Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2503
For dere som har fulgt med på alle de 7 dødssyndene med Kristoffer Schau. Det har jeg også, men for noen uker siden så sto han frem i media, og fortalte litt om problemene i ettertid. Noen som kan fortelle meg litt om det han sa?

Og hvis det er noen som vil si noe ang denne serien må gjerne bare si noe
Det er en lang og fin tråd allerede om programmet.

http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=95350

Kristoffer sto fram som en plaget, gammel mann med langt skjegg som var lei av livet. Jeg tror ikke et sekund på akkurat det, siden han er en PR-klovn som gjør det meste for et avisoppslag.
Så var programmet slutt.

Schau virker ikke som om han er helt god i hodet, ettersom at han er villig til og gjøre alt det han gjorde for et TV-Programm.

Men alikevell var det underholdende! Det skal han ha.
Var litt drøy den med og bli steril, som virket som et meget lite gjennomtenkt valg, men hva vet jeg.
Tenker du på omskjæringen nå? Sterilitet er en helt annen ting. Eller har jeg gått glipp av noe?
Tror det bare var ommskjæring. Uansett.. Det er en ganske heavy ting å gjøre for et TV programm.
Uansett, det var et ganske så underholdenes programm egentlig.
===SPOILER======




Han steriliserte seg vel i dagens episode.
han sier ihvertfall at han gjorde det, men om han faktisk gjorde dette er en annen ting.
Schau steriliserte seg selv i dagens (20/12) program; for å ofre alle sine fremtidige sønner til Gud.
Jeg tror han virkelig gjennomførte det, ettersom han før har sagt han aldri vil ha barn (løgndetektortest på Team Antonsen).
Trur nok han gjorde det ja, han er absolutt ikke typen til å backe ut fra noe som dette.
Han drakk sitt eget piss for faen ;p Dreit type 20 ganger på et døgn osv? EKKELT.
Trådstarter
82 8
faen å stilig å prøvd det han drakk xD haha.
Fyren vet hvordan han skal få oppmerksomhet.

Forstår steriliseringen. Jeg vet iallefall at hvis jeg hadde vært sønnen til Schau og sett det han har gjort i livet sitt... jeg hadde blitt skadet. Virkelig.
Han spiste også sin egen forhud etter å ha blitt omskjært.

EDITet at han spiste sin egen forhud var for sterkt for TV, så det kom med som ekstra matriale på DVD'en.
Sist endret av holy_toy; 21. desember 2007 kl. 14:22.
Det lå på youtube for en stund siden, men ble ganske raskt fjernet. Jeg var (u)heldig nok til å se det rett før det ble fjernet. Omskjæringen er også helt crazy.
Han hadde også "den store forhoudini" på youtube for litt siden. Ble fjernet

Gjemte ting i forhuden så skulle vennene hans gjette hva det var