Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2922
Heisann Freaks

Har nylig solgt et grafikkort over Finn, og skal sende ut dette førstkommende tirsdag. Er det noen av dere som har forslag til embalasje/innpakning? Har ikke den originale esken. Tenker å bruke HeltHjem, så da blir maksimale mål 35 cm i lengde, 25 cm i bredde og 12 cm i dybe.

Takk på forhånd!
Antistatisk pose med godt med bobleplast rundt og avispapir for å fylle tomrommet i pappesken burde gjøre susen.
Sitat av voktern Vis innlegg
Antistatisk pose med godt med bobleplast rundt og avispapir for å fylle tomrommet i pappesken burde gjøre susen.
Vis hele sitatet...
Var noe i den duren jeg kom frem til også, har nok en antistatisk pose liggende ett eller anna sted.

Takk for svar
Eg ville ikkje sendt med helt hjem, dei har ein tendens til å bare legge det rett i postkassen. Folk kan jo bare forsyne seg. Bruk posten og sørg for å ta vare på kvittering og sporingsnummer.

Eg kjøpte ein gpu tidligere som aldri kom. Har betalt via vipps. Selger påstår å ha msitet kvitteringen og det finnes ikkje noko sporing, så då har eg vel blitt svindlet. Moralen er: ta vare på sporingsnummer og kvittering. Om då posten mister pakken har du/kjøper krav på erstating. Hvis ikkje må vel du betale tilbake.