Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1861
Kan noen hjelpe meg? Jeg prøver febrilsk å brenne gullkort, men jeg skjønner ikke en dritt! Får det ikke til! Kan noen hjelpe meg sann helt basic??
1) sett kortet inni programereren
2) identify
3) erase
4) load eeprom
5) program eeprom
6) load pic
7) program pic
8) sett kortet i reciveren/dekoderen
Hvor er det man får tak på en sånn kort programerer?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg har en nokia parabol med Canal Digital.
Hva må jeg/kan jeg gjøre for å få flere kanaler, gratis?
Er helt ny på området, så trenger litt forklaring
Trådstarter
Hvilken Nokia tuner har du da?
Dersom du har Nokia Mediamaster 9802 S eller
Nokia Mediamaster 9902 S trenger du bare et piratkort, som man lett brenner selv med en kortbrenner. Dersom du ikke har en av disse tunerene og heller ikke har viasat cam, må du kjøpe deg en viasat cam i tillegg... Forresten så er det ulovlig å bruke piratkort! (Som om det skulle være en hindring?)
Trådstarter
Forresten så bør du også ha to hoder på parabolen siden viasat og canal digital ligger på forskjellige satelitter...
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg er på utkikk etter en kortbrenner/programerer til parabolen min.. Er det noen som har noen tips om hvor jeg kan få tak i en slik en? Jeg har leita som en helt på google.com, men finner ingen som.. Denne programereren må kunne kode både viasat og canal digital.. (Titanium card og M2 kort)
Jeg er ny i faget....
Opprinnelig postet av BULLITT_
Jeg er på utkikk etter en kortbrenner/programerer til parabolen min.. Er det noen som har noen tips om hvor jeg kan få tak i en slik en? Jeg har leita som en helt på google.com, men finner ingen som.. Denne programereren må kunne kode både viasat og canal digital.. (Titanium card og M2 kort)
Jeg er ny i faget....
Vis hele sitatet...
Bullitt:
Opprinnelig postet av Gubbe
www.keycard.no
hex filer finnes her: www.stopstop.info
Vis hele sitatet...
velkommen til forumet forresten!
noen som kan brenne og sende et kort til meg mot noen kroner? send pm.