Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 544
Hei

Jeg har akkurat installert windows 7 Ultimate 64bit på den stasjonære PCen min også lurer jeg på hva slags drivere som viktig og installere for at pcen går optimalt og at jeg ikke får bluescreen osv.
Jepp, Tannkremen :)
Zendium's Avatar
Drivere som følger meg HK og GPU. Også annet som følger med det tilbehøret du måtte ønske å bruke
Trådstarter
9 0
Ja men det har jo kommer nye drivere enn de som følgte med. Og det finnes jo forskjellige driver i form av GPU, HK og skjermkort f.eks
Jepp, Tannkremen :)
Zendium's Avatar
Gå på nettsiden til produsenten av Hovedkortet ditt og lokaliser driverene du trenger. Gjør det samme med skjermkortet og andre ting du trenger drivere til
Trådstarter
9 0
Okey det ligger forskjellige drivere som f.eks chipset, ethernett, audio osv og alt mulige av versjoner.

Og trenger jeg bare drivere til HK, SK og GPU?

Takk for svar folkens
Hvordan hk og gpu har du? Isåfall, om du har MSI har du et program som laster ned alle driverne dine. Husker ikke hva det het, men google det så finner du det.
Sitat av MetKoY Vis innlegg
Hvordan hk og gpu har du? Isåfall, om du har MSI har du et program som laster ned alle driverne dine. Husker ikke hva det het, men google det så finner du det.
Vis hele sitatet...
Er det Live Update du hinter til?