Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 583
Har jobbet en stund med en ny Drum&bass låt og trenger ris/ros fra dere. Er ikke helt ferdig med den, mangler litt mastring og er noe som skal erstattes her og der. Dette er et prosjekt hvor jeg prøvde å skape en mørk drum&base følelse men ikke alt for heavy Beatn har jeg brukt kanskje alt for lang tid på, ikke vet jeg. Ble veldig fornøyd med den og bassen og synthene mangler en del mastring.

Her har dere link: http://soundcloud.com/espenaj/explosive-saw-drum-bass

Takker for dere som tar dere tid til og lytte og komme med en kommentar. Positive og negative kommentarer tar jeg imot med stor takk.
Er verken fan/spesialist på den type sjanger, men tolker jeg mine ører rett så høres det bra ut. Likte den dype basen! Har du holdt på med den slags lenge?
Sist endret av inDefectz; 23. april 2012 kl. 02:41.
Trådstarter
takker og bukker for det. Jeg har hørt på drum&bass i rundt 10 år.. startet for noen mnd siden på denne sjangern og må si jeg elsker å grave meg ned i dype beats og toner å finne det man ikke trodde man skulle finne. Veldig morro sjanger og jobbe med.