Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3600
Ja hva tenker dere?
Hvis du bor ett sted hvor det er utleie av skøyter slår det bra an hvert år for meg, I do how I do. Du kan jo også satse på escape-rooms, dog. det ikke er like heldig da du fort finner ut om den utkårede er en idiot eller ikke. Enda verre kan det jo vise seg at du er en nytteløs idiot selv.
Du kan også prøve å satse på trampoline-parker. Det her er jo avhengig av hvordan tilbudene er hvor du bor.
Å gå på en koselig cafe slår aldri feil, eventuelt en koselig pub for å ta en øl. Er enda bedre hvis du klarer å finne på noe kreativt, som hun kanskje ikke har vært med på tidligere. Eksempelvis skøyter som nevnt over, bowling, egentlig hva som helst der dere kan gjøre noe gøy sammen, istedetfor å sitte å stirre på hverandre på resturant.
Første date? Tiende date? Kjæreste-date?

Jeg er fan av å gjøre noe ordentlig ut av det, dvs ikke noe så vanlig som å ta noen øl og henge på puben å prate piss til førstemann tør å spørre om sex eller blir full og ødelegger hele inntrykket av seg. Men for eksempel gå på kunstutstilling og restaurant, bowling og restaurant, klatrepark og snacks i sekken, gåtur og mate fuglene med gammelt brød, tivoli/tusenfryd, fiske- og grilltur, biljard og én øl før middag sammen, café og besøksgård med dyr og sånn Det er så herlig å se daten smile og kose seg skikkelig, hyggelig for meg også å gjøre ting jeg ikke vanligvis gjør så mye av, så da har jeg hatt en fin dag uansett om det blir noe mer ut av det eller ikke. Og det gir en helt annen dybde og kontakt i relasjonen når man ser hverandre i forskjellige elementer utenom det hverdagslige og får hatt den gode ordentlige praten over en middag fremfor å sitte på pub og slaske eller bare hjemme med dødserie og chill.
Sist endret av celtseus; 6. januar 2021 kl. 16:07.
Sitat av skrtskrt Vis innlegg
Å gå på en koselig cafe slår aldri feil, eventuelt en koselig pub for å ta en øl. Er enda bedre hvis du klarer å finne på noe kreativt, som hun kanskje ikke har vært med på tidligere. Eksempelvis skøyter som nevnt over, bowling, egentlig hva som helst der dere kan gjøre noe gøy sammen, istedetfor å sitte å stirre på hverandre på resturant.
Vis hele sitatet...
Jeg hater ideen om å spise på en date. Bowling er bra spessielt pga der jeg bor så har de masse spiller maskiner som er gøy å gjøre sammen. Sånn den dritten med rattet og bilen, air hockey og billiard
Sitat av Sitronbrussomsm Vis innlegg
Jeg hater ideen om å spise på en date. Bowling er bra spessielt pga der jeg bor så har de masse spiller maskiner som er gøy å gjøre sammen. Sånn den dritten med rattet og bilen, air hockey og billiard
Vis hele sitatet...
Ja sånn spillehall kan være perfekt. Er enig med deg at det kan være lurt å vente litt med det å gå ut å spise, kan fort bli litt småklein stemning av det. Bedre å ta det etter dere er litt bedre kjent.
Biljard er ganske bra. Er du heldig så kan hun ikke slå bra å da kan du vise henne hvordan hun skal gjøre det hehe
Standup kan aldri slå feil, selv om showet er elendig så har dere noe felles å prate dritt om og le av etterpå.
Om showet er bra så har du en date som oser av lykkehormoner og en lett promille. Etter show er det også en naturlig anledning til å bytte sted.

Skøyter er også et bra alternativ, ekstremt mange situasjoner hvor du kan komme tett inntil date-en din.

Kino er nei nei så fremt det ikke er en spesiell greie for en av dere.
Bowling er ikke min favoritt heller, det blir fort litt "stivt" i bowlinghaller og hele kvelden går ut på å reise seg opp kaste to ganger og sette seg, repeat. Du får få sjanser til å skape et øyeblikk.
Escape room må også være for spesielt interesserte.
I en restaurant setting så må du være komfortabel med smalltalk, blir det kleint på en restaurant date så havarerer det fort.

Ellers så kan jeg anbefale steder som har noe dere kan gjøre i tillegg, går dere på bar så velg en bar hvor de har noen spill eller andre aktiviteter i tilfelle praten ved bordet går trått.

Men uansett hvor daten skjer er mitt aller beste tips:
Det finnes ikke klein stillhet, det er bare du selv som gjør den klein.
Det er ikke krise om det blir stille en gang eller to i løpet av date-en, det blir først krise når du selv får panikk pga stillheten.
Tur!
Da kan man gjøre litt av hvert. Grilling er det masse jenter som elsker, piknik er også en slager. Hvis du er litt handy så kan du jo lage gapahuk eller noe sånt noe dagen i forveien f.eks.
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Tur!
Da kan man gjøre litt av hvert. Grilling er det masse jenter som elsker, piknik er også en slager. Hvis du er litt handy så kan du jo lage gapahuk eller noe sånt noe dagen i forveien f.eks.
Vis hele sitatet...
Det er litt kaldt nå da. Men tur er bra spesiellt i en liten park eller lysløype på sommeren.
Skulle på date en gang der hvor dama var ivrig på paintball, det er den morsomste daten jeg har hatt.
Jeg og min nåværende kjæreste startet med "hundedater" hvor vi gikk turer med hundene og avsluttet kvelden med film og kos
Hadde en gutt invitert meg på tur i skogen, plukke sopp og bær og overrasket med en pikknikk... Det er så romantisk <3
Denne gamle metoden er kanskje ikke "enkel" slik du mente det, men veldig enkel på en annen måte

Det er vell egentlig en oppskrift på "den perfekte date" og hvordan man gjør et godt førsteinntrykk slik at daten går bra. Om man er av den typen som blir nervøs eller kleine så funger denne metoden utmerket. .

Først og fremst så må jeg si at alt handler om hvordan du oppfører deg eller fremstår for det er du som er underholdningen ikke minigolf eller hva det skulle være. Å vær deg selv

95% sukkes sjanse er noe jeg lett tørr å garantere for en date en nr 2. om du følger oppskriften min. Den er testet av meg og bekjente og har alltid vært en vinner for oss. Dette var før tinder da vell og merke. Daten hær passer perfekt om du er gira på ei du traff på byen tidligere eller noe

Vet at middag ikke var en ideelt for deg, men denne middagen har en twist.

Lag middagen hjemme. google ei god oppskrift på noe skikkelig mat. Om du dater en student så er en skikkelig restaurant for dyr som regel og skal du ha noe godt kjøtt så er vell også for dyrt.
Imponer med en god kjøttrett eller noe å lag den som om du var en mesterkokk, for da imponerer du. pølse i brød eller gourmet hva velger du? Tror jeg fikk frem et poeng for det er slik du vill imponere med maten du laget.
Om alt går som smurt så vill folk flest bli imponert av flere faktorer her og det er dette som er den hemmelige ingrediensen.

Du har ikke bare imponert med fantastisk mat, men det faktumet at du har stilt i stand en skikkelig date det kommer godt frem at du har tatt deg bryet til å lage hele daten.
Det er nå vi har sikret jenta. For isteden for å snikskryte som folk flest gjør for å gjøre seg selv attraktiv, så blir hun imponert bare av å sitte på stolen sin.
for vært tygg hun tar imponerer du og helheten rundt det du har fått til vil resultere i at hun faktisk blir mer interessert i deg.

Når vi har imponert som bare det og hun koser seg er det bare å kjøre på. hun er allerede veldig positiv til deg, så dette bør ikke være så vanskelig. Målet er å sikkre en date nr 2 før første date er over.
Med et bra førsteinntrykk og ei jente som ikke bare er blitt imponert, men som koser seg må jo ha lyst på enda mer?

Da er vi i gang med å planlegge date nr 2 på date nr 1. Du får et godt inntrykk i hva de liker og ikke gjennom dette. Nevn date 2 på en spøkefull og naturlig måte. Om utført rett så blir dette et spøkefullt tema som det er mye info å hente fra.
Etter en stund har dere helt sikkert en ny date planlagt.
Her er det viktig å få en faktisk avtale å ikke spøke med en potensiell dag.

Da er det gjort slutten nærmer seg og om du virkelig har imponert så får du vell et spørsmål om hva du skal servere til dessert
ypperlig og være hjemme da. Fremfor å få henne med 5000m så er det sikkert 10m og impulsiviteten slår til.

Til syvende og sist kan ikke dette garantere deg seier, men heller sette deg i veldig godt lys tidlig. Det er lettere å snakke og flørte med ei som har et godt godt inntrykk av deg for du har egentlig gjort den "vanskelige" delen. Du vil legge godt merke til om hun liker deg og du vil ha en ganske lett posisjon ut daten. Det er veldig viktig å gjøre daten til sitt eget ikke prøv for hardt og ikke vær cheesy. Alle jenter er forskjellige, men dette fungerer på så og si alle typer jente.

skal ikke love dette 100% men psykologien man prøve å utnytte mest mulig som kanskje er grunnen til at det fungerer så bra?
selv om det er første date så sender man noen signaler gjennom handlingene sine, bare det å faktisk ha planlagt noe viser at du bryr deg osv som kommer godt med.

høres merkelig ut, men life hack dette altså
Sitat av Intensity Vis innlegg
Denne gamle metoden er kanskje ikke "enkel" slik du mente det, men veldig enkel på en annen måte

Det er vell egentlig en oppskrift på "den perfekte date" og hvordan man gjør et godt førsteinntrykk slik at daten går bra. Om man er av den typen som blir nervøs eller kleine så funger denne metoden utmerket. .

Først og fremst så må jeg si at alt handler om hvordan du oppfører deg eller fremstår for det er du som er underholdningen ikke minigolf eller hva det skulle være. Å vær deg selv

95% sukkes sjanse er noe jeg lett tørr å garantere for en date en nr 2. om du følger oppskriften min. Den er testet av meg og bekjente og har alltid vært en vinner for oss. Dette var før tinder da vell og merke. Daten hær passer perfekt om du er gira på ei du traff på byen tidligere eller noe

Vet at middag ikke var en ideelt for deg, men denne middagen har en twist.

Lag middagen hjemme. google ei god oppskrift på noe skikkelig mat. Om du dater en student så er en skikkelig restaurant for dyr som regel og skal du ha noe godt kjøtt så er vell også for dyrt.
Imponer med en god kjøttrett eller noe å lag den som om du var en mesterkokk, for da imponerer du. pølse i brød eller gourmet hva velger du? Tror jeg fikk frem et poeng for det er slik du vill imponere med maten du laget.
Om alt går som smurt så vill folk flest bli imponert av flere faktorer her og det er dette som er den hemmelige ingrediensen.

Du har ikke bare imponert med fantastisk mat, men det faktumet at du har stilt i stand en skikkelig date det kommer godt frem at du har tatt deg bryet til å lage hele daten.
Det er nå vi har sikret jenta. For isteden for å snikskryte som folk flest gjør for å gjøre seg selv attraktiv, så blir hun imponert bare av å sitte på stolen sin.
for vært tygg hun tar imponerer du og helheten rundt det du har fått til vil resultere i at hun faktisk blir mer interessert i deg.

Når vi har imponert som bare det og hun koser seg er det bare å kjøre på. hun er allerede veldig positiv til deg, så dette bør ikke være så vanskelig. Målet er å sikkre en date nr 2 før første date er over.
Med et bra førsteinntrykk og ei jente som ikke bare er blitt imponert, men som koser seg må jo ha lyst på enda mer?

Da er vi i gang med å planlegge date nr 2 på date nr 1. Du får et godt inntrykk i hva de liker og ikke gjennom dette. Nevn date 2 på en spøkefull og naturlig måte. Om utført rett så blir dette et spøkefullt tema som det er mye info å hente fra.
Etter en stund har dere helt sikkert en ny date planlagt.
Her er det viktig å få en faktisk avtale å ikke spøke med en potensiell dag.

Da er det gjort slutten nærmer seg og om du virkelig har imponert så får du vell et spørsmål om hva du skal servere til dessert
ypperlig og være hjemme da. Fremfor å få henne med 5000m så er det sikkert 10m og impulsiviteten slår til.

Til syvende og sist kan ikke dette garantere deg seier, men heller sette deg i veldig godt lys tidlig. Det er lettere å snakke og flørte med ei som har et godt godt inntrykk av deg for du har egentlig gjort den "vanskelige" delen. Du vil legge godt merke til om hun liker deg og du vil ha en ganske lett posisjon ut daten. Det er veldig viktig å gjøre daten til sitt eget ikke prøv for hardt og ikke vær cheesy. Alle jenter er forskjellige, men dette fungerer på så og si alle typer jente.

skal ikke love dette 100% men psykologien man prøve å utnytte mest mulig som kanskje er grunnen til at det fungerer så bra?
selv om det er første date så sender man noen signaler gjennom handlingene sine, bare det å faktisk ha planlagt noe viser at du bryr deg osv som kommer godt med.

høres merkelig ut, men life hack dette altså
Vis hele sitatet...
holy shit man, du har knekt koden. Visste ikke at
målet med første date var å få damen til å like deg
Sitat av skrtskrt Vis innlegg
holy shit man, du har knekt koden. Visste ikke at
målet med første date var å få damen til å like deg
Vis hele sitatet...
Det var jo tenkt som en liten hjelp til de som muligens sliter i enkelte situasjoner og som faktisk kunne ha et behov for den fordelen du kan oppnå om du legger inn innsatsen. Det å få den lille boosten er noe som kan bety mye for enkelte og fint lite for andre. fikk med meg at spising ikke var foretrukket, noe sikkert det finnes 1000 grunner til. folk er forskjellige og har forskjellige behov.

Du fikk deg jo en relativt stor åpenbaring selv tydeligvis!
kanskje det endelig blir dame på deg å :P
man hva atte med vi som er steder der det er lockdown og alt er stengt? Noen ideer?

Bortsett fra tur og henge på kjøkkenet da. Skulle ønske jeg klarte å komme på noe kult å gjøre ute som ikke krever at man er veldig flink til et eller annet. Hjelp?
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
man hva atte med vi som er steder der det er lockdown og alt er stengt? Noen ideer?

Bortsett fra tur og henge på kjøkkenet da. Skulle ønske jeg klarte å komme på noe kult å gjøre ute som ikke krever at man er veldig flink til et eller annet. Hjelp?
Vis hele sitatet...
Hvis det er en jente du har snakket med på snap osv en liten stund, så funker det alltid perfekt for meg å bare finne på et eller annet som en biltur els. Feks spør om hun vil bli med å kjøpe mat els, hvis du har møtt hun før da ikke som første date. Jenter blir alltid imponert av dyre biler, har funket siden dagen jeg var 18
Sitat av skrtskrt Vis innlegg
Hvis det er en jente du har snakket med på snap osv en liten stund, så funker det alltid perfekt for meg å bare finne på et eller annet som en biltur els. Feks spør om hun vil bli med å kjøpe mat els, hvis du har møtt hun før da ikke som første date. Jenter blir alltid imponert av dyre biler, har funket siden dagen jeg var 18
Vis hele sitatet...
Det gjør alt enklere da, bare å ha en dyr bil folkens
Uvaksinert 👍
Sitat av skrtskrt Vis innlegg
Hvis det er en jente du har snakket med på snap osv en liten stund, så funker det alltid perfekt for meg å bare finne på et eller annet som en biltur els. Feks spør om hun vil bli med å kjøpe mat els, hvis du har møtt hun før da ikke som første date. Jenter blir alltid imponert av dyre biler, har funket siden dagen jeg var 18
Vis hele sitatet...
Jenter som blir imponert av dyre biler er ikke verdt å ofre snoppen til.
Sitat av daffe Vis innlegg
Jenter som blir imponert av dyre biler er ikke verdt å ofre snoppen til.
Vis hele sitatet...
Det her vil jeg gjerne skrive under på!
Sitat av Intensity Vis innlegg
Denne gamle metoden er kanskje ikke "enkel" slik du mente det, men veldig enkel på en annen måte

Det er vell egentlig en oppskrift på "den perfekte date" og hvordan man gjør et godt førsteinntrykk slik at daten går bra. Om man er av den typen som blir nervøs eller kleine så funger denne metoden utmerket. .

Først og fremst så må jeg si at alt handler om hvordan du oppfører deg eller fremstår for det er du som er underholdningen ikke minigolf eller hva det skulle være. Å vær deg selv

95% sukkes sjanse er noe jeg lett tørr å garantere for en date en nr 2. om du følger oppskriften min. Den er testet av meg og bekjente og har alltid vært en vinner for oss. Dette var før tinder da vell og merke. Daten hær passer perfekt om du er gira på ei du traff på byen tidligere eller noe

Vet at middag ikke var en ideelt for deg, men denne middagen har en twist.

Lag middagen hjemme. google ei god oppskrift på noe skikkelig mat. Om du dater en student så er en skikkelig restaurant for dyr som regel og skal du ha noe godt kjøtt så er vell også for dyrt.
Imponer med en god kjøttrett eller noe å lag den som om du var en mesterkokk, for da imponerer du. pølse i brød eller gourmet hva velger du? Tror jeg fikk frem et poeng for det er slik du vill imponere med maten du laget.
Om alt går som smurt så vill folk flest bli imponert av flere faktorer her og det er dette som er den hemmelige ingrediensen.

Du har ikke bare imponert med fantastisk mat, men det faktumet at du har stilt i stand en skikkelig date det kommer godt frem at du har tatt deg bryet til å lage hele daten.
Det er nå vi har sikret jenta. For isteden for å snikskryte som folk flest gjør for å gjøre seg selv attraktiv, så blir hun imponert bare av å sitte på stolen sin.
for vært tygg hun tar imponerer du og helheten rundt det du har fått til vil resultere i at hun faktisk blir mer interessert i deg.

Når vi har imponert som bare det og hun koser seg er det bare å kjøre på. hun er allerede veldig positiv til deg, så dette bør ikke være så vanskelig. Målet er å sikkre en date nr 2 før første date er over.
Med et bra førsteinntrykk og ei jente som ikke bare er blitt imponert, men som koser seg må jo ha lyst på enda mer?

Da er vi i gang med å planlegge date nr 2 på date nr 1. Du får et godt inntrykk i hva de liker og ikke gjennom dette. Nevn date 2 på en spøkefull og naturlig måte. Om utført rett så blir dette et spøkefullt tema som det er mye info å hente fra.
Etter en stund har dere helt sikkert en ny date planlagt.
Her er det viktig å få en faktisk avtale å ikke spøke med en potensiell dag.

Da er det gjort slutten nærmer seg og om du virkelig har imponert så får du vell et spørsmål om hva du skal servere til dessert
ypperlig og være hjemme da. Fremfor å få henne med 5000m så er det sikkert 10m og impulsiviteten slår til.

Til syvende og sist kan ikke dette garantere deg seier, men heller sette deg i veldig godt lys tidlig. Det er lettere å snakke og flørte med ei som har et godt godt inntrykk av deg for du har egentlig gjort den "vanskelige" delen. Du vil legge godt merke til om hun liker deg og du vil ha en ganske lett posisjon ut daten. Det er veldig viktig å gjøre daten til sitt eget ikke prøv for hardt og ikke vær cheesy. Alle jenter er forskjellige, men dette fungerer på så og si alle typer jente.

skal ikke love dette 100% men psykologien man prøve å utnytte mest mulig som kanskje er grunnen til at det fungerer så bra?
selv om det er første date så sender man noen signaler gjennom handlingene sine, bare det å faktisk ha planlagt noe viser at du bryr deg osv som kommer godt med.

høres merkelig ut, men life hack dette altså
Vis hele sitatet...
Dette er type date og intensjon med daten som faller inn i kategorien creepy. Du kaller det utnytting selv også så å tipse andre om en så ubehagelig, pressende og kalkulert date som er vanskelig for daten å komme seg vekk fra uten å lage dårlig stemning syns jeg er usympatisk.

Det er heller ikke sånn at å lage en middag imponerer så mye at jenta er sikret som du kaller det. Å gjøre normale ting som å lage mat gir ikke knullepoeng i retur og uansett innsatsen så gir det heller ikke sikret sex det er creepy holdning Og bedre å ha hjemmedate pga desserten er ti meter unna istedet for ute og må gå hjem er også sykt creepy holdning! Det er pga sånne gutter som deg at jeg aldri tør å dra hjem til noen på første date....


En koselig date når man ikke kjenner hverandre godt er alltid på offentlig sted, ikke kino eller standup for da kan man ikke snakke med hverandre. Biljard kan være greit men please ikke stell deg bak meg på en sånn cheesy måte du liksom skal vise meg hvordan man slår.. Man har en intimsone eller privatsirkel man holder folk man ikke kjenner utenfor så å prøve å presse seg inn i den på første eller andre date gjør det ubehagelig og gir inntrykk av at fyren er useriøs. Er man bare ute etter sex fortest mulig så si det i ord og få gjensidighet først istedet for å presse deg til intimitet og berøringer i unaturlig og ubehagelig tempo.

Gåtur, escape room, middag ute, ski-tur, kjøretur til mcern har vært blandt beste dater jeg har vært på! Hvis alt er coronastengt så lag for eksempel noe god bakst og ta med kaffe eller kakao på termos, og gå en tur. Husk sitteunderlag til begge to ��