Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1152
Jeg har holdt meg nykter fra alt i over fem år,men kom på den fantastiske ideen om å ta ei helg på pepper for ca 6 mnd siden.Jeg syntes nå at enten blir jeg vedig fort innkjørt på pepperen eller så er det mye svakere pepper en før,noen som har en formening om hvorfor jeg og dama bruker 2-3g hver i døgnet,de femten årene jeg brukte daglig da også,men amfen varte så mye lengre....... Føler det er noe galt med kvaliteten når den virker første uka og så virker det ikke særlig mere
Rip 8-4-23
Dårlige varer
Sitat av motorhode Vis innlegg
Jeg har holdt meg nykter fra alt i over fem år,men kom på den fantastiske ideen om å ta ei helg på pepper for ca 6 mnd siden.Jeg syntes nå at enten blir jeg vedig fort innkjørt på pepperen eller så er det mye svakere pepper en før,noen som har en formening om hvorfor jeg og dama bruker 2-3g hver i døgnet,de femten årene jeg brukte daglig da også,men amfen varte så mye lengre....... Føler det er noe galt med kvaliteten når den virker første uka og så virker det ikke særlig mere
Vis hele sitatet...
Hvis pepperen bare "virker første uka, også virker det ikke særlig" og du kom på den fantastiske idéen for 6 måneder siden, vil det si dere har vært på amf 5 måneder og 3 uker helt uten mål og mening? Amfetamin vil ikke kicke når man går på det et halvt år om gangen. Hvis det ikke virker er det heller ikke noe poeng å ta?
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dårlige varer, amfetamin er et potent stoff. Med 80+ renhet blir det funk med ganske små mengder uansett hvor lenge man har gått.
Østeuropeisk makka = dårlig
Nederlandsk makka = blomster og eufori
Queefer Sutterland
Lilletrille2's Avatar
25 3
2-3 gram er mye hadde det vært jævlig bra så hadde du blitt syk