Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  47 9526
hei, noen som har en mp3 lyd eller noe med politiradio lyden? (den som kommer før noen snakker osv, den pipe lyd aktige tingen) Det hadde vert drit kult å hatt denne som meldings tone!! har googlet men fant ikke noe. så tenkte at kansje noen av dere her i forumet har lyden :P

Takker for svar.
HEHE hadde vært genialt med den Purke lyden:P Har politi radio selv så kan vel prøve å ta opp.. er vanskelig å si når det skjer da i og med at Purken omtrent aldri bruker Purke radio lenger.

Men skal prøve tar nok tid men er sikkert verdt å vente på:P
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
En kamerat av meg har den. Kan spørre hvor han fikk tak i den.
Trådstarter
10 0
hehe vet :P takk! skal leite mer selv også, poster den hvis jeg finner no bra no.
I see you...
NAPse's Avatar
Den lyden som kommer etter de har sagt noe du mener?
Hvis noen vet om et program som kan ta opp lyder fra pcen uten mikrofon kan jeg sikkert ta den opp nå.

Tror dere snakker op noe annet egentlig.
Hører ingen spessiel pinping fra denne politiradioen her.
Sist endret av NAPse; 24. februar 2007 kl. 02:45.
NAPse, les de to første innleggene her:
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=79769
Du kan f.eks bruke Audacity(gratis) til å ta opp, da slipper du å stikke innom lydkontrolpanelet(det er en lydvelger inne i audacity).
Det er ikke slik "piping" på politiets radio, men brannvesenet og AMK derimot har en slik lyd.
Trådstarter
10 0
ok, husker bare å ha hørt den "pipingen" en plass fra en sånn "scanner" greie :P
Ble interessert jeg også, nå. Heftig meldingslyd. Noen samaritaner her som vil recorde og f.eks rapishare?

>nightLook
Er ikke bare AMK og brannvesen som har den lyden!!! Hehe til og med nettbuss frekvensene mine har den lyden.
Ja, se å få tattt opp lyden og lagt ut på nettet da!
ja, kom med det.. fikk sinsykt lyst på den lyden nå
Ot: Når vi snakker om kul meldings lyd, "Mail Motherfucker" lyden fra Eurotrip eller Roadtrip er sinnsykt kul.
Ja det var det å få tatt den opp da. Er jo ikke hele tia den lyden kommer har jeg hørt men akkurat i det den kommer er det jo som regel for seint å få dratt fram noe opptaks utstyr av noe slag. prøvde istad men uten hell
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Ta opp heile tida...8)
funker fett... ta opp hele tida, så legger du det in i et "klippeprog" og klipper vekk det du ikke trenger
Sitat av KaldBlod
En kamerat av meg har den. Kan spørre hvor han fikk tak i den.
Vis hele sitatet...
Lol, se i et eller annet ukeblad. Så finner du den kanskje der.. =) Men husk! Den er gammel nå, så er ikke så lett å få tak i gjennom blader mener jeg.
- Det som gjelder nå er den barbermaskin lyden som man får på tlf. Er sykt morsomt å late som at man barberer en kompis i hodet med den lyden!. ;D
Regner med at de fleste har et forhold til gta 1? Der har de jo vel det du er ute etter.

Hvis du blir wanted, så kommer det opp noe på radioen :P
Sitat av max-mekka
Regner med at de fleste har et forhold til gta 1? Der har de jo vel det du er ute etter.

Hvis du blir wanted, så kommer det opp noe på radioen :P
Vis hele sitatet...
Tror han vil ha en viss kvalitet på den lyden da m8. (: GTA 1 er vel ikke akkurat det beste utgangspungt. Dessuten er det litt vanskelig å skille ut bare den politisirenen fra alle de andre lydene som er i det spillet der. (:
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Fant en side med endel lydklipp, og de pipelydene er i et par av de:
http://www.sounddogs.com/previews/25...UNDDOGS_Ra.mp3
http://www.sounddogs.com/previews/25...UNDDOGS_Ra.mp3
LOL har den barber maskin lyden selv...den tar pokker meg kaka:P Alle her burde ha den;
Sitat av adm.inter
Tror han vil ha en viss kvalitet på den lyden da m8. (: GTA 1 er vel ikke akkurat det beste utgangspungt. Dessuten er det litt vanskelig å skille ut bare den politisirenen fra alle de andre lydene som er i det spillet der. (:
Vis hele sitatet...
Kan være enig i at det kanskje er vanskelig å trekke ut lyden og alt det der, men jeg hadde frika ut hvis jeg hadde sitti i bussen og noen hadde hatt den som ringetone... Det hadde vært konge
Trådstarter
10 0
Sitat av Dodecha
Vis hele sitatet...

var noe sånn lyd jeg tenkte på ja digg! men kvaliteten var ikke topp, ikke at det er å forvente av en sånn radio. tusen takk! må bare poste hvis noen har/finner noe annet
last ned et swat spill og prøv å rippe lydene derfra (ligger vel i mappene)
Ingen som enda har lyst å gjøre resten av folka her en STOR tjeneste og legge ut lydene? =>

Nå fikk jeg ufattelig lyst på barbermaskinlyden også

>nightLook
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
10 0
Ingen som har denne lyden liggende??
Jeg har den! Send meg pm med mail så kan jeg maile den til deg/dere

Hvor kan jeg laste den opp? så slipper jeg og sende så mange mails
Sist endret av telebohrian82; 8. april 2007 kl. 19:09.
Jack i 24 har jo en lignende tone i starten av ringetonen sin? Har han ikke? Eller har såfall hørt lyden der maange ganger på 24... Så går vell ann å se opp det, og ta opp alt imens du ser det? Så tipper jeg du får bedre kvalitet en dodecha sin^^
Sitat av mathfjeld
Jeg har den! Send meg pm med mail så kan jeg maile den til deg/dere

Hvor kan jeg laste den opp? så slipper jeg og sende så mange mails
Vis hele sitatet...
http://rapidshare.com/
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Jeg har en vhf hjemme, som har den lyden? Iallefall lignendes. Mulig jeg kan ta den opp.
Det er en upload knapp på forsia der da!
http://rapidshare.com/files/24957766/politi.mp3.html Her er den folkens.


Gi et lite pip hvis det ikke funker a, syns rapid var litt rotete så mulig jeg har gjort noe feil
Sist endret av telebohrian82; 8. april 2007 kl. 19:54.
Den funker som bare det og den er allerede meldings lyd på telefonen
hjertelig takk mathfjeld, rå meldingslyd!! nå skal jeg sende saldo til 2525 hele tiden bare for å høre lyden
Må bare advare dere, tror det er denne ringetonen som har ødelagt høytalern på min Nokia 6680, 2 ganger. Etter at jeg fikk den tilbake fra rep den siste gangen har jeg ikke hatt problemer med høytalern, da har jeg heller ikke hatt dette som ringetone.
Men en av gutta på jobben har den som tone på sin svarte SE walkman telefon, og han har ingen problemer med høytalern. veit ikke om det er ringe tonen som har hvert problemet med telefoenen min, men nå er dere hvertfall advart!
hvorfor bruke den som meldingslyd når du kan bruke den som ringetone?
Fordi man har "Reidar reiser snart" som ringelyd! verdenes kuleste sang!
hahahahhaha, det har jeg også (super sang)
Trådstarter
10 0
Denne var knall ja!!! Takker så mye!!

Fant også en bra politiradiolyd:

http://www.sounddogs.com/previews/36...UNDDOGS_RA.mp3
ingen som har lyst til å legge ut barbermaskin lyden a?
http://www.megaupload.com/?d=UX6F7MMX

Der. Barberhøvelen
Sist endret av urge4life; 15. april 2007 kl. 01:52.
How to download? går det ann uten og bli medlem eller laste ned no spess? hvis nei, last den opp på rapid, pleas
Rett på siden av megaupload logoen er det et felt der du skriver inn teksten som står der. Deretter står det at du må vente i 90 sec, og så kan du trikke på "download"
Sitat av mathfjeld
Må bare advare dere, tror det er denne ringetonen som har ødelagt høytalern på min Nokia 6680, 2 ganger. Etter at jeg fikk den tilbake fra rep den siste gangen har jeg ikke hatt problemer med høytalern, da har jeg heller ikke hatt dette som ringetone.
Men en av gutta på jobben har den som tone på sin svarte SE walkman telefon, og han har ingen problemer med høytalern. veit ikke om det er ringe tonen som har hvert problemet med telefoenen min, men nå er dere hvertfall advart!
Vis hele sitatet...
DU HADDE RETT!!!!

Når tastelåsen kommer på høres det ut som ei lita jente men mp3 lydene funker perfekt
▼ ... flere år senere ... ▼
Nysgjerrigper
MrBuksa's Avatar
2 0
100 år senere... Men er det noen som fortsatt har den lyden?
Jeg har den på en harddisk et sted, men usikker på hvor den er akkurat nå.
Er den fortsatt "kul" nå som Nødnettet har tatt over?
Nysgjerrigper
MrBuksa's Avatar
2 0
Sitat av bashfoo Vis innlegg
Er den fortsatt "kul" nå som Nødnettet har tatt over?
Vis hele sitatet...
Handler ikke om kul, men handler om effekt til en videoproduksjon. Dette "kallesignalet" er fortsatte samme lyden som OBRE har når de blir sendt ut på oppdrag.
Hvis du driver på med videoproduksjon og mener denne lyden fortsatt finnes i samfunnet, og i tillegg ikke ser ut til å bry deg om åndsverkslovgiving (mtp at du spør på et forum istedefor å ordne det selv), hvorfor ikke bare rippe lyden rett ifra en av de veldig mange seriene i Norge som følger nødetatene på jobb? Brannstasjonen? Brigaden? Oslo brenner?