Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  205 28686
Nei, jeg for min del liker det ikke fordi jeg har sett den humoren fra 4chan LENGE før det ble mainstream, og når jeg da ser artige lager egne NORSKE memes, eller noen reposter med sine initialer istedenfor, blir jeg irritert.

"Ey, så du det bilde noen lagde på artige eller?"

"Neida, bare så det samme bildet for 2 år siden på 4chan."

Når jeg går ute på gata og hører 13 åringer rope "ME GUSTA!", "Kan jeg få en baot-is?", "Kan du sende meg le ketchup?" så forbedrer ikke akuratt det situasjonen.

Kall meg gjerne en krakk som henger meg oppi det, men irriterer meg iallefall.
Må si meg enig med Bruskork1

teit.no er bare enda en tragisk meme side.
Hvor ble det av morsomme bilder? Bilder uten noen tekst, uten noen manipulasjon eller noen tegneserietryner...
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Tierra Vis innlegg
Haters gonna haaate.

Vi vil basere oss på memes, enkelt og greit. Spesielt nye memes, Norske memes, og egenproduserte morsomme bilder generelt
Vis hele sitatet...
Tydeligvis fortsatt folk som ikke har fått med seg denne.

Haters gonna hate, hipsters gonna hips, adults gonna ignore.

Jeg legger ved en kjapp test. Slik kan også du finne ut hva du er! Sjekk hvordan du reagerer, og bli opplyst om personligheten din! Nyttig for bl.a. jobbintervju! [/sarkasme]

http://i3.kym-cdn.com/photos/images/original/000/101/107/philosoraptor.jpg
Sitat av Knudsen Vis innlegg
Hvor ble det av morsomme bilder? Bilder uten noen tekst, uten noen manipulasjon eller noen tegneserietryner...
Vis hele sitatet...
Fullstendig enig. Husker når jeg var nedi 13-14 årsalderen og jeg kosa meg med http://humorlib.com/

Ufattelig mye artig der! Da uten tekst og redigering.
Bare påpeker at grunnen til hatet mot 9gag ligger i at de har gjort memes mer kjent, noe mange på 4chan og reddit ikke vil, da de føler at det var mer unikt. skal også tilføres at 9gag og spesielt sider som artige har endret betydningen av et meme, noe som fører til irritasjon blant "skaperne".