Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 858
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei Freaks! Fikk tak i blaut pepper eller paste, melis lignende.

Det var snakk om 5g, åpnet posen og det luktet mildt men amf. Ikke noe helt vannvittig blomsterlukt som man ofte er borti. Rett og slett amf som kanskje det skal lukte av amf?

Jeg snittet klipsposen og dro hele pasten utover et fat, tok til siden en liten klatt å begynte å kakke på den, allerede da begynte det å tørke å linjen var egentlig klar til å dras etter noen minutter(Gjorde ikke det, lot det ligge)

Så ventet jeg en times tid mens det lå i vanlig romtemperatur, å det var hadde blitt hardt, alt sammen kunne kakkes i fine pulverlinjer uten klumper eller noe. MEN 5g ble til 3g ferdig tørket, hvilke stoffer er det som oppløses i kontakt med luft? eter?

Til stykke der jeg tester. Kakker opp 2 linjer å fyrer på, kjenner ingen spesiel effekt, bruker som regel å slå inn ganske kjapt med god energi og arbeidslyst.

Men jeg innså der jeg satt i sofaen at jeg rett og rett følte meg stein som jeg hadde røyk weed/hasj. Skjønte ingenting, ble nesten litt redd, så kom jeg på at jeg hadde en annen type amf liggende som jeg måtte bare ta av for å få vekk den utvitende rare formen, det funket med en gang.

Formen ble grei og jeg tenkte at jeg skulle teste den som var paste(nå tørket) i vann, tok opp litt å puttet i et glass vann, det meste oppløste seg utenom noe som havnet på bunn, la oss si det lignet på bløtt sukker? Men det var minimalt i forhold til mengden jeg hadde oppi glasset med vann. Sitter fortsatt igjen med posen og tørr ikke å ta mer av den.

Skjønner at det er sikkert vanskelig å svare på hva dette er uten å få analysert det men ville bare oppgi min erfaring med det.

Vært artig med noen som kjenner seg igjen, sånn ca i midt-norge.


Ha en strålende dag freaks
▼ ... over en uke senere ... ▼
Queefer Sutterland
Lilletrille2's Avatar
25 3
God gammal dags bøff