Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1551
Noen her som har slitt/hatt for høyt østrogen, og da blitt satt på østrogen blokkere.

Hva slags symptomer hadde dere?

Var dere deprimerte, angst? Gikk det utover kroppen, lavere muskelmasse, mer fettmasse, eller?
Spør du alle eller spesifikt kvinner/menn?
Trådstarter
46 0
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Spør du alle eller spesifikt kvinner/menn?
Vis hele sitatet...
Menn
Jeg hadde høyt østrogen noen dager pga aromatisering av Testosteron en gang i tiden jeg eksperimenterte med steroider.
Basically følte jeg meg forbanna svak og følsom, men det mest utpregede symptomet mitt var definitivt angst.
Tok en halv arimidex (østrogenblokker) og følte meg allerede bedre etter 12 timer og helt fin igjen etter to dager.
Ingen leger vil gi deg østrogenblokkere, selvom du har høyt østrogen. De vil komme med moralpreken om bol og at disse medisinene er forbeholdt damer med brystkreft.

Sitat av SpiritLion Vis innlegg
Jeg hadde høyt østrogen noen dager pga aromatisering av Testosteron en gang i tiden jeg eksperimenterte med steroider.
Basically følte jeg meg forbanna svak og følsom, men det mest utpregede symptomet mitt var definitivt angst.
Tok en halv arimidex (østrogenblokker) og følte meg allerede bedre etter 12 timer og helt fin igjen etter to dager.
Vis hele sitatet...
Hva er en halv arimidex eller halv østrogenblokker? Er dosen du inntok mindre viktig å få fram enn at du tok fysisk halve tabletten, hva om han får tak i noe som er dosert annerledes enn hva du tok, da vil jo tipset ditt være verdiløst.
Sist endret av Superspurv; 9. juni 2020 kl. 15:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
46 0
Sitat av SpiritLion Vis innlegg
Jeg hadde høyt østrogen noen dager pga aromatisering av Testosteron en gang i tiden jeg eksperimenterte med steroider.
Basically følte jeg meg forbanna svak og følsom, men det mest utpregede symptomet mitt var definitivt angst.
Tok en halv arimidex (østrogenblokker) og følte meg allerede bedre etter 12 timer og helt fin igjen etter to dager.
Vis hele sitatet...
Er det mulig å ha høyt østrogen over flere år, rett og slett pga genetikk? Har egentlig alltid hatt litt angst, og kroppsformen(overkropp) er mer feminin, får ikke lagt på meg muskler what so ever, samme gjelder med å miste fett. Ser på reddit at flere med høyt østrogen har lignende symptomer.

Skal ned til legen og få målt verdiene.

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Ingen leger vil gi deg østrogenblokkere, selvom du har høyt østrogen. De vil komme med moralpreken om bol og at disse medisinene er forbeholdt damer med brystkreft.



Hva er en halv arimidex eller halv østrogenblokker? Er dosen du inntok mindre viktig å få fram enn at du tok fysisk halve tabletten, hva om han får tak i noe som er dosert annerledes enn hva du tok, da vil jo tipset ditt være verdiløst.
Vis hele sitatet...

Ingen som skriver ut det? Det er jo tragisk? Det spørs vel kanskje på hva du ligger, er du tredobla må dem vel gjøre det, da går det jo utover helsa. Den er jo i felleskatalogen og.
Sist endret av Louisana; 9. juni 2020 kl. 15:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Louisana Vis innlegg

Ingen som skriver ut det? Det er jo tragisk? Det spørs vel kanskje på hva du ligger, er du tredobla må dem vel gjøre det, da går det jo utover helsa. Den er jo i felleskatalogen og.
Vis hele sitatet...
Hvis man har forhøyet østrogennivåer så skal jeg love deg at kosthold er en større faktor enn genetikk. Så hvis du har noe forhøyet, så vil legen begynne å snakke om kostholdet ditt.

Hvis du har gyno kan du gå til fastlegen din om det, og fortelle han hvilke psykiske problemer det har gitt deg. Da vil du best case få en operasjon for det iløpet av et par år. Fett andre steder på kroppen kan slankes vekk.

Sitat av Louisana Vis innlegg
Noen her som har slitt/hatt for høyt østrogen, og da blitt satt på østrogen blokkere.

Hva slags symptomer hadde dere?

Var dere deprimerte, angst? Gikk det utover kroppen, lavere muskelmasse, mer fettmasse, eller?
Vis hele sitatet...
Kan du fortelle hva slags symptomer du har? Så kan jeg bekrefte eller avkrefte om det skylles høyt østrogen. Jeg har hatt høyt østrogen tidligere grunnet AAS.
Sist endret av Superspurv; 9. juni 2020 kl. 15:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
46 0
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hvis man har forhøyet østrogennivåer så skal jeg love deg at kosthold er en større faktor enn genetikk. Så hvis du har noe forhøyet, så vil legen begynne å snakke om kostholdet ditt.

Hvis du har gyno kan du gå til fastlegen din om det, og fortelle han hvilke psykiske problemer det har gitt deg. Da vil du best case få en operasjon for det iløpet av et par år. Fett andre steder på kroppen kan slankes vekk.



Kan du fortelle hva slags symptomer du har? Så kan jeg bekrefte eller avkrefte om det skylles høyt østrogen. Jeg har hatt høyt østrogen tidligere grunnet AAS.
Vis hele sitatet...
Jeg mistenker at jeg har hatt høyt østrogen i flere år , rett og slett pga genetikk, på samme måte som enkelte har lavt testo naturlig.

Har angst, depresjon i perioder, litt svak libido. Men de største plagene er fysisk, hvordan fettet er lagt på overkroppen, rundt midjen og på brystet, kombinert med superlav muskelmasse. Jeg er 85kg 186 cm, selvom jeg er nede på 70kg, er kroppen daff, slapp og svak. Bulker jeg blir jeg bare feit. En kar på 22 år skal selvsagt ikke ha en forbrenning som en eldagammel kjerring på 70 år, på 2-3 mnd bør jeg se klare nybegynnergains, men neida.

Lest rundt på reddit, og folk som har hatt høyt østrogen slet nøyaktig med det samme, fucka kroppsammensetning, som ble bra igjen når e2 ble stabilisert.

Jeg sier ikke jeg har det, men jeg mistenker det, og mistankene mine er som oftest rett. Jeg skal ned å ta og måle det til uka, så får vi se. Enten er den bra eller superhøy.
Sist endret av Louisana; 9. juni 2020 kl. 15:58.
-Gynekomasti/ømme brystvorter
-oljete/fet hud
-akne
-økt sexlyst
-humørsvingninger
-tap av evne til å lukeparkere
Tøffetom oppsummerer fint her hva som er symptomer på høye østrogenverdier.

Ikke for å være kjip, men det virker som du bare er deprimert fordi du ikke er like genetisk anlagt som de gutta for Gymshark, Zyzz, Jeff Seid og hele deres aesthetic crew.

Du kommer aldri den veien naturlig heller.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hva er en halv arimidex eller halv østrogenblokker? Er dosen du inntok mindre viktig å få fram enn at du tok fysisk halve tabletten, hva om han får tak i noe som er dosert annerledes enn hva du tok, da vil jo tipset ditt være verdiløst.
Vis hele sitatet...

Slapp av litt med deg du a.
Jeg ser poenget ditt, men tipset er ikke verdiløst lol.
For å være ærlig husker jeg ikke hva dosen var, da det er lenge siden, men tror det var 1/2 Arimidex 0.5mg.

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Ikke for å være kjip, men det virker som du bare er deprimert fordi du ikke er like genetisk anlagt som de gutta for Gymshark, Zyzz, Jeff Seid og hele deres aesthetic crew.
Vis hele sitatet...
Dette lukter forresten projiseringer.
Sist endret av SpiritLion; 9. juni 2020 kl. 16:37.
Trådstarter
46 0
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
-Gynekomasti/ømme brystvorter
-oljete/fet hud
-akne
-økt sexlyst
-humørsvingninger
-tap av evne til å lukeparkere
Vis hele sitatet...
Da er vi ca på det samme, oljete hud, akne og humørsvigninger.

Hvor lenge hadde du høyt østrogen? Var det snakk om uker?

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Tøffetom oppsummerer fint her hva som er symptomer på høye østrogenverdier.

Ikke for å være kjip, men det virker som du bare er deprimert fordi du ikke er like genetisk anlagt som de gutta for Gymshark, Zyzz, Jeff Seid og hele deres aesthetic crew.

Du kommer aldri den veien naturlig heller.
Vis hele sitatet...
Av de tøffetom beskriver, kan jeg krysse av for tre av de.

Det kan selvsagt godt være, men før jeg tar en test så kan vi bare gjette. Om den sier normal, så er de normale, ikke verre enn det. Men en kar på 22 år skal ikke ha angst og forbrenning som en 80 år gammel kjerring samt kroppsammensetning. Det var PTen som sa jeg burde teste meg for det, han hadde hatt klienter som hadde hatt høyt østrogen før, og fikk ikke lagt på noe muskler, før dem fikk tak i problemet. Og leser på man reddit, så er de symptomene jeg beskriver uhorvelig normale med de som har høyt østrogen, ikke høyt, men da snakker vi to-tre ganger fordobla.
Sist endret av Louisana; 9. juni 2020 kl. 16:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Så test deg for det da vell
Ok, du låser deg inn på høyt østrogen. Jeg sier ikke at du skal ta høyde for at det er feil og det bare er psykisk i hodet ditt, men hva gjør du den dagen du får svar på blodprøvene og østrogennivåene er innenfor normalverdi, selvmord? bolekur?

Og hva tror du skjer hvis du har forhøyet østrogen? Skal du gå på darkweb å kjøpe antiøstrogen?

Sitat av SpiritLion Vis innlegg
Slapp av litt med deg du a.
Jeg ser poenget ditt, men tipset er ikke verdiløst lol.
For å være ærlig husker jeg ikke hva dosen var, da det er lenge siden, men tror det var 1/2 Arimidex 0.5mg.

Dette lukter forresten projiseringer.
Vis hele sitatet...
Dette er andre tråden han lager. I første tråden så var det enkelte som ville prøve å hjelpe han, men han nekter å svare på spørsmålene.

Im out. Så lurker jeg litt igjen når han har fått svar på blodprøvene.
Sist endret av Superspurv; 9. juni 2020 kl. 19:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
En bekjent av meg i ungdomskoletiden fikk Nolvadex på grunn av for høye østrogen nivåer og antydning til gyno. Så det at det er umulig å få det av lege stemmer ikke.
Trådstarter
46 0
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Ok, du låser deg inn på høyt østrogen. Jeg sier ikke at du skal ta høyde for at det er feil og det bare er psykisk i hodet ditt, men hva gjør du den dagen du får svar på blodprøvene og østrogennivåene er innenfor normalverdi, selvmord? bolekur?

Og hva tror du skjer hvis du har forhøyet østrogen? Skal du gå på darkweb å kjøpe antiøstrogen?



Dette er andre tråden han lager. I første tråden så var det enkelte som ville prøve å hjelpe han, men han nekter å svare på spørsmålene.

Im out. Så lurker jeg litt igjen når han har fått svar på blodprøvene.
Vis hele sitatet...

Er det ikke østrogen, så er det ikke det. Er det derimot forhøyet østrogen, så blir jeg nok å mase på legen på å få estrogen blokker, en eller annen vil nok gi etter tilslutt, spesielt om jeg legger på hvor mye det plager meg i hverdagen(angst, deprimert osv).

Sitat av Passiv Vis innlegg
En bekjent av meg i ungdomskoletiden fikk Nolvadex på grunn av for høye østrogen nivåer og antydning til gyno. Så det at det er umulig å få det av lege stemmer ikke.
Vis hele sitatet...
Hadde han noen spesielle symptomer på forhøyet østrogen, foruten gyno?
Sist endret av Louisana; 9. juni 2020 kl. 20:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.