Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 826
Hei folkens!

Her er greia: Jeg har en Force dmaster 1133s med to hoders parabol som jeg vil få meg piratkort til. Det er vel kun canal digital som er mulig å få piratkort til nå?

Har et par spørsmål da:

#1 Hva trenger jeg av utstyr? Har sett på keycard.no men skjønner ikke hva jeg skal kjøpe. Det er jo mye forskjellig der.

#2 Hvordan bruker jeg utstyret?

#3 Er det noe spesielt jeg trenger å vite når det gjelder å lage eget piratkort?

Hvis det er av betydning så har jeg en pentium4 med 2,6GHz windows xp.

Og ja, jeg er ny på området! Har lest gjennom en haug med tråder så vær så snill å ikke be meg bruke søkfunksjonen for det har jeg gjort.
Tja, med koder så ville dette få deg litt opp å gå:
www.
stopstop.mine.nu
Trådstarter
4 0
Det hjalp meg ikke så mye...

Jeg er mer ute etter hva jeg må ha og gjøre for å få i gang et piratkort til canal digital.

Skal jeg kjøpe et m2 kort med brenner? er det riktig? Også laster jeg ned programvare fra stopstop. Skal jeg taste inn hex filer når jeg skal brenne kortet?

Hjelp!
REQ: full guide!
For det første, så finnes det ennå kort for Viasat sitt system.
For det andre så kjøp deg titanium kort du da de er litt bedre ennn MII kortene. Hvis du bruker google og søker så finner du flere guider rundt omkring på nettet. Eller du kan gå til www.zappafree.com og se på sidene hans der er det mye fint.
Trådstarter
4 0
titanium kortene er bedre? På hvilken måte da? mindre feil?


Men det utstyret jeg har nevnt ovenfor vil gå til tuneren min?
Sist endret av Stripie; 30. juli 2004 kl. 21:53.
Opprinnelig postet av Stripie
titanium kortene er bedre? På hvilken måte da? mindre feil?


Men det utstyret jeg har nevnt ovenfor vil gå til tuneren min?
Vis hele sitatet...
RTFM, GOOGLE IT!!

Les hva folk skriver til deg i det minste.. her har du fått hjelp så vær litt takknemlig...

edit: *morgen gretten*
Trådstarter
4 0
RTFM? Hva betyr det?

Den stopstop.mine.nu linken får meg ingen steder.

REQ full guide prøvde jeg å søke etter.

Har prøvd å google men finner ingen ting da jeg ikke vet hva jeg skal søke etter! Har lest gjennom mange mange tråder poå forumet her men dere ber bare folk søke hele tiden. Har brukt søkfunksjonen her men kommer ingen vei.

Kan ikke noen gi meg noen konkrete svar?
*Hva skal jeg kjøpe av utstyr for å brenne canal digital kort til min force dm1133s tuner?`


Skjønner ikke hvorfor du er så krass i tonen drmatrix, da jeg har vært høflig og saklig i postene mine
Prøv på Nordic Pirat Forum
http://4738.rapidforum.com/
Der får du den hjelpen du trenger...
(Du må registrere deg...)

Mvh Sandor
Hei Stripie!
Skjønner at du er frustrert når du ikke får klart svar,
men det du spørr om er ikke lovlig å utføre.
Kanskje derfor du ikke får svar, ellers så er det kanskje mange med god peil på data som tar det for gitt at man skal ta alt(skjønne alt) med en gang, ikke vet jeg....
MEN det må vell være lov til å snakke-/skrive om det for det!!!

Hvem har vell skryti på seg noen høye hastighter på veien...blir ikke tatt for å skryte på seg noen km...

Har du kommet noe videre??