare min erfaring.
Remember cotton fever is a bitch.

Nb ritalin skal ikke kokes.
Vis hele sitatet...
Er det ikke bedre å skyte vanlig amfetamin da..? Cotton fever..,lurer litt på hva det er..?
Sitat av Baltasar Vis innlegg
Er det ikke bedre å skyte vanlig amfetamin da..? Cotton fever..,lurer litt på hva det er..?
Vis hele sitatet...
Google det da. Nei amfetamin gir meg ikke den cocain rusen som er det jeg trenger.

Oppdatering: Fikk 400 ritalin hos legen for 2uker siden og trykket i meg alt utover disse dagene. You do the math. Jeg har funnet ut hvordan jeg gjør dette på en liten safe måte. Sier liten da hver skudd du tar kan være dødelig.

Jeg anbefaler ikke noen å prøve dette. Kan skrive en hel del om dette og hvordan det har vært. Bare ikke nå.

Går "cold turkey" ( just fucking google it) nå og det er noe som jeg alltid kommer til å anbefale.

Du får en følelse på nedtur; ingen bryr seg om deg og du føler at du roper om hjelp men ingen vil høre. Jeg vet hva jeg har å gå igjennom så jeg er forberedt.