Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  82 6869
Sitat av SmileS Vis innlegg
At last! Hvor mange episoder blir det?
Vis hele sitatet...
Det blir 4 episoder på ca 1 time hver.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Må bare spørre siden jeg og en venn fikker litt rundt med det samme for tiden:

Hva bruker du til å ta opp/redigere? Og hvis du bruker sony vegas: hvilke innstillinger bruker du under rendering? (format, bitrate, kvalitet etc.)

Spør fordi jeg mekka rundt i Sony vegas og fikk filer fra 100mb til 56,3gb :/
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Må bare spørre siden jeg og en venn fikker litt rundt med det samme for tiden:

Hva bruker du til å ta opp/redigere? Og hvis du bruker sony vegas: hvilke innstillinger bruker du under rendering? (format, bitrate, kvalitet etc.)

Spør fordi jeg mekka rundt i Sony vegas og fikk filer fra 100mb til 56,3gb :/
Vis hele sitatet...
Bruker Fraps til og recorde med, som etter min mening er det beste programmet til og ta opp spilling med på PC.

Av instillinger så bruker eg disse instillingene:

Template: HDV 720-30p (Windows Media Video 9 (.wmv) format)
Oppløsning: 1280x720
FPS: 29,970
Video rendering quality: Best , 100%

Og alltid husk og huk av "Disable Resample"
Sist endret av JVMyhre; 24. mars 2012 kl. 13:49.
Nå har jeg gått å ventet i hele dag på nye episoder så jeg lurer på sånn ca når de kommer
Sitat av thecarjacker Vis innlegg
Nå har jeg gått å ventet i hele dag på nye episoder så jeg lurer på sånn ca når de kommer
Vis hele sitatet...
Beklager, men med nettet mitt så tar det litt tid og laste opp episoder på en time hver Tar vel mellom 12 og 14 timer et sted!

MEN!

75 | Let's Try Out Minecraft Survival! Ep 21 - Starring Tigergutt9 | 1hr special!
I like it! Kan du begynne å legge ut 1 time lange episoder hver gang?
Sitat av SmileS Vis innlegg
I like it! Kan du begynne å legge ut 1 time lange episoder hver gang?
Vis hele sitatet...
Nja, det tar så utrolig lang tid for meg og laste opp, så de blir nok bare disse 4 som eg har her nå!

76 | Let's Try Out Minecraft Survival! Ep 22 - Starring Tigergutt9 | 1hr special!
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
4? Finner bare to jeg... Disse er perfekte til morgenkaffen og røyken ^^ Men, synes standard episodene dine kan bli en halvtime, og ikke 20 min. Eller to og to om gangen?
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
4? Finner bare to jeg... Disse er perfekte til morgenkaffen og røyken ^^ Men, synes standard episodene dine kan bli en halvtime, og ikke 20 min. Eller to og to om gangen?
Vis hele sitatet...
Har 4, men kun lastet opp 2 sålangt.. Som sagt så tar det faktisk nærmere et døgn for meg og laste opp så lange episoder Skal begynne og laste opp en til ikveld tenker eg, så da er den nok oppe iløpet av morgendagen

Let's Try Out Minecraft Survival! Ep 23 - Starring Tigergutt9 | 1hr special!
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Nice! Fast seer, men lydforskjellen plager meg grenseløst...
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Nice! Fast seer, men lydforskjellen plager meg grenseløst...
Vis hele sitatet...
Det er bra. Vet vi har problemer med lyden, synd at fraps ikkje deler opp lydfilene så eg kunne fikset det

Let's Try Out Minecraft Survival! Ep 24 - Starring Tigergutt9 | 1hr special!
Ta opp lyd med et annet program? Audacity eller noe.
Hvorfor lager dere egentlig disse videoene? Har aldri sett noe så kjedelig før, eneste som skjer er jo at dere kommenterer dere selv mens dere spiller.
Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Hvorfor lager dere egentlig disse videoene? Har aldri sett noe så kjedelig før, eneste som skjer er jo at dere kommenterer dere selv mens dere spiller.
Vis hele sitatet...
Så hvorfor bryr du deg, og tar deg tid til og skrive her? Finnes andre som liker det selv om du ikkje gjør det.
Hva skjer nå da? Ingen epispode på lang tid og du skriver "Hm, woundering if I should shut down this channel..."
Hva skal jeg gjøre uten min daglige minecraftepisode?
Sitat av Ziggity Vis innlegg
Hva skjer nå da? Ingen epispode på lang tid og du skriver "Hm, woundering if I should shut down this channel..."
Hva skal jeg gjøre uten min daglige minecraftepisode?
Vis hele sitatet...
Nei altså.. Føler det er for dårlig respons på det eg gjør. Har lastet opp 78 videoer, og gjennomsnittet på respons er 4-5 kommentarer og +/- 6 likes.. Det blir for dårlig mener eg.
Tålmodighet er tingen vettu :P
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Tålmodighet er tingen vettu :P
Vis hele sitatet...
Du mener ikkje eg har hatt nok tålmodighet når eg har holdt på så lenge som eg har gjort? Vet at det tar lang tid, men SÅ lang tid tar det ikkje om flertallet liker hva de ser.

EDIT:

Da var det desverre gjort folkens - eg har slettet ALLE videoene mine på YouTube. Men eg kommer ikkje til og gi meg heilt. Kommer til og gå over til og snakke Norsk på videoer, i håp om og få et bedre community.

Har laget en video nå, som bli opplastet iløpet av kvelden. Det er en BF3 video, der eg forklarer bedre om hva som skjer fremover.
Skjønner ikke helt vitsen med å slette videoene. Koster jo ikke noe å ha de liggende der. Har en gang ikke rukket å se på alle.

Men jeg sluttet å se på av en grunn, nemmelig at du begynte å rote i nether noe som er noe av det mest tullete i hele Minecraft.
Sitat av rolvs Vis innlegg
Skjønner ikke helt vitsen med å slette videoene. Koster jo ikke noe å ha de liggende der. Har en gang ikke rukket å se på alle.

Men jeg sluttet å se på av en grunn, nemmelig at du begynte å rote i nether noe som er noe av det mest tullete i hele Minecraft.
Vis hele sitatet...
Slettet de fordi de blir veldig rotete nå som eg vil ha en "fresh start".
Og Nether er ikkje så ille nå som det var før release, nå er det dungeons der, og mange ting du MÅ være i nether for og gjøre.
Stilig du begynte med norske commentaries, når kan jeg forvente din første norske minecraft commentary?
Sitat av Ziggity Vis innlegg
Stilig du begynte med norske commentaries, når kan jeg forvente din første norske minecraft commentary?
Vis hele sitatet...
Usikker. Først og fremst må eg finne ut av hva eg skal gjøre.
Om det blir en tutorial serie, byggeserie i creative, eller noe annet.
Kommer ihvertfall en BF3 video om 1 time ca, bruk kommentarfeltet der til og fortelle meg hva dere vil se.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Usikker. Først og fremst må eg finne ut av hva eg skal gjøre.
Om det blir en tutorial serie, byggeserie i creative, eller noe annet.
Kommer ihvertfall en BF3 video om 1 time ca, bruk kommentarfeltet der til og fortelle meg hva dere vil se.
Vis hele sitatet...
Synes du kunne fortsette på building quest serien din, du bygger så utrolig kult!
Sitat av Ziggity Vis innlegg
Synes du kunne fortsette på building quest serien din, du bygger så utrolig kult!
Vis hele sitatet...
Enig! Eller i det minste legge ut igjen de episodene du har laget. Elsker å se på dem! Tenk på alt arbeidet med å lage dem som har vært bortkastet om ingen kan se dem.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Usikker. Først og fremst må eg finne ut av hva eg skal gjøre.
Om det blir en tutorial serie, byggeserie i creative, eller noe annet.
Kommer ihvertfall en BF3 video om 1 time ca, bruk kommentarfeltet der til og fortelle meg hva dere vil se.
Vis hele sitatet...
C4 trolling, 1v1 mot tiger. Meg.
Sist endret av Mkvarner; 2. april 2012 kl. 18:20.
må si jeg er litt skuffet. digget episodene:<
Sitat av snoopg Vis innlegg
må si jeg er litt skuffet. digget episodene:<
Vis hele sitatet...
Det kommer mer.
! *titegn*
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Savner tutorial seriene.. Vært fast seer siden starten, og nå må man gjennom det en gang til :P Dog, ikke gi deg, goood work!
Sist endret av CHillZoNE; 8. april 2012 kl. 06:57. Grunn: Fingertupp dysleksi....
▼ ... over en uke senere ... ▼
Skjer det noe spennende på videofronten?
Sitat av snoopg Vis innlegg
Skjer det noe spennende på videofronten?
Vis hele sitatet...
Både og! Driver og samler litt idèer for hva som kan være interessangt for seerene, og for og skaffe nye seere, som ikkje er lett nå til dags. Litt lyst til og lage en tutorial serie, men og kalle det for noe som "Tutorial Tirsdag" / "Tutorial Torsdag" , føler eg blir litt for likt BlastFM sin Tips Tirsdag. Så tenker litt på navn på den serien, hvordan eg skal starte den, og hvor mye eg skal få ut.

EDIT: Ga opp tenking og begynte og lage videoer
Ble Tutorial Tirsdag, så får vi håpe at Blast lar det gå
Da kan dere regne med en video eller to til tirsdagen, kommer nok til og lage meg en ny tråd her inne der eg legger ut alt eg gjør, siden alle videoene som er linket til her inne nå er slettet
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
About time!
Da har eg opprettet ny tråd, der eg kommer til og poste absolutt alt eg legger ut på kanalen min!

Norsk Gamingchannel @ YouTube