Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 465
Hei, og god dag =)


I sommer stod dataen på litt for lenge på ett glassbord, så ble den så varm att den døde! Er helt umulig og få den på, hvordan kan jeg få ut alt fra harddisken? Finnes det noe ''omformer'' så jeg kan koble den til den stasjonære og få kopiert det over? Har ikke skrudd ut harddisken enda...
Hvor gammel er pcen?
Har du kjøpt den innen de siste årene så er det 100% sata. Da er det ikke verre en og koble den til den stasjonære pcen din.
kan evnt bruke en slik
Den er maks 4 år gammel :-) Da stikker jeg til clas ohlson nærmeste dagene og skaffer en slik en :-) Takker for raskt svar. Har du peiling på hva som kan ha skjedd med dataen også forresten? Prosessoren brent? Var utrolig fornøyd med den pcen, men først og fremst vil jeg bare få ut bildene fra harddisken, så må jeg kanskje se om jeg kan få fikset pcen også :-)