Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2600
Før påske droppa jeg mdma med to venninner. Den andre dagen opplevde jeg noe skikkelig skremmende. Vi satt på et lite rom, røyka og hørte på musikk mens vi snakka ut om alt og ingenting. Dette var litt etter peaken hadde begynt å dabbe av. Lyset i rommet var grønt og det var litt smånifst og mørkt utenfor vinduet. Plutselig ble jeg jævlig sint.

Jeg kjente sinnet bygge seg skikkelig opp inni meg. Jeg tok tak i armen til venninna mi mens JEG fada vekk og sinnet tok over. "Vil du ha bank?!" sa jeg. Vi lo begge to. Så spurte jeg igjen, og hun så at jeg mente det. Hun prøvde å le det nervøst bort, mens jeg ble mer og mer alvorlig. Jeg husker jeg først mente det som en spøk, men så glemte jeg selv at jeg tulla, samtidig som sinnet bygde seg opp. Jeg ristet henne litt og tok hardt tak i begge armene hennes. Jeg spurte flere ganger om hun hadde lyst på bank. "Tror du ikke jeg greier å banke deg eller?" Jeg sa jeg ville ha et svar. Jeg tror ikke jeg hørte hva eller om hun svarte en gang. Jeg hørte hva jeg selv sa, men jeg hadde ikke kontroll over det. Inni meg gråt jeg og lurte på hva faen jeg drev med. Jeg ble dritredd.. Plutselig var jeg tilbake til megselv. Jeg tenkte bare wtf.. Sa unnskyld og sa jeg bare datt heelt ut.. Hun tok det heldigvis ikke så ille opp, selv om hun ble ordentlig redd. For meg varte det driiitlenge og jeg var helt sinnsykt sint. Like sint som en orgasme er god! Jeg har aldri følt sinne så sterkt...

Jeg har tenkt veldig mye på episoden i det siste.. Det var ikke et bra tegn. Den eneste logiske forklaringen jeg kommer frem til er at jeg ikke burde ha røyka oppå mdmaen?
Det som kanskje skremte meg mest er at jeg ikke vet hvor langt det kunne gått om jeg ikke hadde kommet tilbake til meg selv så fort..
Sist endret av siparlus; 7. april 2013 kl. 01:51.
burde vært möderatör
Man... du burde finne en måte å få ut aggresjon på, haha x) Kanskje du burde begynne med en eller annen form for kampsport?
Det er skummelt at du blir slik, spesielt på et stoff som er kjent for å gjøre folk såpass fredelige og euforiske.
Sist endret av pappabetaler; 7. april 2013 kl. 02:14.
Kanskje det finnes sinne du bærer rundt på i underbevisstheten som viste seg når du var på MDMA? Merker selv at jeg blir utrolig åpen og flink til å sette ord på ting når jeg er på emma.(når jeg blir engasjert i samtalen) Mulig at det ble åpnet noen sinte dører hos deg. Med tanke på at stoffet har blitt forsket på som et hjelpemiddel i psykoterapi for personer med posttraumatisk stresslidelse slik at de blir mer mottagelig og åpne for terapien ser jeg på det som ikke helt umulig at dette KAN være årsaken.

Forøvrig har jeg aldri opplevd eller hørt om liknende reaksjon på kombinasjonen, MDMA og cannabis.
Brukte dere testkit for å forsikre dere om at det faktisk var MDMA dere tok?
Nei, vi brukte ikke testkit. Jeg er nesten helt sikker på at det var mdma ettersom de kjøper (ofte) av en venn. Men det kan jo såklart ha vært noe lignende.

Når jeg har tatt mdma tidligere må det ha vært speeda eller vært noe annet. Forrige gang opplevde jeg rusen på en heeelt annen måte. Jeg åpnet meg totalt, var lykkelig og bare følte og viste kjærlighet. Tidligere har jeg bare villet danse. Men det kan jo også ha noe med settingen å gjøre.

Jeg har også tenkt på at det kan være noe sinne i underbevisstheten.
Jeg har følt på noe lignende noen ganger når jeg har røyka for mye. Alt blir et sint skrik som bare vil ut.
Jeg trener kampsport. Men kanskje jeg må oppgradere til mma så jeg får ut mer sinne hehe

Neste gang skal jeg la være å røyke oppå. Selv så tror jeg det var cannabisen som utløste det..
Er nok lurest å la være å røyke weed oppå, for mange kan dette trigge angst/stress/paranoia (i større eller mindre grad), men når det kommer OPPÅ en anna heftig trip, så kan det nok fort bli intenst og vanskelig å holde styr på

Jeg tenker også det er mulighet for at dere har fått mdma som er utblandet med noe annet, kanskje et research chemical eller noe sånt?
Ja, det ikke helt utenkelig

tho var dette første gangen jeg følte rusen stemte heelt med kjennetegnene til mdma

men kan jo ikke være sikker når vi ikke testa det
Høres for meg ut som du skulle hatt deg en prat med soppen før du begynte på kjemikaljer (ja, jeg vet, den møkkastaten vi lever i lar oss ikke innta det vi egentlig trenger og vil, til helvete med det)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Mener du jeg burde ha spist mer sopp før jeg begynte å ta mdma? Hvorfor?
Jeg har spist sopp tre ganger før, men tok ikke nok noen av gangene
Tok mer enn nok når jeg tok psilocybin tho haha
En kompiss av meg tilta på MDMA, han spiste 3 doble pluss at han var drita på sprit og hadde hevet innpå med mindre mengder metadon. Han så surt på meg og sa "SLÅ MEG ALT DU KAN I TRYNET ELLERS SLÅR JEG DEG"

Jeg spiste 2 doble men ble bare i danse modus, var jævlig scary egentlig for vi måtte legge han i bakken til han chilla :P
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Og blande uppers og downs kan ofte gå galt. MDMA er et "up" narkotisk stoff, mens røykings er "down". Jeg vet om flere som overhode ikke takler disse kombinasjonene. De kan bli sinte, frustrerte og psykotiske. Velg heller en av delene, så røyker du deg heller ned når trippen er over.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Ja

Har røyka og droppa noen ganger i etterkant uten noe problem er jo ikke så vits i å røyke oppå mdmaen, lett å bli litt utålmodig på peaken bare
Hvis du oppfører deg på måter du/ingen ikke ønsker, så slutt å innta stoffet.

Alle stoffer, lovlig eller ikke skal inntas på ett grunnprinsipp: det får deg og alle andre til å følge seg bedre - hvis ikke ville jeg droppet det hele. For deg, alle andre brukere og for legaliseringsdebatten. Hvis du fortsetter med stoffene som får deg til å virke truende, ber du om en sak med straffeforfølgelse.
jeg mener å ha lest akkurat dette på klara-klok for lenge siden. Posta du dette der også? :P
Trådstarter
hahaha nei.. klara klok faktisk.
men når du nevner det, så tror jeg kanskje jeg spurte et annet sted og. men tviler steeerkt på at det var der :P haha