Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 521
I´m only human
47 0
Hei til alle data-freaks!

Nå i skrivende stund er jeg på utkikk etter en vannkjøler. Jeg skal bygge PC selv. Jeg må ha en plan for hvilkene deler jeg går for, så jeg vet hvor mye penger jeg skal holde av osv.

Nesten alle deler er på plass, men så kommer det til kjøling. Jeg har hørt at vannkjøling er et supert alternativ, med tanke på støy og selve kjøling i seg selv. Nå er det ganske vanlig at det er flere merker med flere forskjellige modeller.

Spørsmålet er om det er noen som kan gi noen gode forslag til vannkjølere. Budsjett-messig, er vel rundt standarpris for vannkjølere (ca. 1000 kr). Jeg har sett på komplett.no, og sett på mange av dem. I tillegg har jeg sett anmeldelser. Det som gjør det vanskelig er at det blir sagt så mye forskjellig. Så jeg bestemte meg for å komme hit og spørre etter tips. Kom helst med link, når du kommer med tips.

På forhånd, takk!
Gå for corsair h100i/h80i eller hvis du har plass til det i caset x40 eller x60