Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 626
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Hei.
Har seg slik at foreldrene mine skal kjøpe seg en ny parabolmottaker som tar både canal digital og viasat. Dermed kan jeg få viasat tuneren som de har nå. Jeg lurer litt på hvordan jeg kan splitte signalet slik at jeg kan se på viasat på en egen tv en 30-40 meter unna. Er det bare en Y kobling og en lang coax kabel? + At jeg trenger vel ett ekstra viasat kort gjør jeg ikke?? Kan jeg bare sende mail til viasat og be om ett ekstra kort, eller må man da betale for to abbonementer..??..(tenkte siden det er innenfor samme husstand..)

All hjelp mottas med takk
mvh
totto
bare for å sjekke:
skifter ikke viasat kodesystem nå som gjør at man må ha separat cam til viasat for å ta inn det nye systemet? sto noe slikt på force tuner sidene..
Du må betale for 2 abb., hjelper lite att det er i samme husstand. Har samme jævlige greia her.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Trådstarter
huh? jaja, noe nytt de har kjørt på da... merkelig.. kamerat av meg betaler bare for kortavgift på kort nummer 2.. Hva vil separat cam til viasat si??