Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1303
Har vi noen skraphandlere med fokus på motorsykler i Norge? Har behov for litt forskjellige deler til sykkelen min, og hadde vært greit å slippe eBay. Skal oppover til Tr.heim om få dager, og nedover mot Ringsaker/Oslo om en liten uke, så alt i disse områdene kan være aktuelt.
Du må beise sjarken!
Eneste jeg kommer på i farta er japan motor. Men tipper du finner noe hvis du tråler finn litt.
https://www.nbfbildeler.no/

Har egen kategori for mc, kanskje du der ser hvilke huggere som har det du søker (og er i nærheten av der du skal dra)?
https://www.facebook.com/groups/224521104248147/
De har jo 41k medlemmer, der kan du jo finne deler eller sider der du kan anskaffe deler.
Huggere er notoriske kremmere og kjører som regel 1/3 av nypris. Ganske sykt i mine øyne, spesielt mtp at du får null garanti utover at de som regel garanterer at de har sendt deg korrekt del.

For egen del ville jeg droppet å handle fra huggere med mindre du får særdeles bra priser eller at de slenger på garanti eller gir deg bytterett om delen slutter å virke inn en viss tid.

Ebay, amazon og handelsplasser i Kina er gode kilder for ymse deler både til bil og mc. Faktisk vil du oppleve at det ofte er billigere å kjøpe helt nye deler dog uoriginalt enn det er å kjøpe brukte deler fra hugger, deler fra hugger har du jo null peiling på kvalitet eller om oppgitt kmstand stemmer. En selger på ebay er som regel grei å forholde seg til fordi de ønsker å ivareta sitt rykte og sine gode tilbakemeldinger, slik at om du mot formodning skulle motta en uoriginal del som kneler for tidlig så vil det gjerne være en smal sak å reklamere mot selger på ebay.
Sist endret av random67489; 30. juli 2018 kl. 11:13.