Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 726
Hei

Jeg har en 3år gammel MacBook Pro, som jeg kjører kun på Win7, da jeg utvilker en del i .Net å bruker den til skolearbeid [ingeniørstudiet], Jeg er ivrig til å bytte denne ut med noe annet, men problemet med alle laptoppen foruten av appels, er jo at touchpaden er helt elendig. Og jeg vil jo ha en god Windows laptop, med god touchpad, hardware for WiDi, og 802.11AC, god tallknusende prosessor, nok ram til heavy virtulaliserings oppgaver, god byggekvalitet, touch skjerm til Windows apps, godt tastatur. Er dette et av problemene man må ha, å ikke få i både pose og sekk?

Noen som vet hva som holder andre produsenter igjen med å bare produsere dritt touchpad i forhold til apple.

Noen som kjenner til produsenter så ikke har touchpad som får deg til å rive håret ut av hodepunnen deres?
Uten å kunne hjelpe til så mye akkurat nå (er på t-banen) kan jeg si så mye som jeg selv bruker MacBook pro med windows 7 og jeg synes at trackpaden ikke er verdt en skit uten OSX.

Det er ikke bare mangelen på gestures som er problemet. Det blir bare ikke smooth nok.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Bruk mus og kjøp en gaming-maskin er mitt råd.
Sitat av Duckie Vis innlegg
Bruk mus og kjøp en gaming-maskin er mitt råd.
Vis hele sitatet...
Hvorfor komme med ett slikt råd hvis en har lest førsteposten? Litt tull å kjøpe en gaming maskin når formålet hovedsaklig er alt annet enn gaming?

Sitat av personnavn92 Vis innlegg
Hei

Jeg har en 3år gammel MacBook Pro, som jeg kjører kun på Win7, da jeg utvilker en del i .Net å bruker den til skolearbeid [ingeniørstudiet], Jeg er ivrig til å bytte denne ut med noe annet, men problemet med alle laptoppen foruten av appels, er jo at touchpaden er helt elendig. Og jeg vil jo ha en god Windows laptop, med god touchpad, hardware for WiDi, og 802.11AC, god tallknusende prosessor, nok ram til heavy virtulaliserings oppgaver, god byggekvalitet, touch skjerm til Windows apps, godt tastatur. Er dette et av problemene man må ha, å ikke få i både pose og sekk?

Noen som vet hva som holder andre produsenter igjen med å bare produsere dritt touchpad i forhold til apple.

Noen som kjenner til produsenter så ikke har touchpad som får deg til å rive håret ut av hodepunnen deres?
Vis hele sitatet...
Betaler en nok klarer en vel å komme over noe. Men det er vel vanskelig å få noe til å stemme 100% med det en ønsker seg, stort sett.
Sist endret av sweem; 4. september 2014 kl. 10:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Sitat av sweem Vis innlegg
Hvorfor komme med ett slikt råd hvis en har lest førsteposten? Litt tull å kjøpe en gaming maskin når formålet hovedsaklig er alt annet enn gaming?
Vis hele sitatet...
Fordi jeg leste ingeniørstudie og så at TS ville ha en maskin som oppfylte følgende krav:
god Windows laptop,
med god touchpad,
hardware for WiDi,
802.11AC,
god tallknusende prosessor,
nok ram til heavy virtulaliserings oppgaver,
god byggekvalitet,
touch skjerm til Windows apps,
godt tastatur.

Jeg mener at en gamingmaskin oppfyller disse kravene. Jobber man i media kjøper man ikke PC-er som er markedsført som "media-maskin". Produksjonsselskaper kjøper ofte gaming-maskiner fordi disse har mye kraft. Jeg regner med autoCAD ikke liker en PC med 4GB RAM, 2.0GHz og 1366x768px-skjerm. DVS, det går, men det er ergerlig å jobbe med.