Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 1682
http://soundcloud.com/tobasko-1/tobasko-id

Jeg bruker FL 10, og lager 90% av lydene mine i NI Massive.
Holdt på med denne en god stund, men den har ligget på hylla i en måned eller to nå - fikk ikke meg selv til og fullføre denne før nå.

Soundcloud ødelegger bassen til de grader, så last ned for ordentlig kvalitet!


Enjoy....
Jeg likte den ganske godt. Veldig chill å høre på Spesielt 2:00 og utover var fett!

Add: Kunne godt tenkt meg å høre mer fra deg.
Sist endret av Tawon; 1. april 2012 kl. 18:54.
Likte den svæææært
Musiker
Trådstarter
Takk! Setter pris på det!

Du må gjerne følge meg på soundcloud eller face, så får du med deg det jeg slipper ut - selvom det er veldig variert og ikke alltid i samme stil som denne
Minner meg om et video spill, syntes det var kult jeg. Veldig relaxed og chill stil. Blir litt repetetivt though, til tross for at det er en house låt.
Musiker
Trådstarter
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Minner meg om et video spill, syntes det var kult jeg. Veldig relaxed og chill stil. Blir litt repetetivt though, til tross for at det er en house låt.
Vis hele sitatet...
Hehe, det kan ha noe med basslinja å gjøre Jeg har en tendens til å lage litt repetetive låter. Prøver og skape litt melodisk variasjon samt introdusere nye elementer under hele låta.

Det er dog slik jeg alltid har laget musikk, og jeg må si jeg liker det!
Jeg synes dette var veldig bra. Må si meg uenig med de andre som mener det er repetetivt. Det skjer hele tiden noe nytt i sangen din, i motsetning til andre sanger her som har akkurat det samme i 8 takter. Da snakker man repetativt.

Når jeg hørte sangen din så tenkte jeg på å svømme rundt under vann i stort tempo å fly under vann, mye likt som Ariel i den lille havfruen.
Musiker
Trådstarter
Sitat av LowRider Vis innlegg
Jeg synes dette var veldig bra. Må si meg uenig med de andre som mener det er repetetivt. Det skjer hele tiden noe nytt i sangen din, i motsetning til andre sanger her som har akkurat det samme i 8 takter. Da snakker man repetativt.

Når jeg hørte sangen din så tenkte jeg på å svømme rundt under vann i stort tempo å fly under vann, mye likt som Ariel i den lille havfruen.
Vis hele sitatet...
Takk takk! Du får laste ned låta og ta med på dykketur, hehe.

OT: noen som vet om en eller fler youtube kanaler som kan distribuere denne låta?

Gjerne en som får litt views..
▼ ... noen uker senere ... ▼
nice , sekvensen fra 0:15 - 0:25 gidde meg assosiasjoner til duck tales, og fortsatte som en veldig behagelig låt.
Fete greier
konge!!!!!!!!!!!!!
must have more acie, must have more!
Permanent idiot
Schileru's Avatar
Synes den var drittfet, og dette kommer fra en som aldri hører på house.

Hvor laster jeg ned sangen?
Sist endret av Schileru; 16. april 2012 kl. 21:13.
Likte egentlig ikke låta du reklamerer for i TS, men de andre låtene dine var jævli fete. Spesielt "The race" og "Bluesy house stuff"
Dette var fantastisk!
Skikkelig behagelig å høre på! Tror jeg skal huske den og spille den litt til sommern!
Den var seriøst såpass bra at eg måtte ta på replay! Imponerende jobb!
Er det bare jeg som ser litt dårlig eller er det ikke mulighet for å laste ned?
Sykt bra. om jeg kunne hadde jeg slengt denna på telefonen og repeata hele veien til jobb på bussen.
Veldig bra i grunn Skikkelig feel-good låt!
Konge låt! Du har gjort en bra jobb med denne!
Men sliter med å finne hvor jeg laster ned. Har du aktivert muligheten eller kanskje maxed out allerede?
Ikke verst!

Synst det er ett eller annet kjent med melodien, men klarer ikke komme på hvor jeg har hørt den
Sitat av Acie Vis innlegg
http://soundcloud.com/tobasko-1/tobasko-id

Jeg bruker FL 10, og lager 90% av lydene mine i NI Massive.
Holdt på med denne en god stund, men den har ligget på hylla i en måned eller to nå - fikk ikke meg selv til og fullføre denne før nå.

Soundcloud ødelegger bassen til de grader, så last ned for ordentlig kvalitet!


Enjoy....
Vis hele sitatet...
Det var en veldig happy house låt for en gangs skyld. Dette var skikkelig feel good.
Musiker
Trådstarter
Takk for all den gode tilbakemeldingen! Setter virkelig pris på det!

Hadde vist glemt å skru på downloads, men det skal funke nå!