Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 835
Hei. Har hatt en ipod touch i noen dager nå. Og for noen få minutter siden var jeg innpå internett, da hele skjermen ble svart. Jeg har prøvd å trykt på skjermen, den knappen med en firkant, og den av og på knappen. Men til ingen nytte. Kan noen her være så snill og hjelpe meg? Vi reiser på ferie til Danmark i morgen, og det var derfor jeg kjøpte den. Nettop fordi vi skulle til Danmark. Vær så vær så snill og hjelp meg

Håper jeg ikke må levere den inn på reperasjon, som sikkert vil ta noen dager Vær så snill og hjelp meg. Jeg ber dere.

Mvh. Stigi
Sist endret av stigi; 23. juli 2009 kl. 14:37.
Nok strøm på den? ^^
Test
Trådstarter
Ja Halvparten igjen sånn ca.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
http://support.apple.com/kb/HT1394

Behold, Apples mighty support forum.
Test
Trådstarter
Tusen, tusen takk AtXbYeA

If that doesn't work, reset iPod touch. Press and hold both the Sleep/Wake button and the Home button for at least ten seconds, until the Apple logo appears.

Tusen, tusen takk
Sitat av stigi Vis innlegg
Tusen, tusen takk AtXbYeA

If that doesn't work, reset iPod touch. Press and hold both the Sleep/Wake button and the Home button for at least ten seconds, until the Apple logo appears.

Tusen, tusen takk
Vis hele sitatet...
Husk dette, du kommef til å få bruk for det senere
Test
Trådstarter
Det skal jeg huske på, takk for tipset
Hehe, den reset metoden der, kommer til å bli din beste venn
med samme det er en tråd oppe om Ipod, så slenger jeg inn et innlegg.
tar apple seg mye betalt for å reparere en ipod? vet dette varierer, men ca.
vet hva feilen er, for dere som har sett innsiden på en ipod , så er det på innsiden, helt nederst på siden av der du putter inn kabelen, så er det to små firkanta brikker, står "kl" på dem. på den ene siden har denne falt av, vet noen hva denne er til?
Jeg har ikke kvittering på denne, med tanke på at jeg kjøpte den av en som har stjålet den.
Du kan sjekke opp serienummeret på apple.com for å sjekke om det er garantidekning på den. Du trenger ikke kvittering om du registrerer reparasjonen på nettet. Dette går på antatt salgsdato på bakgrunn av når den er produsert og sendt til butikk.
Svartepetter: Personlig synes jeg Apple service på nettop dette er 10/10 har levert inn 2 stk ipoder, begge hvor garantien var gått ut, og i begge tilfellene fikk jeg ny! Om de sjekker deg opp mot serienummer og slikt har jeg ingen anelse om.
Andre med gode/dårlige service erfaringer?
Our records indicate that your product is not covered for service.

Your product is not eligible for complimentary phone support.

If you believe that this information is inaccurate, learn how to update your coverage status. Please put your sales receipt in a safe place. You will need it for warranty validation.

Jeg har ikke garanti på denne lengre, så hvor mye tror du apple tar for å reparere den?
Omtrent det samme som nytt produkt, de reparerer omtrent ingenting. Sender bare nytt produkt i retur.
Jeg er klar over at du ikke har garanti på den lengre, men jeg har også fått 2 stk ipoder reparert kostnadsfritt, selv om de ikke hadde garanti.

og hvis de tar såpass mye hadde jeg heller kjøpt en ny som ikke var stjålet/registrert på noen andre.