Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1474
http://www.expressen.se/article.asp?id=53857

hmm...

nå har viasatt fått smake sine egne metoder:

" "Samma som TV3"
- Det är skitjobbigt och jag kan inte förstå att jag inte får sälja från Danmark, lagen tillåter ju det, sa Nisse inför tinget.
- Samma som med TV 3. De får inte sända reklam-tv från Sverige. Därför sänder de från England.
Under rättegången gav satellit-direktörerna flera exempel på hur försäljningssiffrorna har påverkats av svartsäljarnas framfart.

"

det er på høy tid at tv3 svarer for sine u-lovlige REKLAME sendinger fra england... hvis denne piraten blir dømt
for å ha solgt kort via utlandet så må jo tv3 betale bøter, mener jeg fordi det er jo "u-lovlig" begge deler...

jeg gnir meg i hende og håper at viasat vil bli straffet og at denne piraten vinner... !!

så hva har dere å si til at dette da? viasat og ikke minst STOP ?

seriøst sett STOP... skal det være rett den ene veier så skal de vært tilsvarende i den andre veien også....

og dere (stop) forsvarer et firma (viasat) som SELV BRYTER LOVEN!!!!!