Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 762
Jeg har lansert en app for iPad og iPhone og er godt fornøyd for det. Har lyst til å vise den fram og håper den kan være av interesse for noen.

Tenkte kanskje noen ville ta en kikk. Har dere barn eller barnebarn kan den passe perfekt for dere!

Den heter Carmens verden.

Her er linken:

Carmens verden
Jeg har ikke barn/barnebarn, men jeg ville bare ønske deg lykke til
Vi trenger flere norske utviklere innen område og det er alltid kult når noen fra Norge lanserer en app.
Hvorfor presenterer du ikke mer?

Synes du burde ha med en beskrivelse av appen din, så folk vet hva de trykker på ^^.

"Har dere barn eller barnebarn kan den passe perfekt for dere!"
Ganske uspesifikt.


Nice app tho ^^.
Trådstarter
Sitat av fr1lanser1 Vis innlegg
Jeg har ikke barn/barnebarn, men jeg ville bare ønske deg lykke til
Vi trenger flere norske utviklere innen område og det er alltid kult når noen fra Norge lanserer en app.
Vis hele sitatet...
Takk for det! Det er en tøff bransje for små norske utviklere, men hvis produktet er bra nok så kan det gå greit. Uansett morsomt å ha et produkt på markedet!

Sitat av Bokmerket Vis innlegg
Hvorfor presenterer du ikke mer?

Synes du burde ha med en beskrivelse av appen din, så folk vet hva de trykker på ^^.

"Har dere barn eller barnebarn kan den passe perfekt for dere!"
Ganske uspesifikt.


Nice app tho ^^.
Vis hele sitatet...

Takk for det! Jeg kunne kanskje beskrevet mer. Du har rett.

Carmens verden er en barnebokserie med tre bøker. Den her helt ny og har blitt lansert rett på iPad og iPhone. Det betyr at vi har hoppet over det tradisjonelle leddet, som er vanlig bokform! Det synes vi er litt kult.

Det er altså en app til barn!
Sist endret av Crazy8; 2. juli 2013 kl. 09:11.