Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1040
Hey, alle gangene jeg har vært å kjøpt heroin så har jeg lagt merke til noe rart(?) med det. Det er noen svarte "prikker" eller "strå" blandet i det. Er snakk om så lite at jeg umulig tror det er for å legge til vekt. Har brukt å kjøpe på brugata, sikkert dum ide men har ikke andre connects dessverre. Noen som har peiling på hva det kan være? Takk for svar
Utblandet med diverse, umulig å si hvis du ikke kjører en test. Kan legge til at det er veldig vanlig å få hero som ser ut sånn som du beskriver det, nesten ingenting er rent.
Hvor er pluto?
Bigman Mikkemus's Avatar
Trådstarter
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Utblandet med diverse, umulig å si hvis du ikke kjører en test. Kan legge til at det er veldig vanlig å få hero som ser ut sånn som du beskriver det, nesten ingenting er rent.
Vis hele sitatet...
Takk for svar, noe peiling hvor jeg kan kjøpe testkit? Gjerne i butikk, og ikke nettbestilling
Jeg har hørt noen si at de svarte prikkene er heroin, om det stemmer eller ikke aner jeg ikke. Vet det er veldig vanlig ihvertfall. Jeg har ikke drevet så utrolig mye med heroin, men de gangene jeg har det så har det nesten alltid (vist ikke alltid) vært svarte prikker i det, mer eller mindre. Om det er kjøpt på gata eller ei. En gang fikk jeg heroin med hvite prikker i og selve prikkene hadde en skikkelig bi smak, lurer på hva det kan ha vært....
Sist endret av Alge; 12. januar 2021 kl. 20:26.
Hvor er pluto?
Bigman Mikkemus's Avatar
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
Jeg har hørt noen si at de svarte prikkene er heroin, om det stemmer eller ikke aner jeg ikke. Vet det er veldig vanlig ihvertfall. Jeg har ikke drevet så utrolig mye med heroin, men de gangene jeg har det så har det nesten alltid (vist ikke alltid) vært svarte prikker i det, mer eller mindre. Om det er kjøpt på gata eller ei. En gang fikk jeg heroin med hvite prikker i og selve prikkene hadde en skikkelig bi smak, lurer på hva det kan ha vært....
Vis hele sitatet...
Har opplevd selv og få hvite prikker, men tror kanskje i mitt tilfelle at det var paracet eller noe sånt. For det var værtfall brukt til å buffe heroinen