Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1521
Nå nylig er det endelig blitt snakket litt mer om Spotify sin app til iphone.
Jeg sitter ganske spent, og gleder meg til denne appen. Dog er jeg redd at det vil gå dårlig, å at apple kommer til å nekte denne appen da den er en konkurent til iTunes.

Spotify sin egen blogg
Om du ruller nedover kommentarene står det blant annet at en skal kunne ha tilgang til 3.333 sanger i "offline" modus.
Med denne funksjonen blir denne appen IHVERTFALL en konkurrent for iTunes.

Jeg håper at apple slipper den gjennom, men stiller meg dessverre skeptisk.
Jeg har en iPhone 3G, som er helt "orginal", den er ikke jailbraiket eller noe, men dersom apple ikke slipper denne app'en igjennom, og det lar seg gjøre å installere den dersom telefonen er jailbraiket, vil jeg virkelig vurdere det.
Så om apple selv "tvinger" meg til å jailbraike telefonen, så er dette dumt for dem.

Noen andre som har en "orginal" telefon, som vil vurdere å jailbraike den for å få spotify appen?
Om den skal jailbreakes for å få det, skal det gjøres Hvertfall hos meg.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Eneste som suger, er at den kun vil virke for folk med Spotify Premium..
Skrumester
møkk's Avatar
Trådstarter
djxfade, jeg ser dilemmaet, men det er ikke så utrolig dyrt.
Dessverre er det få alternativ til spotify, å fortsatt er lovlig, så om en vil være "lovlydige", så er spotify et bra alternativ.
Å somsagt, så kan en laste ned 3.333 sanger som fungerer når du hverken har WiFi, eller mobilnett.
Det nærmeste en kommer "nedlasting" av sanger, lovlig til billig pris.

Kanskje de vil gi ut en app til "invite" folkene, som er fyllt med reklamer. Så kunne den automatisk oppdatert reklamene når den var tilkoblet WiFi, og dermed ville jo reklamene rullere mellom forskjellige reklamer som gjør det attraktivt for bedrifter å tjene inn penger til Spotify.
Kanskje noen burde tipse dem?
Kjenner jeg Apple rett så går ikke denne gjennom. Apple er elsker innovasjon - men bare hvis det er de som står for den.
Hvorfor kan ikke de også lage sånn til Symbian 60 for Nokia Nserier, og teit at man må ha internett for å høre på spotify på pcen men man slipper det på Iphone.
Tipper den blir avslått. Den ruinerer Itunes.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Og iTunes er bra, fordi?
Sitat av bavarai Vis innlegg
Og iTunes er bra, fordi?
Vis hele sitatet...
Om iTunes er bra eller ikke er irrelevant.
Skrumester
møkk's Avatar
Trådstarter
Har ikke så mye å si om iTunes er bra, eller dårlig. Det som har noe å si, er at Spotify virker som en sterk "konkurrent", så hvorfor skulle apple la deg bruke Spotify (som gjerne er bra), fremfor å "tvinge" deg til å bruke deres tilbud (som du kanskje ikke føler er bra), slik at de kan tjene noen kroner?
For dere som har jailbreaket og har premium, fins det allerede en Spotify-app til iPhone. Dog ikke av den offisiele sorten.
Sitat av binkabi Vis innlegg
For dere som har jailbreaket og har premium, fins det allerede en Spotify-app til iPhone. Dog ikke av den offisiele sorten.
Vis hele sitatet...
Som forøvrig er piece of shit i forhold til den offisielle. Den har f.eks ikke offline mode, og henter heller ikke spillelister.
Det er mye for og mot argumenter for at apple skal godkjenne denne appen. Selv så tror jeg på at Apple satser på at flere kjøper iPhones når spotify kommer til den. Jeg har allerede kjøpt nytt headset for anledninger, og tviler ikke på at de kommer til å godkjenne den. Tenk på all den dårlige PR de får hvis de avslår da. Digger meg at et så lite selskap kan ha makt over et så stort selskap som Apple!
Jeg forstår bare ikke, jeg har en app som heter "Spot" på iphonen min, med spotify logoen på...
men når jeg prøver og logge inn får jeg beskjed om at appen kun funker for de med premium membership.. random.. :S
Det er ikke random, det er sånn den er? Du må ha premium for å bruke Spot for de med jailbreaka iphone, og du må ha premium for å kunne bruke den originale Spotify når den kommer.
Sitat av watchman Vis innlegg
Jeg forstår bare ikke, jeg har en app som heter "Spot" på iphonen min, med spotify logoen på...
men når jeg prøver og logge inn får jeg beskjed om at appen kun funker for de med premium membership.. random.. :S
Vis hele sitatet...
ja premium er nok et krav vis du ikke cracke dem edit hege var før meg
Sist endret av lucifer92; 31. juli 2009 kl. 22:13.