Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2451
hei.

Har akkurat jailbreaket min iphone 3g m ed os 3.0.

Jeg husker at før så trengte jeg installer og installious for å få gratis spill å apps, men det virker annerledes med nye os 3.0, noen som vet hvordan jeg får til dette?

Jeg er bare på utkikk etter gratis spill å apps.

takk.
Trådstarter
takk en ting; hvis jeg gjør; Cydia-manage-edit-add også taster inn http://appulo.us/appdb/ vil det da bli som hvis jeg taster inn den "cydia.hackulo.us/" elns.?
Fikk du det til å funke?

Ingen apps kom opp hos meg, selv om jeg hadde installert 2, før jeg installerte det 3. programmet og det var converter, da løsnet pluggen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
jeg fikk den der cydia.hackulo.us/ til å fungere, så må man laste ned hacoulusecurity, appshare, så innstalious elns, husker ikke hvordan det skrives.. da kan man gå inn på installious på hovedmenyen så sæke etter apps, å alt er gratis
Jeg jailbreaka min iphone 3g for 3 dager siden :P


men det jeg gjorde for å få gratis apps, var å gå til cydia --> manage --> source og da skrive inn: cydia.hackulo.us, deretter søke på cydia: installous. laste ned installous også er du ferdig....