Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1880
Crazy Son Of A Bitch
Hei!

Skal bestille GTA V til PS3, og har lyst å få det så tidlig som mulig. Hadde vert greitt med en "special edition" eller "collectors edition" sann som denne (gamestop.com sender ikke til Norge)

Eg veit eg kan forhåndsbestille på Komplett, men dei har ikkje "special edition", og andre gangar eg har forhåndsbestilt eit spill fra dei, så har eg ikkje fått det før 1-2 dagar etter release datoen

Har også sett Gamestop Norge har det, men der går det ikke ann å bestille på nett, og eg har ingen "fysiske" butikker i nerheten

Så noen som vet hvor eg burde bestille?
Tror ikke noen sender tidligere siden:
Alle europeiske nettbutikker har fått strenge krav fra Rockstar om å ikke sende ut spillet før mandag 16/9.
Jeg slenger meg på, vil også ha spesial edition. Om jeg får det et par dager etter lansering er egentlig greit.

(ot) Men et annet forslag er jo kanskje at oss oslofreaks samler seg på feks Oslo city og går sammen på platekompaniet å handler på fredag? Et lite minitreff.
Sitat av trauMa Vis innlegg
Jeg slenger meg på, vil også ha spesial edition. Om jeg får det et par dager etter lansering er egentlig greit.

(ot) Men et annet forslag er jo kanskje at oss oslofreaks samler seg på feks Oslo city og går sammen på platekompaniet å handler på fredag? Et lite minitreff.
Vis hele sitatet...
oouh, det hørtes koselig ut! Selv venter jeg nok til PS4 kommer (og er jo blakk som en sau), men oppfordrer alle andre til å delta!
Hvis jeg forhåndsbestiller GTA fra elkjøp, når tror dere jeg vil få det i posten?
Sitat av Spoony Vis innlegg
Hvis jeg forhåndsbestiller GTA fra elkjøp, når tror dere jeg vil få det i posten?
Vis hele sitatet...
De sender det vel ut dagen før vil jeg tro så du har det på datoen
Sitat av Spoony Vis innlegg
Hvis jeg forhåndsbestiller GTA fra elkjøp, når tror dere jeg vil få det i posten?
Vis hele sitatet...
17 september 2013
Er det kun meg som ikke får handlet GTA 5 til ps3 på ELKJØP
Sitat av RaiserTeos Vis innlegg
Er det kun meg som ikke får handlet GTA 5 til ps3 på ELKJØP
Vis hele sitatet...
De er utsolgt ser det ut som. Står: utgått produkt