Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1256
Halla! Håper alle har hatt en bra jul!

Og i anledning julen så får man jo gaver. Selv om det er tanken som teller så er det jo ikke alltid at alle gavene faller i smak. Jeg fikk sjæl to skjorter i år som jeg fant ut at jeg ikke kom til å bruke, så jeg gikk og fikk tilgodelapp på dem.

Det jeg lurer på er om det finnes noen som helst form for tjeneste som bytter tilgodelapper/gavekort mot cash? Klær har jeg nok av så skulle heller hatt noen ekstra kontanter. Eller om det er noen som er keen på å kjøpe det. Gavekort/tilgodelapp på 1098,- på Carlings.

Den eneste tingen jeg kommer på som kan "ødelegge" for dette er jo at det er min underskrift på kortet, hmm.

Hva tror dere?
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Stell deg opp uten for Carlings og selg den litt diskré for 1000 kr :P
Sist endret av Clayton; 30. desember 2011 kl. 23:15.
Spør om noen venner/venniner er interessert? Da kan du være med og sikre at det går fint, så betaler de deg tilbake etterpå.
Jeg hadde 1000 kroner gavekort på Gsport en gang, og tilbød en fyr å gi han den for 900 kroner da jeg så han skulle kjøpe ganske mange varer. Gjør det samme.