Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3861
Fikk bot, og beskjed om å sende tilbake om jeg godtok den eller ikke, jeg sendte den så fort jeg fikk den tilbake til kontoret og vedtok boten, nå 2 uker senere får jeg nytt skjema om å vedta boten og stevningen til å møte i retten har en annen dato enn det den forrige hadde. Hva skjer her? hvorfor fikk jeg to skjemaer i forhold til samme saken når jeg godtok den første?
Står vel ett nummer du kan ringe
Trådstarter
Sitat av tearz83 Vis innlegg
Står vel ett nummer du kan ringe
Vis hele sitatet...
Joa, ekke oppe før imårra og var nysjerrig nå.
Du fikk nok to skjemaer på samme sak, og mest sannsynlig så er dato endret. Ring å hør imorra.
Trådstarter
update: hadde skrevi under på rubrikken der jeg sa jeg ville møte opp i retten, ikke ta boten, hadde flaks med at de utsatte rettsaks datoen pga et vitne ikke kunne møte opp, derfor sendte de ei blekke til. Fikk skrevi under på at jeg vedtok nå heldigvis. Noen som har gått rettens vei? Hva ville eventuelt en saksomkostning blitt?
Sist endret av Ajajaj; 30. november 2021 kl. 13:42.