Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6883 4805458
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Jeg ønsker å få identifisert en sang av Eminem som jeg hørte for litt over et år siden.

Husker ikke så mye av den så det kan sikkert virke håpløst..
Husker bare at han var veldig aggresiv, nærmest sinna når han sang! Masse kjefting og denslags.
Ellers var det en temmelig enkel sang uten noe fancye greier som andre rappere osv.

Vet ikke hvilket album den er på heller.
Vis hele sitatet...
Kim?
Stan?
I Am kanskje?
Sitat av skepsis Vis innlegg
I Am kanskje?
Vis hele sitatet...
Du mener The way I am?
Det kan også være Cleaning out my closet

Eminem har endel sinte sanger.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Jeg ønsker å få identifisert en sang av Eminem som jeg hørte for litt over et år siden.

Husker ikke så mye av den så det kan sikkert virke håpløst..
Husker bare at han var veldig aggresiv, nærmest sinna når han sang! Masse kjefting og denslags.
Ellers var det en temmelig enkel sang uten noe fancye greier som andre rappere osv.

Vet ikke hvilket album den er på heller.
Vis hele sitatet...
Mosh? The Way I Am? Amityville? White America?
Sitat av Elemental Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Aah!
Nå har jeg lagt min elsk på deg!

Det var nok "Kim".
Noen som vet hvilken gruppe som har rocke versjonen av denne? Det er the drunken scotsman. En klassisk irsk drikkesang, men det er altså en rock versjon jeg er ute etter.

http://www.youtube.com/results?searc...an+music+video
Uten å være sikker, kan jeg generelt tipse om at Flogging Molly spiller irske sanger i ganske rocka stil
Sitat av Speedmaster Vis innlegg
Hva heter orginalversonen av denne sangen? http://www.youtube.com/watch?v=_a8MW2WN5eM

Håper virkelig noen kan hjelpe meg her, har sittet i flere dager og spekulert nå xD

Takker for hjelpen på forhånd
Vis hele sitatet...
Hmm... Sie Gubba - Hæla i taket?
Ser etter en norsk karpe diem/ erik og kriss-liknende sang!

den begynner med lav plystring som blir sterkere, og så er det en fyr som rapper om at han er L/N-arviks store stolthet. i refrenget er det ei dame som synger, tror det er engelsk! har fått den på hjernen, men finner den ikke noe sted
Sitat av Tremere Vis innlegg
Ser etter en norsk karpe diem/ erik og kriss-liknende sang!

den begynner med lav plystring som blir sterkere, og så er det en fyr som rapper om at han er L/N-arviks store stolthet. i refrenget er det ei dame som synger, tror det er engelsk! har fått den på hjernen, men finner den ikke noe sted
Vis hele sitatet...
Kan være Dividizzl (DVD)
Se om du finner den på urørt.

http://www11.nrk.no/urort/user/default.aspx?id=44290
Lurer på en sang jeg også. så den på The Voice for noen dager siden. Er en fyr som synger om collage, og musikk videoen er liksom på en fest, noen som vet?
Edit, fant den

Asher Roth - "I Love College"
Noen som vet hva en sang som spilles\spiltes på tv for ikke så lenge siden til et av de derre mc music \ absolute music \ whatever albumene, der det er noe spillyd-aktig melodi, og musikkvideoen kan man si er en litt nyere versjon av det spillet der man styrte et kjøretøy nederst og skjøt ned romvesner og romskip?
Lang setning FTW! ^,^
Sitat av Snapdaz Vis innlegg
Noen som vet hva en sang som spilles\spiltes på tv for ikke så lenge siden til et av de derre mc music \ absolute music \ whatever albumene, der det er noe spillyd-aktig melodi, og musikkvideoen kan man si er en litt nyere versjon av det spillet der man styrte et kjøretøy nederst og skjøt ned romvesner og romskip?
Lang setning FTW! ^,^
Vis hele sitatet...
Røyksopp - Happy Up Here.
Har lett etter en sang evig lenge nå. Gikk på NRK ofte på 90 tallet, var og på en Topp 20 konsert på rundt samme tidspunkt. Er en svart mann som synger og en hvit dame på keyboard. Damen på keyboardet har en veldig fengende melodi. Håper noen vet hva jeg snakker om.
Sitat av akala Vis innlegg
Har lett etter en sang evig lenge nå. Gikk på NRK ofte på 90 tallet, var og på en Topp 20 konsert på rundt samme tidspunkt. Er en svart mann som synger og en hvit dame på keyboard. Damen på keyboardet har en veldig fengende melodi. Håper noen vet hva jeg snakker om.
Vis hele sitatet...
"Insomnia" - Faithless?
Sitat av AssCobra Vis innlegg
"Insomnia" - Faithless?
Vis hele sitatet...

Du redda dagen min
leter etter en sang fra 90 tallet. husker ikke helt hvordan den gikk men tror det var no ala sånn : "ouh ah mickey mouse, ouh ah mickey mouse"

det var ikke en disney sang.
halla lure på en sang her, en som heter bizz eller biss eller noe som synger den går sånn her, "hey der.....knulla mej ..." husker ikke den helt. noen som vet=?
Sist endret av Biffen; 24. juni 2009 kl. 00:24.
svensk sang forresten..
Byz - Hey Där lyrics
Bys - Hey Där(remix)

Tidenes fjortissmusikk
Sist endret av Elemental; 24. juni 2009 kl. 12:36.
Sitat av Elemental Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takker =) Rå sommersang
Hva heter låten til durex reklamen som går på TvNorge?? Har leitet lenge etter den! Skal finne den for en venninne og hun vil så gjerne ha den!
Noen som vet hvilken norsk rap gruppe som har sangen vent til vi er ute? Ble spilt på National Rap Show 12.06. De sier det er de fire elementen og nolly? Men klarer ikke å finne noe på google
Sist endret av Darth DoH; 25. juni 2009 kl. 20:38.
Norsk hiphop sang. Går noe sånn: Krokodille. selger en million osv. tror det er Tungtvann men finner ikke noe :S

Heeeeeeeelp
discovery channel, det er en sang, til det derre krabbefiskerne. (Wildest catch eller hva pokker)
Fiolin låt, navnet på den? any1?
Sitat av Snutta Vis innlegg
discovery channel, det er en sang, til det derre krabbefiskerne. (Wildest catch eller hva pokker)
Fiolin låt, navnet på den? any1?
Vis hele sitatet...
Rettelse: Deadliest Catch klarte ikke dy meg:P


The song is by John Luker, from the production company Musikvergnuegen. It's looking like there's nowhere to purchase the full song; it's not in iTunes, and was done as a private soundtrack.
Vis hele sitatet...
Fant ikke ut noe mer

Sist endret av Ondskap; 29. juni 2009 kl. 17:53.
Sitat av bennybygg Vis innlegg
Hva heter låten til durex reklamen som går på TvNorge?? Har leitet lenge etter den! Skal finne den for en venninne og hun vil så gjerne ha den!
Vis hele sitatet...
Puppy Love med The Osmonds eller Donny Osmond, stor hit på 70 tallet
Hva heter låten i reklamespoten for Carlitos Way på Viasat 4? Anyone?
hei leter etter en frank sinatra sang.

er ingen av de av man vanligvis finner på første side av youtube search, men jeg har funnet den før på youtube.

Husker desverre ikke noe av teksten, men jeg husker veldig mye trompet, den er seff også veldig kjent.
Melodien går som en slags trapp nedover :P. noen som greier å gjette hvilken jeg mener:P?

eller vent, tror han kanskje sier noe med " I know.............." så husker jeg ikke mer :P
Sitat av KrissHad Vis innlegg
Har en sang fra lokalradioen, men husker svært lite og vet heller ikke om jeg husker det helt rett:
"Believe in me, believe in something..."
Har søkt på google, og det er ikke Youth brigade.
Vis hele sitatet...

Counting Crows-Mr jone... er det den tro?

"Believe in me, help me believe in anything cuz I wamma be someone who believes"
Radio som aldri annonserer sangene de spiller før og etter er djevelens verk! Merk mine ord...

"Du ser de bare flyr forbi" og noe med at "de" har barn, hus, bil etc. Norsk raplåt, ganske ny hvis jeg skulle gjette.
Sitat av Elemental Vis innlegg
Radio som aldri annonserer sangene de spiller før og etter er djevelens verk! Merk mine ord...

"Du ser de bare flyr forbi" og noe med at "de" har barn, hus, bil etc. Norsk raplåt, ganske ny hvis jeg skulle gjette.
Vis hele sitatet...
Jaa9 og OnklP: Glir Forbi.
Rakkamakkafo
Marken's Avatar
Sitat av Geiten Vis innlegg
hei leter etter en frank sinatra sang.

er ingen av de av man vanligvis finner på første side av youtube search, men jeg har funnet den før på youtube.

Husker desverre ikke noe av teksten, men jeg husker veldig mye trompet, den er seff også veldig kjent.
Melodien går som en slags trapp nedover :P. noen som greier å gjette hvilken jeg mener:P?

eller vent, tror han kanskje sier noe med " I know.............." så husker jeg ikke mer :P
Vis hele sitatet...

Jeg ville tippet at du har hørt "I know" istedet for "And now", og at sangen er 'My Way'.
Sitat av KimChancho Vis innlegg
Norsk hiphop sang. Går noe sånn: Krokodille. selger en million osv. tror det er Tungtvann men finner ikke noe :S

Heeeeeeeelp
Vis hele sitatet...
Chris Lee feat. Joddski & Onkl P - Monkey Remix
Vet ingenting
Har hørt en sang på radioen, og aner ikke hvordan den gikk, men mener det er Aleksander Denstad With som har laget den. Problemet er bare at jeg ikke finner en ny sang som han har laget. Noen som vet?
Sitat av margido Vis innlegg
Har hørt en sang på radioen, og aner ikke hvordan den gikk, men mener det er Aleksander Denstad With som har laget den. Problemet er bare at jeg ikke finner en ny sang som han har laget. Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Alexander Denstad With - What's the story...?
har hørt en sang som ligner VELDIG på Nightwish - Amaranth
Bare at det er litt forskjell i teksten, og det er ikke rock, det er vel heller mer love i teksten også

Vet ikke hvem som har stjelt fra hvem, men jeg er i hvertfall interessert i å vite hva den andre sangen heter


EDIT: Ah, det skulle bare litt tid til etter jeg hørte amaranth sangen å få satt sammen nok tekst til å søke etter tittelen
Hender at det er litt treghet

Baracuda - Where Is The Love
Sist endret av Espen`; 3. juli 2009 kl. 16:21.
Hei

Foreldrene mine lurer veldig på en låt. Den ble spilt på Reiseradioen (NRK P1) i går, og det er en mann som synger på norsk. De beskriver den også som en "sommerlåt".

Var dessverre ikke til stede da sangen ble spilt (Lå å storsnorket til langt ut på formiddagen). Sitter på hytta nå, og hadde det ikke vært for at jeg kjører på telefonnett, skulle jeg ha lastet ned en reiseradio-podcast. Var det noen som hørte på reiseradioen i går, og som husker hvilken sang dette er snakk om?

På forhånd takk

- G
Hei

Foreldrene mine lurer veldig på en låt. Den ble spilt på Reiseradioen (NRK P1) i går, og det er en mann som synger på norsk. De beskriver den også som en "sommerlåt".

Var dessverre ikke til stede da sangen ble spilt (Lå å storsnorket til langt ut på formiddagen). Sitter på hytta nå, og hadde det ikke vært for at jeg kjører på telefonnett, skulle jeg ha lastet ned en reiseradio-podcast. Var det noen som hørte på reiseradioen i går, og som husker hvilken sang dette er snakk om?

På forhånd takk

- G
Vis hele sitatet...
Guren Hagen - Sammarsmårrå? <---- tipper det er den tekst
Men andre norske som ble spilt igår
Mor - engel
jo nesbø - mirakel Preview
Trygve hoff - sommardrøm Preview
Glittertind - Går Min Eigen veg Youtube
knutsen og ludvigsen - Kanskje kommer kongen youtube
Herborg Kråkevik - Sumarnatta youtube
Bjørn Eidsvåg - E Du Den Du E youtube
Har gått i et par år med en sang som jeg ikke husker hva heter.

Er det noe jeg ikke kan, så er det å skille mellom alle musikk sjangrene.
Så sangen jeg leter etter vil vel ligge under trance\dance\eurodance.

-Det er trompet som spiller en "sweet" melodi og sangen stammer fra slutten av 90-tallet.

Har fått vite hva den heter back in days, men det er så lenge siden.
-Minnes der var ordet "inferno", men vet ikke om det er til gruppa eller navnet på sangen.

Trodde det var "infernal" men etter mange feilaktige nedlastninger blir jeg nødt å spørre dere om hjelp. I håp om at noen har ei solid hukommelse eller winamp playlist fra "back in days".
Noen som vet hva denne her heter?
http://www.youtube.com/watch?v=I9hoE...e=channel_page
Har spurt på komentarer men ingen svarer.
Hørte på NRK MP3 i bilen i sted, 23-24 tiden. kom over en sang som viser seg å være lik som denne , bare med fiolin effekter, litt trompet og litt annet hvis jeg husker riktig. Originalsangen er da "Walk Away" av Kelly Clarkson. Noen som vet hvilken sang/remix jeg snakker om? takk =)
Sitat av bamse Vis innlegg
Hørte på NRK MP3 i bilen i sted, 23-24 tiden. kom over en sang som viser seg å være lik som denne , bare med fiolin effekter, litt trompet og litt annet hvis jeg husker riktig. Originalsangen er da "Walk Away" av Kelly Clarkson. Noen som vet hvilken sang/remix jeg snakker om? takk =)
Vis hele sitatet...
Du tenker vel på denne:
Shapeshifters Vs Kelly Clarkson - Walk Away Lola (mp3 Mashup!)
Sitat av mrFreak Vis innlegg
Du tenker vel på denne:
Shapeshifters Vs Kelly Clarkson - Walk Away Lola (mp3 Mashup!)
Vis hele sitatet...
Det er helt riktig. fant ut det før i dag, men får ikke lastet den ned noe sted. Har du peil på hvor/hvordan jeg kan få tak i den eller?
Sist endret av bamse; 5. juli 2009 kl. 18:27.
Sitat av HossCarter Vis innlegg
Chris Lee feat. Joddski & Onkl P - Monkey Remix
Vis hele sitatet...
Takker for svar
Finner ikke ut hvilken sang som spilles på reklamen til cold case på TVNorge :/
noen her som kan hjelpe? Har søkt på Google og leter på andre tenkelige steder.

Dame som synger,
noe av teksten går sånn "we can talk all you need, i won't say (something/anything/nothing) wrong" (tror jeg, vanskelig å høre)
Sitat av mrFreak Vis innlegg
Har gått i et par år med en sang som jeg ikke husker hva heter.

Er det noe jeg ikke kan, så er det å skille mellom alle musikk sjangrene.
Så sangen jeg leter etter vil vel ligge under trance\dance\eurodance.

-Det er trompet som spiller en "sweet" melodi og sangen stammer fra slutten av 90-tallet.

Har fått vite hva den heter back in days, men det er så lenge siden.
-Minnes der var ordet "inferno", men vet ikke om det er til gruppa eller navnet på sangen.

Trodde det var "infernal" men etter mange feilaktige nedlastninger blir jeg nødt å spørre dere om hjelp. I håp om at noen har ei solid hukommelse eller winamp playlist fra "back in days".
Vis hele sitatet...
Kan det være snakk om Disco Inferno av The Trammps?
jeg har hørt en sang i d siste som går som dette: (tror jeg da =) )

Flashy, flight, flight flight.. man hører også blits greier.. er slags dance greie..
hørte den på en uteplass