Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1464
Jeg har noe changa som jeg skulle fått litt mer ut av ... dvs. høyere konsentrasjon dmt, dette er en blanding med relativt mye harmala i.

Jeg røyker fra bong og problemet er at når en kommer til et vist punkt, dvs. når xxxx o.l. dukker opp, så blir det vanskelig å fylle opp bongen røyke mer, noe som sikkert all som har røkt dmt vil forstå ... noen ideer?

Og, jeg prøvde å finne ut av om å blanda ketamin med harmala er trygt, finner ikke noe klart svar på google?
Kanskje bare strø det over en rullesigg med joint filter?
Lenge siden jeg drev med det der.

Jeg pleide noen ganger å røyke det på den måten. Ikke like sterkt som med bong naturligvis
Sist endret av Samael99; 28. juni 2020 kl. 18:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kjøp fler stems/bowls til bongen og fyll de opp og sett de ved sidenav, er ikke lett det heller, men lettere enn å fylle i samme syntes jeg
Det letteste er nok som mrracerhacker sier.
Ha flere bowls klare, fyr opp og trekk alt du kan, bytt bowl og gjenta.
Da slipper du å bruke masse tid på å stuke med å fylle på mer.
Det eneste som egentlig blir lettere er å ha en annen tilstede som kan fyre opp for deg så du bare kan trekke, men er jo ikke alltid man har det heller.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyka changa i fjor sommer, og merker fortsatt ettervirkningene. På en god måte, ser litt annerledes på verden/livet.

Vil nok ta det igjen, men kan fint vente et par år til.
Professor
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Røyka changa i fjor sommer, og merker fortsatt ettervirkningene. På en god måte, ser litt annerledes på verden/livet.

Vil nok ta det igjen, men kan fint vente et par år til.
Vis hele sitatet...
Ja, det er av en annen verden ... I mindre doser er det mest euforisk dog. I høyer doser ... det skal mye til før jeg begynner å visualisere, og vanligvis er det "lavtoppløst", men at jeg skulle se en kosmisk strippe show hadde jeg absolutt ikke forventet, svært pussige greier.
Sist endret av Hans Høyhet; 1. juli 2020 kl. 05:04.
Skjønner ikke hvordan folk kan fyre flere bowls. Så snart jeg slipper ut første trekket så blir jeg blæsta gjennom kaleidoskopet enten jeg vil eller ikke.
Anonym bruker
"Engstelig Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mekk bøtte med stort lum, da kan du få så mye du vil på ett trekk.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Purgatorio Vis innlegg
Skjønner ikke hvordan folk kan fyre flere bowls. Så snart jeg slipper ut første trekket så blir jeg blæsta gjennom kaleidoskopet enten jeg vil eller ikke.
Vis hele sitatet...
Sannsynligvis for lite DMT og mest MAOI i changaen.
Dette forsket jeg mye på når jeg kjøpte inn changa for 40k for videresalg - men I stedet røykte alt selv.

Den absolutt beste måten er som følger:

Rull en tynn rullings/joint. I denne har du 3 deler; tobakk - changa - tobakk.

Utfordringen er å få riktig temperatur til å fordele seg over så mye stoff som mulig; right?

Det du nå Gjør, er å røyke som en vanlig sigg - helt til du kjenner den fantastiske smaken av evighet. Når du Gjør så varmrøyker du for harde livet, slik at hele changapartiet varmes opp til rett under temperaturen som begynner å ødelegge de aktive stoffene. Lover deg du får instant blackout hvis du Gjør det riktig. Du mister hele trippen, men du våkner som et nytt menneske
Professor
Trådstarter
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Dette forsket jeg mye på når jeg kjøpte inn changa for 40k for videresalg - men I stedet røykte alt selv.

Den absolutt beste måten er som følger:

Rull en tynn rullings/joint. I denne har du 3 deler; tobakk - changa - tobakk.

Utfordringen er å få riktig temperatur til å fordele seg over så mye stoff som mulig; right?

Det du nå Gjør, er å røyke som en vanlig sigg - helt til du kjenner den fantastiske smaken av evighet. Når du Gjør så varmrøyker du for harde livet, slik at hele changapartiet varmes opp til rett under temperaturen som begynner å ødelegge de aktive stoffene. Lover deg du får instant blackout hvis du Gjør det riktig. Du mister hele trippen, men du våkner som et nytt menneske
Vis hele sitatet...
ja, jeg kan se for meg at joint er kanskje bedre en bong, hvis man røyker slik du sier. Hvis jeg forstår: et parti med tobakk og så et parti med kun changa slik at en får i seg alt i ett trekk, så tobakk, og så changa osv ... slik at en får i seg hele changa-ladningen i ett trekk.

Jeg skal teste det, hadde litt problemer med bong å få brent opp alt changaen da det ligger så tykt, men med en tynn sigg, er neppe dette noe problem.
Sist endret av Hans Høyhet; 1. juli 2020 kl. 22:59.
Sitat av Purgatorio Vis innlegg
Skjønner ikke hvordan folk kan fyre flere bowls. Så snart jeg slipper ut første trekket så blir jeg blæsta gjennom kaleidoskopet enten jeg vil eller ikke.
Vis hele sitatet...
Haha jeg og når jeg prøvde changa, en kompis som hadde vært nede i Equador hos indianerstammene å gjort ayaritualer med de, som smuglet hjem changa, sanpedro meskalin og aya.

Det er heeelt sjukt, et godt trekk på krokpipe med rist, bare ren changa på rista. Så gikk jeg ut av ryggen min og inn i treet jeg satt inntil og i det jeg trakk pusten inn igjen føyk jeg til topps i treet og så fugle perspektiv utover skogen. Bounca opp å ned og gikk videre i noe sjukt heftige greier.

Er vel 6-7år siden men har kun endret meg til det bedre siden den gang, det samme har meskan gjort, sykt fantastisk god medisin ved riktig bruk begge to. Merk riktig bruk med prepping og alt