Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 13300
Jeg prøvde i går å finne politiradio fra oslo/akershus på nett, men den jeg prøvde på kjeltring.com var helt stille, og det var jo mye som skjedde. Så jeg lurer på om noen her vet om det ikke er mulighet for å høre lenger?
Oslo har gått over til TETRA.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
De har kryptert radiosambandet etter bomben smalt. Det er derfor du ikke finner noe.

Kommer nok tilbake etterhvert tho.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
De har kryptert radiosambandet etter bomben smalt. Det er derfor du ikke finner noe.

Kommer nok tilbake etterhvert tho.
Vis hele sitatet...
Tror nok ikke det er bare under denne aksjonen de bruker Tetra. Tror de bruker det fast i Oslo nå.
Sitat av rolvs Vis innlegg
Tror nok ikke det er bare under denne aksjonen de bruker Tetra. Tror de bruker det fast i Oslo nå.
Vis hele sitatet...
Det stemmer, det har ikke vært åpent for oss på mange mnd
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som vet om det funker for Oslo nå?
Funker hos meg men jeg er ikke i oslo.
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
Funker hos meg men jeg er ikke i oslo.
Vis hele sitatet...
Hvilken nettside er du på da?
Sitat av Eucaa Vis innlegg
Hvilken nettside er du på da?
Vis hele sitatet...
Bruker ikke en nettside har en scanner av typen uniden BC340CRS, men har flere.
Du finner noe greier på kjeltring.com
Sitat av Eucaa Vis innlegg
Noen som vet om det funker for Oslo nå?
Vis hele sitatet...
I Oslo tror jeg de bruker mest Tetra nå så er ikke spesielt mye å høre.
Finnes det ingen mulighet for å høre hva som skjer på tetra nettet? Hvordan fungerer krypteringen?
Når jeg brukte pc som radio brukte jeg screamer radio sin poltiradio.
*insert tittel her*
Lytter på en narkosak i vestfold på kjeltring.com funker kanon.
Vet noen om det pleier å virke i Trondheim?
Sitat av brunost Vis innlegg
Vet noen om det pleier å virke i Trondheim?
Vis hele sitatet...
Fungerer fint i Tr.heim. Men "desverre" så er man alt for snill her. Sjeldent det skjer noe.
Har sittet å lyttet til trondheim her nå i to timer, er ikke sånne store saker som skjer, veldig mange fulle folk, endel småbråk og små slosskamper, endel klaging på bråk og fester, og har nå fått høre om gangfights mellom innvandrere, Asia VS Midtøsten! Dette kan bli spennende :P
En person kontaktet politiet fordi hans samboer hadde blitt utsatt for overgrep inne på en uteplass i Tr.heim. Han fikk ikke noen opplysninger fra sykehuset hvor samboeren befant seg.

Haste melding om vold ved Bakke bru. 2 norske og en mørkhudet person hadde gått til angrep. Politiet som kom fram til stedet, kalte hele saken en bagatell. Hadde bare vært munnhuggeri, intet straffbart hadde skjedd.

Hvit Audi rapporteres som mulig promillekjører i Okstadbakken, taxi hadde lagt seg bak audien å rapportert til Politiet. Politiet avblåser leteaksjon etter hvit audi grunnet høy fart. En halvtime senere møter politiet audien på vei til Stjørdal.
Bilen blir observert stående ved kaffe Rampa på hommelivk, 2 personer gjemmer seg bak bilen. Fører meget beruset.

Politiet blir tilkalt til Brøsethveien på strinda. Person har låst seg ut. Politiet bistår vedkommende med hjelp.

Dette var det som skjedde i Tr.heim mellom kvart på tre, til kl halv fem i natt. Er for få kriminelle i Tr.heim.
Sist endret av stagg; 30. oktober 2011 kl. 17:31.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Håper det er flere en bare meg som savner og høre på politi, AMK, Brannvesenet

For vi som savner og høre på politi, AMK, Brannvesenet! Må da snart dukke opp noen kloke hoder som kan knekke nødnette? Alt er mulig i dag!

Nå er det på tide at noe skjer snart Lik siden folkens og spre den (så blir siden populær) Så kanskje vi er heldige at noen kloke hoder får fatt i siden (Og kommer til en løsning)

Kanskje noen gjør det for en fin sum også? Er vi mange som liker siden (står sammen) Så trenger det ikke bli dyrt

https://www.facebook.com/pages/Knekk...73911476034098
Oslo har kryptert nett, så det kan du bare glemme. Og resten av landet er på vei over også, så etter hvert blir det null politiradio.
ArbeidsledigProletar
Sitat av stagg Vis innlegg
En person kontaktet politiet fordi hans samboer hadde blitt utsatt for overgrep inne på en uteplass i Tr.heim. Han fikk ikke noen opplysninger fra sykehuset hvor samboeren befant seg.

Haste melding om vold ved Bakke bru. 2 norske og en mørkhudet person hadde gått til angrep. Politiet som kom fram til stedet, kalte hele saken en bagatell. Hadde bare vært munnhuggeri, intet straffbart hadde skjedd.

Hvit Audi rapporteres som mulig promillekjører i Okstadbakken, taxi hadde lagt seg bak audien å rapportert til Politiet. Politiet avblåser leteaksjon etter hvit audi grunnet høy fart. En halvtime senere møter politiet audien på vei til Stjørdal.
Bilen blir observert stående ved kaffe Rampa på hommelivk, 2 personer gjemmer seg bak bilen. Fører meget beruset.

Politiet blir tilkalt til Brøsethveien på strinda. Person har låst seg ut. Politiet bistår vedkommende med hjelp.

Dette var det som skjedde i Tr.heim mellom kvart på tre, til kl halv fem i natt. Er for få kriminelle i Tr.heim.
Vis hele sitatet...
Eller for flinke?

Uansett, TETRA sambandet som folk snakker om er kryptert, og de roterer på nøklene så er nok rett og slett ikke mulig med dagens teknologi å cracke det.
Skal du høre på Politiradio må du banke en konstabel og løpe avgårde med radioen hans
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Eller for flinke?
Vis hele sitatet...
Ironi min venn, ironi.

Var en sak senest i går der politiet gjorde en god jobb.
http://www.adressa.no/nyheter/trondh...cle1725262.ece

Har en mistanke om hvem det kan være. Det gror godt i rekrutteringen til mc miljøet i Tr.heim om dagen.
Sitat av Luring3n Vis innlegg
Skal du høre på Politiradio må du banke en konstabel og løpe avgårde med radioen hans
Vis hele sitatet...
Det hjelper heller ikke.
Siden 15.mars 2010 har sambandet til politiet i Oslo vært kryptert.
man kan fortsatt høre hva som skjer i tromsø på morinett.com
men jeg tror at på politi så kan du kun høre hva sentralen sier
Sitat av tromsøfreaken Vis innlegg
man kan fortsatt høre hva som skjer i tromsø på morinett.com
men jeg tror at på politi så kan du kun høre hva sentralen sier
Vis hele sitatet...
Det stemmer nok ikke, man hører alle på sambandsnettet.
noen som kan sende en link hvor man kan høre fra troms/harstad?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Selv om det nå er over en måned siden siste innlegg så vil jeg bare få sagt at fra 2012 så fungerer heller ikke politiradioen for Rogaland. :/
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Noen som har noen som funker i Hamar/Elverum?