Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1732
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei, kan den nye teknologien de har på oslo lufthavn se at jeg for eksempel har pakket inn noen xanax i plast, så stappe det under leppa? Er bare snakk om 5stk. Har kun håndbagasje, så alternativet er å putte det i toalettmappa mi, Hva tenker dere?
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og hva er verste utfall? At jeg blir nektet reise eller at det bare destrueres?
Hvis det er vanlig runde tabletter ville jeg bare kjøpt en boks med d eller c-vitaminer og blandet det med de. Jeg hadde med et par rivotril når jeg skulle fly til New Zealand og blandet det med andre medikamenter i toalettmappa mi.

Jeg tok de med kun for flyturen dog.

Skulle du mot formodning bli tatt blir du ikke nektet avreise, men du får nok et forelegg i posten.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
toalettmappa I et tomt vitaminglass eller lignende. Absolutt ingenting å stresse over, de leter primært etter sprengstoff og våpen.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Hvis det er vanlig runde tabletter ville jeg bare kjøpt en boks med d eller c-vitaminer og blandet det med de. Jeg hadde med et par rivotril når jeg skulle fly til New Zealand og blandet det med andre medikamenter i toalettmappa mi.

Jeg tok de med kun for flyturen dog.

Skulle du mot formodning bli tatt blir du ikke nektet avreise, men du får nok et forelegg i posten.
Vis hele sitatet...
Aner du om noe som ser ut som ksalol da? De ser jo relativt lite "shady" ut
Jeg aner ikke hvordan ksalol ser ut. Men du får d-vitaminer i små og store størrelser så ta de som ligner mest størrelsemessig.

Det skal veldig mye til at sikkerhetskontrollen begynner å tømme boksene hvis det ikke er noe avvik. De er mest opptatt av flysikkerhet.

Det er Steffen i Tollvesenet som er mest interessert i de tablettene og han møter du ikke før du ankommer landet igjen.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Jeg aner ikke hvordan ksalol ser ut. Men du får d-vitaminer i små og store størrelser så ta de som ligner mest størrelsemessig.

Det skal veldig mye til at sikkerhetskontrollen begynner å tømme boksene hvis det ikke er noe avvik. De er mest opptatt av flysikkerhet.

Det er Steffen i Tollvesenet som er mest interessert i de tablettene og han møter du ikke før du ankommer landet igjen.
Vis hele sitatet...
Mener å huske de er på størrelse med en sukett, runde og blåfarget.

TS ikke la det her stresse deg opp så mye. Det kommer til å gå helt fint.
Du går sjelden gjennom tollkontroll ved utreise. Du bør heller være nervøs for ankomsten i landet du skal til.
Skulle jeg smuglet noe som helst ut av landet ville jeg tatt det i toalettmappa og ferdig med det.
Jeg hadde med Attentin, Rivotril, og Lyrica til Bulgaria for 2 år siden. Lyricaen la jeg bare i vitaminboks, Rivotril i fluortablett boks, attentinen hadde jeg bare 2-3 brett liggende i toalettmappa. Der kunne man kjøpe 50mg Kodein piller uten resept på apoteket, så var mer bekymret for å ta med *** til Norge for å si det sånn.
Sist endret av halfagram; 27. januar 2022 kl. 05:10.