Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 794
http://soundcloud.com/bloody-snort/contact

Har prøvd meg fram med litt nye lyder og "teknikker" denne gangen. Denne gangen har jeg gått litt mer for å forstå mixing. Har dessverre kun Koss PortaPro for tia, så håper ikke det høres alt for dårlig ut på deres høyttalere/headphones.
Hva syns dere? Vil helst ha svar på mixinga.
ikke verst

Skal ikke være så streng i kritikken her, men savner kanskje litt bass og diverse som fyller ut lydspekteret, men så er ikke det så lett å høre sånt med kosser da - men slettes ikke dårlig
Sist endret av WoggaBogga; 13. mars 2012 kl. 18:51.
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Takker! Du kan gjerne være streng for min del! Lærer jo mer av det!
▼ ... over en uke senere ... ▼
nice mann. yeah
Ikke gale, men venta på ett høydepunkt hele sangen, desverre kom det aldri
▼ ... over en uke senere ... ▼
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Må beklage at høydepunktet aldri kom! Er ikke så flink til å lage liv i house-låter! :P Ikke enda hvertfall!
Synes låten var rå, men som de andre sier; mangler høydepunkt. Ellers så likte jeg låten! Fortsett med det gode arbeidet! ;-D
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Anarkorken Vis innlegg
http://soundcloud.com/bloody-snort/contact

Har prøvd meg fram med litt nye lyder og "teknikker" denne gangen. Denne gangen har jeg gått litt mer for å forstå mixing. Har dessverre kun Koss PortaPro for tia, så håper ikke det høres alt for dårlig ut på deres høyttalere/headphones.
Hva syns dere? Vil helst ha svar på mixinga.
Vis hele sitatet...
Litt ensformig kanskje? Skal se på dine andre låter senere
Du har grunn til å være stolt av denne det var kansje litt mye gjentagelser i mixen men det er det mange mixer som er. Følte at det var noe røyksopp ish nyanser inni mellom
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Kanskje litt ensformig, ja! hahah Jeg er ikke så flink til å lage variasjon! Skal bli bedre!