Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 912
HAr et par kontakter og fått muligheten til å skaffe GULL pakken til en pris langt under det vanlige. Alt av utstyr er inkludert og 100% ekte kort også.

legg igjen navn og nummer så kan jeg ringe deg. skal fikse å sende ut uansett hvor du bor!

ingen grunn til å ikke ha GULL etter august!
Personlig tror jeg ikke på dette-
Ikke med tanke på at dette er hans første post....
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Lovligheten? Sender du før du tar betalingen, eller etter? Oppkrav? Pris?

Dette høres meges suspekt ut spør du meg, og du skal få en sjanse til å motbevise meg nå. Shoot.
Trådstarter
3 0
ok folkens. skjønner skepsisen hos dere, men her er detaljene:
gratis frem til 1/9 2004, etter det bare 299 pr mnd. alt utstyr for 1 krone! vi spanderer frakten og sender ut før dere betalerer.

ved interesse legg igjen nummer evnt navn så tar jeg kontakt.

post nummer 2...
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Så med andre ord er du bare en reseller som har fått tak i et ok tilbud du kan selge videre?

Er det noen som har lyst, eller satser på at denne karen er oppriktig så kan dere ta kontakt med han på PM eller EPOST.

Edit: Selv stiller jeg et lite spørsmål om vi tillater denne typen poster, vil bli sjekket opp.
Trådstarter
3 0
jepp stemmer det. og kan garantere at det ikke finnes billigere VIASAT i norge i dag. og mange trenger jo ny tuner uansett el må gjøre noe med den. vi sender faktura hvor alle detaljer står svart på hvitt før dere betaler også.

post nummer 3...
Er dette gjennom et firma, eller er det
noe semilovlig opplegg?
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Uansett er det spamming, og det er lite kult.

/ban
Hvem er det som tillater denne karen å være her inne? Send han på ræven ut herifra.
Opprinnelig postet av SharQ
Uansett er det spamming, og det er lite kult.

/ban
Vis hele sitatet...
Leste du ikke denne posten? Den er rett over din!