Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1066
Har nøyaktig 68 kr på kontoen nå. Får lønning om noen dager men tenkte å bruke siste slant på en billig asia-mus () fra Ebay.

ANER ikke hvilken jeg bør gå for eller hva jeg skal se etter, derfor trenger jeg deres hjelp! Regner med alle de musene er av drittkvalitet men det kan ikke bli verre en min halvt defekte Dell-mus jeg hentet fra ei søppelfylling for 10 år siden. Må være gratis frakt!

Sleng ut link til den dere anbefaler å kjøpe!

Link til ebay-utvalg her
Sist endret av Trezpazr; 10. september 2014 kl. 01:58.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Tja... den blir jo i hvert fall ikke levert før du får lønningen uansett?
vent på lønna ok kjøp nye logitech musa
Asosial introvert
Duckie's Avatar
1. Vent på lønn.
2. Ta en ny tur på dynga.
3. Spør på FB om noen har en mus de kan låne deg.
Hehe. Gikk for denne inatt.

Er ikke så stress. Skal bare ha en mus til min andre laptop. Skal kjøpe inn ny data, gamingmus, tastatur, skjerm osv senere i måneden.
Sist endret av Trezpazr; 10. september 2014 kl. 13:02.
sist jeg trengte en ekstra datamus så stak jeg på biltema og på teknisk avdeling der hadde dem tilbud på 35,- for de 2 siste datamusene de hadde, fungerer utmerket til desktop oppgaver, og fungerer ok til spilling ( css, ra2, ra3, aoe3 og bf vietnam) er de spillene jeg har spilt med dem
Sitat av Trezpazr Vis innlegg
Hehe. Gikk for denne inatt.

Er ikke så stress. Skal bare ha en mus til min andre laptop. Skal kjøpe inn ny data, gamingmus, tastatur, skjerm osv senere i måneden.
Vis hele sitatet...
Du vett at det ikke tar 2 dager og få denne sendt fra Asis? Når den kommer har du sikkert fått lønna.